wariatA4 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam. Jestem nowy na forum, więc mam nadzieje, że temat dodaje w opowiednim miejscu. Od pewnego czasu mam problem, zauważyłem "spadki mocy", a mianowicie mam wrażenie, że turbo pompuje za słabo, bądź zbyt szybko przestaje pompowac (tak jakby tylko do pewnego momentu i traci moc) Zrobiłem logi dynamiczne (mam nadzieje, gdyż robiłem je pierwszy raz), prosze o analize i podpowiedz co ewentualnie mogłoby być przyczyną. http://vaglog.pl/log_227510.htmlhttp://vaglog.pl/log_227511.htmlhttp://vaglog.pl/log_227512.htmlhttp://vaglog.pl/log_227513.htmlhttp://vaglog.pl/log_227514.htmlhttp://vaglog.pl/log_227515.htmlhttp://vaglog.pl/log_227516.htmlhttp://vaglog.pl/log_227517.htmlhttp://vaglog.pl/log_227518.htmlhttp://vaglog.pl/log_227519.htmlhttp://vaglog.pl/log_227520.htmlhttp://vaglog.pl/log_227508.htmlhttp://vaglog.pl/log_227509.html Z góry dzięki
krzysiekml Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 zrób prawidłowo logi od 1500-6500obr po wcześniejszym skasowaniu błędów wstępnie widać że przepływka mało pokazuje i korekty też na ubogo sprawdz wstępnie szczelność układu dolotowego bo być może tu jest problem.
wariatA4 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) zrób prawidłowo logi od 1500-6500obr po wcześniejszym skasowaniu błędów wstępnie widać że przepływka mało pokazuje i korekty też na ubogo sprawdz wstępnie szczelność układu dolotowego bo być może tu jest problem. Błędów żadnych nie wyrzuca.. no chyba ze błąd komunikacji z drzwiami kierowcy, ale to juz zdiagnozowałem (winna wiązka kabli co uruchamiało syrene alarmu) no to juz wiem cos nowego. Gdzieś wyczytałem, że logi od 1500- 5500obr. Przepływke i dolot sprawdze w wolnym czasie.. a korekty to co dokładniej? I mogłbyś podać które dokładnie logi potrzebne? Czy wszystkie te, które zrobiłem powtórzyć? Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez wariatA4
Łukasz13 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Robiłeś kanały dla diesla, dla 1.8t zrób parami 002+033, 115+118, 003+020 do odcinki. Z tych logów co zrobiłeś wygląda w miare ok wszystko ale zrób te co napisałem.
wariatA4 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Robiłeś kanały dla diesla, dla 1.8t zrób parami 002+033, 115+118, 003+020 do odcinki. Z tych logów co zrobiłeś wygląda w miare ok wszystko ale zrób te co napisałem. Postaram sie jutro, najpóźniej pojutrze wrzucic. Dzięki za pomoc Sory ze dopiero teraz, ale praca nie daje mi wiele czasu. Wrzucam logi zrobione parami, tak jak prosiłeś: http://vaglog.pl/log_227853.html http://vaglog.pl/log_227854.html http://vaglog.pl/log_227855.html Z góry dzięki za odpowiedź
Łukasz13 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Wygląda to całkiem nieźle, turbo dobrze pompuje, na przepływce troche mało ale wymiana raczej niewiele pomoże, gaz był wciskany do końca w logach? bo widzę że od 4 tyś obr. przepustnica nie jest do końca otwarta..
wariatA4 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Oczywiście podczas robienia logów od początku gaz w podłodze.. Czyli rozumiem ze przepustnica do sprawdzenia / czyszczenia, ew. Do wymiany? No i tu pytanie jak w razie potrzeby przeprowadzić adaptacje przepustnicy? No i jeszcze dodatkowe pytanko czy przepustnica może być przyczyną gwizdu? Jest to typowy gwizd, nie zadne jeczenie czy cos.. słyszalne powiedzmy: 4 bieg, 2tys obr - 3100 obr.. potem nie słychac juz nic? a moze to turbo gwizdze i po prostu tak ma byc? mozesz szczelność dolotu? jakies podpowiedzi? zaznaczam, że dźwiek probowałem nagrać jednak ciezko to wychodzi :/ słyszalny w kabine przy zamknietych oknach.. na zawnatrz raczej nie..
Łukasz13 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie raczej przepustnica nie jest przyczyną, turbo wstaje bardzo dobrze więc jakiejś nieszczelności nie powinno być ale sprawdzić nie zaszkodzi, co do gwizdu to może być od turbiny ale bardziej to słychać jak byś nie miał kata.. Możesz zajrzeć do zaworu dv czy sprawny, na tą chwile wiecej pomysłów nie mam. Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez ?ukasz13
wariatA4 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 A co z adaptacja przepustnicy po czyszczeniu? A co z adaptacja przepustnicy po czyszczeniu?
Łukasz13 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Adapatcja na kanale 060 lub odłącz na chwile akumulator po czyszczeniu i przed odpaleniem przekreć zapłon na 10 sek adaptacja zrobi sie sama.
wariatA4 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Dzięki wielkie za odpowiedz I szybkie pytanko bo nie chce zakładać specjalnie nowego tematu.. Mam do wymiany napinacz łańcucha wałków.. Jakiś sposób żeby nie rozpinac rozrządu do wymiany? Czy lepiej nie ryzykować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się