Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dźwięk uciekającego powietrza doładowania


Buchcio080

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie, słychać straszne ucieknie powietrza z doładowania. Nie mogę zlokalizowac skąd... sprawdziłem szczelność od przewodu turbo do przepustnicy i trzyma elegancko wraz z dv ką. Dźwięk słychać bardziej ze środka maski. Więc odpada nieszczelnośc turbo... proszę o pomysły :)

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi kolego zrob to bedzie wiadomo czy wogle gdzies ucieka cisnienie kanal 115 i 118 i 2 i logujesz na 3 od 1500 tys obrotow az do odciecia i zapisujesz i wrzucasz na strone vaglog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za radę ;) zrobię jak tylko będzie taka możliwość :)

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Ten vaglog jest u nas na forum tak?

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglog.pl/log_227321.htmloto logi z przyspieszania od 1500 do odcinki na 3 biegu. Widać że na pewnych obrotach nie ma ciśnienia;/


Dodam że mam odpiętą wtyczkę od nastawnika łańcuszka. Ponieważ z nim nastawnik bardzo brzęczy. Powód jest opisany w innym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność i to spora.

Program dość ostry turbina nie daje rady napompować, druga sprawa jakać spora wartość z przepływomierza, 175g/s

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo rozwiercone z potencjałem na 350 koni...

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Hmm wiem że duża nieszczelność. Bo aż w kabinie słychać.... tylko gdzie jej szukać, jeśli przy zatkanym przewodzie przy przepustnicy i turbie wszystko jest szczelne.. oczywiście pomiar z wyciągnięta dv i zatkanym przewodzie. Może tak przy kolektorze uciekać ciśnienie?

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Mam nadzieje ze to nie pęknięcie turba, bo powinien być efekt odwrotny... ze na dole jest ciśnienie a na górze nie ma.

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego zatykasz przewód przy przepustnicy.

Ciśnienie trzeba zrobić w kolektorze ssącym i srawdzić gdzie ucieka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób próbę szczelności na pełnym układzie doborowym bo nieszczelności mogą być wszędzie. Turbo nie daje rady na pompowac

A tak wogle to co to za silnik jakie oznaczenie ile koni tam masz i co za turbo tam siedzi wtryski i czy jest simic czy fimic no i czy jest kat czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobić próbę szczelności na całym układzie z kolektorem? Przecież przez zawory do silnika ucieknie powietrza chyba.... hmm silnik strojony u gregor10. Silnik avj 150 koni podkręcony na lpg do 230 koni. Wtryski Bex, duży fmic centralny ( do350 koni) wydech: dp> krótki tlumik przelot> końcowe oryginalne.

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

A turbo hybrydowe k03-029

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

A czy jak robie próbe szczelności to jest to normalne ze dv zaczyna przepuszczać powietrze powyżej 1.7 bara?

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

A można zrobić próbę szczelności wraz z turbina? Odpiac TIP i w miejsce jego przy turbie podłączyć ciśnienia z kompresora?

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij z przepływki rurę i zaślep ją czymś :) może puszka kukurydzy da rade ;) odepnij odme i dmuchaj 1 bar w miejsce po odpiętej odmie . Tam gdzie syczy tam nie halo ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv nie powinno puszczać.a co do programu to napewno nie jest przesądzony bo Gregor robi program do takiego silnika z zamkniętymi oczami po mojemu dv powiedziało papa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobić próbę szczelności na całym układzie z kolektorem? Przecież przez zawory do silnika ucieknie powietrza chyba.... hmm

Nie ucieknie

A czy jak robie próbe szczelności to jest to normalne ze dv zaczyna przepuszczać powietrze powyżej 1.7 bara?

Nie jest normalne, ale jak podpiąłeś ciśnienie od strony filtra a dv to może przepuszczać jeżeli jeden koniec dv odłączyłeś, bo ciśnienie idzie nie z tej strony

Normalnie ciśnienie dociska tą membranę i dv jest szczelny

A można zrobić próbę szczelności wraz z turbina? Odpiac TIP i w miejsce jego przy turbie podłączyć ciśnienia z kompresora?

Przecież to tak samo jak podepniesz ciśnienie w miejscu przepływki i zaślepisz odmę.

najlepiej sprawdzić to za turbiną, odpiąć wąż od niej i tu dać ciśnienie.

olej nie bulgocze w misce

Skoro masz takie modyfikacje to wiadomo dlaczego taki przepływ.

Turbina ciągnie tylko pcha w powietrze zamiast w kolektor, stawiam na zawór jednostronny przy kolanku odmy lub enżektor

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edekxp wyjaśnij dokładnij wypowiedź od "Skoro masz (...)" gdzie jest ten zawór jednostronny i enzektor? I co to ten enzektor??

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po programie przepływka pokazuje wiecej dlatego "skoro masz..."
ezektor - duzy trójnik od góry przy kolektorze.
zawór jednostronny - na dole, pod kolektorem w trójniku gumowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie wiedziałem że mam takie cos w aucie :/ ale ustrojstwa... gdzie dokładnie jest ten enzektor i ten trujnik bo nie mogę ich zlokalizowac :(

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Trzeba demontować kolektor ssący?

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdemontuj tylko osłonę plasyikową, enżektor jest przy grodzi, zaeorek pod kolektorem, ale nie trzeba go demontować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki... myślałem po zdjęciu że ten enzektor jest dużo większy :D problem znaleziony ;) przewód łączący enzektor z kolektorem dolotowym został ruzerwany od spodu :) znów moje kochanie audi wygniata w fotel jak szatan :D dzięki za podpowiedzi i za poświęcony mi czas :) jeszcze tylko ogarnąć sprawę napinacza i święty spokój z check engine ;)

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobić próbę szczelności na całym układzie z kolektorem? Przecież przez zawory do silnika ucieknie powietrza chyba.... hmm

Nie ucieknie

U mnie uciekało !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...