jacca90 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Jak dla mnie troche za pomcny ten pomarancz
Matejus_93 Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 Mała aktualizacja. Audi cały czas mnie wozi bezawaryjnie jak na razie (odpukać). Są poważne plany na większą moc, ale najpierw trzeba zebrać troszkę funduszy. A w między czasie wpadł przelot z końcowym tłumikiem przelotowym, a wypadł katalizator Tak się to teraz prezentuje.
PiterA4 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 koncowki były w tłumiku czy dospawywałes?
Matejus_93 Opublikowano 2 Września 2016 Autor Opublikowano 2 Września 2016 Juz były na tłumiku. Próbuje zaktualizować temat, ale wyskakuje mi takie cuś: Wpisałeś odnośnik do strony, której adresu administrator zabrania używać na forum. W ostatnim czasie wpadło: - hamulce 312mm przód + 269 tył - rolki 18" od merca 8,5j, ET35 - grill na czarno, czekam jeszcze na zderzak przedni od eski
MrTea Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 ładna fura kolego, duża różnica po zamontowaniu wiekszych hamulców z tyłu? Co konkretnie brałeś żeby podpasować wszystko do nich ? Daj info na PW jak mozesz
Matejus_93 Opublikowano 2 Września 2016 Autor Opublikowano 2 Września 2016 ładna fura kolego, duża różnica po zamontowaniu wiekszych hamulców z tyłu? Co konkretnie brałeś żeby podpasować wszystko do nich ? Daj info na PW jak mozesz Rożnica znacznie na +. Co do czesci to jutro wstawie opis co konkretnie dalem na tyl
MrTea Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Czekam z utęsknieniem na listę co trzeba kupić, bo akurat szykuje mi się zmiana hebli z tyłu
Matejus_93 Opublikowano 3 Września 2016 Autor Opublikowano 3 Września 2016 Siemka. Więc tak, poniżej mały opis tego co i jak zrobiłem. JEŻELI GDZIEŚ POPEŁNIŁEM BŁĄD, TO PISAĆ, BD WDZIĘCZNY!! Najpierw lista tego co ja skompletowałem, na zmianę hamulców na 269. - zaciski z A8 D2 lift z jarzmami,- piasty z audi A6/100 C4 z ABS, (osobno chodzą po 100zł/szt, ja kupiłem całą belkę za 90zł i jeszcze złom mi został )- łożyska mogą być z A4 B5,- 4x dystans 18mm,- 4x śruba M10x1.25x40- klocki moga być z audi A4 B5 LIFT,- tarcze z A8 D2 lift 269x22 wys. 46,6 o ile dobrze pamiętam. I teraz co do roboty. Załączam te zdjęcia które mam.- Widać, że linki ręcznego są poprowadzone za amorkiem.- Nie mam zdjęcia przewodów hamulcowych, ale je trzeba lekko skręcić. Po przyłożeniu zacisku widać o co chodzi, bo po prostu w zaciskach z A8 przewód wchodzi pod innym kątem.- Ja dałem jeszcze podkładki pod śruby jarzma, bo ocierały o tarczę, Dzięki czemu nie musiałem ich ciąć.- Jarzma trzeba lekko liznąć boschem, aby piasta mogła się obracać i pierścień ABS nie wadził o nie. ( na jednym ze zdjęć zaznaczyłem, w których miejscach trzeba to zrobić) - co do odpowietrzania to tył odpowietrzyłem w rękach tak, aby odpowietrznik był w najwyższym punkcie. Lekko potrząsałem nim i popukałem młotkiem. (możliwe, że muszę to zrobić jeszcze raz, bo pedał jest "miekki")- ABS jeszcze nie regulowałem. Muszę doczytać jak to zrobić, bo nie bardzo wiem jak to ugryźć. ABS czasem włącza się przy małych prędkościach. Tak to wygląda w skrócie. Jeżeli jakieś pytania to pisać PW. Znawcą nie jestem, robiłem to pierwszy raz w życiu, ale się udało.
MrTea Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Zaciski z A8 obojętne jaie czy jakiś konkretne? Oczywiście z tylnej osi ?
Matejus_93 Opublikowano 3 Września 2016 Autor Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) Zaciski z A8 obojętne jaie czy jakiś konkretne? Oczywiście z tylnej osi ? Zaciski z a8 d2 po lifcie czyli po 99r jezeli sie nie myle. No i z tylnej osi oczywiscie A no i kupilem z silnika 4.2 Edytowane 4 Września 2016 przez Matejus_93
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się