Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwnie pezyspiesza, jakie Logi zrobic? 1,8t AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam kilka problemów ze swoim 1,8t AEB :

-Gdy puszczam gaz dwałtownie podczas jazdy jednoczesnie wciskając sprzegło to obroty za falują ok 400 obr/min

-podczas przyspieszania najlepiej czuc to np na 3 lub 4 biegu skacze ladowanie turbiny(mam wskażnik) nie gwałtownie ale maleje rosnie nie znacznie ale słychac nawet jak nierownomiernie przyspiesza samochód.

Mam zamiar zrobić :

-sprawdzić n75 i DV

-sprawdzić błedy pod kompem

-zrobić logi ale nie wiem jakie nigdy nie robiłem

To wszystko bede robił we wrzesniu ale może by mi ktoś doradził jakie logi i jaka przyczyna moze tego być? :banan:

Z góry dzieki :)

Edytowane przez mdziaba
Opublikowano

Ja obstawiam sztange WG czy tam gruszkę WG czy jakoś tak. U mnie prawdopodobnie też za szybko się otwiera, albo nie domyka w 100 %

Opublikowano

Ok ale dopiero we wrzesniu bede rozbierał i sprawdze wg dam znać co tam znajdę :wink:

Opublikowano

Zrób na początek 002+033 i 115+118.

Opublikowano

w tym tyg. powinienem zrobić logi.

a błedy jakie mi wyskoczyły :

18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
532 Napięcie zasilania
sygnał za mały 544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Opublikowano

sporo tyych bledow...ja bym najpierw wymienil czujnik temp siljnika bo jak rozumiem blad napiecia zasilania sterownika wynika z pilowania rozrusznika...potem sie zajol reszta bledow..czujnik 50 zl


swoja droga to wszystko jest jaka parodia.....jezdzilem kiedys 100c3 1.8 na wtrysku i tam sie dbnalo o olej i filtry i to trzymalo parametry ewentualnie swiece co jakis czas...dzisiaj a4 a5 a6 a7 a8...i powstac msialy kluby zeby to jechalo....parodia.........roznica taka jest taka ze stare auta osiagaly przy tym samym spalaniu mniej mocy ale jechaly zawsze a dzisiaj mamy kuni tysianc pincet i tyle samo czujnikow...taki tego efekt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...