mdziaba Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam Mam kilka problemów ze swoim 1,8t AEB : -Gdy puszczam gaz dwałtownie podczas jazdy jednoczesnie wciskając sprzegło to obroty za falują ok 400 obr/min -podczas przyspieszania najlepiej czuc to np na 3 lub 4 biegu skacze ladowanie turbiny(mam wskażnik) nie gwałtownie ale maleje rosnie nie znacznie ale słychac nawet jak nierownomiernie przyspiesza samochód. Mam zamiar zrobić : -sprawdzić n75 i DV -sprawdzić błedy pod kompem -zrobić logi ale nie wiem jakie nigdy nie robiłem To wszystko bede robił we wrzesniu ale może by mi ktoś doradził jakie logi i jaka przyczyna moze tego być? Z góry dzieki Edytowane 7 Sierpnia 2015 przez mdziaba
Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Ja obstawiam sztange WG czy tam gruszkę WG czy jakoś tak. U mnie prawdopodobnie też za szybko się otwiera, albo nie domyka w 100 %
mdziaba Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Ok ale dopiero we wrzesniu bede rozbierał i sprawdze wg dam znać co tam znajdę
jacek70 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Zrób na początek 002+033 i 115+118.
mdziaba Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 w tym tyg. powinienem zrobić logi. a błedy jakie mi wyskoczyły : 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskiebrak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwościbrak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 532 Napięcie zasilaniasygnał za mały 544 Przekroczenie max ciśnienia doładowaniabrak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16486 Przepływomierz - niskie napięciebrak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwościbrak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
zwalowy Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 sporo tyych bledow...ja bym najpierw wymienil czujnik temp siljnika bo jak rozumiem blad napiecia zasilania sterownika wynika z pilowania rozrusznika...potem sie zajol reszta bledow..czujnik 50 zl swoja droga to wszystko jest jaka parodia.....jezdzilem kiedys 100c3 1.8 na wtrysku i tam sie dbnalo o olej i filtry i to trzymalo parametry ewentualnie swiece co jakis czas...dzisiaj a4 a5 a6 a7 a8...i powstac msialy kluby zeby to jechalo....parodia.........roznica taka jest taka ze stare auta osiagaly przy tym samym spalaniu mniej mocy ale jechaly zawsze a dzisiaj mamy kuni tysianc pincet i tyle samo czujnikow...taki tego efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się