Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klima działa ale nie chłodzi tak jak powinno .


Kazek 1.9

Rekomendowane odpowiedzi

No własnie coś tu mi nie pasi czyli mozliwe że dysza jeszcze raz do kupna cholerka faktycznie kupiona w innym kolorze była .. :facepalm: Miałem brązową z fioletowym oringiem a jest biała z czarnym i co teraz ? :facepalm::facepalm::kwasny: jeździc tak jak teraz czy jeszcze poszukać dyszy i podjechać jeszcze raz ?

Dodatkowo moge powiedzieć że wyszła nie prawidłowa praca sprzęgiełka klimatyzacji .., miałem zmieniane w tamtym roku ale zaworu głównego nie znieniono także to również wpływa na prace klimatyzacji .. niewiem co z tym teraz zrobić pasowałoby to ogarnąć na tip top :facepalm:

Co masz na myśli mówiąc nieprawidłowa praca sprzęgiełka klimatyzacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie chca 150zł .

powidzcie co może u mnie być . włącze klimatyzacje i po chwili startuje wentylator . pochodzi z 3 minuty i gasnie tylko wentylator a kompresor dalej pompuje. i po minucie znów sie załącza. i tak w kółko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na maszynie pokazało nieprawidłowa praca sprzęgła klimatyzacji ... kurde mrozi jakoś trochę lepiej ale dalej nie jest to co chce chyba już jestem przewrazliwiony .. zaraz pojadę powozic się bryka może będzie jak trzeba jednak hmm ta dysza ciągle mnie zastanawia

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

To już chyba full serwis a nie samo dobicie. .. hmm kiedyś tak miałem tylko niewiem czy to wtedy nie było mało czynnika ... a chłodzi dobrze czy jak rurki zimne ciepłe

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, jezeli masz awx z 2002 to masz jeszcze klime na jednym pasku i sprzęgiełko samozrywalne, które albo jest sprawne albo nie. W tych rocznikach nie było sprzęgieł magnetycznych. Dlatego mnie zastanawia o co chodzi z tą nieprawidłową pracą.

Jeżeli masz kabelek to podłacz samochód pod kompa i zobacz jaką masz temperature na parowniku. Powinno być około 4-7stopni. Dodatkowo możesz zobaczyć temperatury w poszczególnych kratkach - w każdej jest czujnik temp.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć jutro podjadę do gościa niech mi to sprawdzi 8 stopni mam mieć za parownikiem z tego co wiem ... a jeżeli chodzi o sprzegielko to faktycznie mam zrywalne w tamtym roku mi poszło kupiłem nowe i działało tylko zawór główny chyba trzeba było jeszcze zmienić a tego nie zrobiłem ..

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

Dobrze wiedzieć jutro podjadę do gościa niech mi to sprawdzi 8 stopni mam mieć za parownikiem z tego co wiem ... a jeżeli chodzi o sprzegielko to faktycznie mam zrywalne w tamtym roku mi poszło kupiłem nowe i działało tylko zawór główny chyba trzeba było jeszcze zmienić a tego nie zrobiłem ..

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

też tym bawiłem się tyle że w a6 c6 , zaworki nie zaworki czujniki i bla bla , polecam pożyczyć od kogoś sprężarkę i założyć wtedy będziesz wiedział :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożyjemy zobaczymy narazie nie mam nikogo takiego żeby pożyczył ... sprężarka dobra może nie ideał ale coś jej brakuje ciągle obstawiam czujnik

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Ciśnienia heh

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Albo zawór główny

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomoże ktoś???

powidzcie co może u mnie być . włącze klimatyzacje i po chwili startuje wentylator . pochodzi z 3 minuty i gasnie tylko wentylator a kompresor dalej pompuje. i po minucie znów sie załącza. i tak w kółko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem wcześniej rurki jakie są błąd jakiś coś

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Mało czynnika pewnie i dlawik do zmiany

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Jadę jeszcze raz do klimiarza niech mi pod vaga wrzuci pomiary coś mi się wydaje ze to będzie czujnik ciśnienia walniety ze tak słabo chłodzi . Dodatkowo mogę powiedzieć że czasami jak jeżdżę po mieście to ciężko o 90 stopni na blat nie dochodzi całkowicie na autostradzie jest i trzyma . Niewiem czy to ma jakieś znaczenie . A ten czujnik klimy może oszukiwać ? Jakie wartości powinny być

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u klimiarza na co zwróciłem uwagę to inny dlawik .. kupiłem w inter cars niby taki jak u mnie tylko trochę jakby za duży i niewiem ale po założeniu temp. 11 stopni i ani rusz w dół cholera ... puki co tak zostaje musze z tym się chwilowo oswoić najwyżej coś po kombinuje z tymi dlawikami ... dzięki za pomoc tak czy siak ... jeszcze tylko pytanie ile wam czynnika dawał klimiarz u mnie 530 łącznie a u was ?

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u klimiarza na co zwróciłem uwagę to inny dlawik .. kupiłem w inter cars niby taki jak u mnie tylko trochę jakby za duży i niewiem ale po założeniu temp. 11 stopni i ani rusz w dół cholera ... puki co tak zostaje musze z tym się chwilowo oswoić najwyżej coś po kombinuje z tymi dlawikami ... dzięki za pomoc tak czy siak ... jeszcze tylko pytanie ile wam czynnika dawał klimiarz u mnie 530 łącznie a u was ?

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

A ciśnienia na manometrach podczas pracy nie zastanawiłay klimiarza ? jezeli temp za wysoka na wylocie to coś by na manometrach pokazało .... trzeba zwrócić uwagę szczególnie na niskie ciśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie jest ok tylko wszystko zależy od tego dlawika 2 kupiłem w inter carsie i juz lepiej chłodzi tylko jest inny ciut dłuższy od mojego i nie chowa się całkiem w rurce tylko wystaje ... założył jedno w drugie i działa ... musze uzyskać dokładny dlawik taki jaki miałem może to coś zmieni .. ale puki co nic nie robie może za tydzień teraz trzeba trochę odsapnac a w aucie w końcu da się jechać w miarę normalnie ... jutro zmierze swój dlawik i zamówię taki sam

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Mam problem z klimą w swojej A4. Maksymalna temperatura na wylocie z nawiewu to 18 stopni czasem zejdzie do 10 stopni ale to zdarza się ale tylko wtedy gdy pojadę w dłuższą trasę a na postoju max 18 stopni i nie mniej. Czas chłodzenia z temperatury 28 stopni do 18 stopni zajmuje około 4 do 5 minut. Ostatnio wymieniłem skraplacz bo dotychczasowy był skorodowany i rozsypywał się i filtr czynnika. Na starym znalazłem może 3 opiłki aluminium. Po zrobieniu pojechałem nabić klimatyzacje do znajomego nabicie obeszło się bez problemu, klima zaczęła chodzić , ciśnienie zasysania 2 bary a ciśnienie kompresji około 10 -12 barów i rośnie w zależności od temperatury na zewnątrz . Po dwóch dniach zaczęła słabo chłodzi i maksymalna temperatura na wylocie to 18 stopni. Może macie pomysł co może być przyczyna ? mam możliwość robienia logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to ten dławik o którym mowa w temacie? U mnie też kiepsko chłodzi a czynnik w układzie jest. Chyba wymienie ten dławik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądałoby na to ,że to wina dławika. Nie mam dużego pojęcia na temat klimatyzacji ale pomyślałem o osuszaczu. Sprzedający auto wspomniał ze wymieniał sprężarkę bo się zatarła i czy czasem osuszacz nie jest przytkany i daje taki efekt. aha ostatnio miałem chwilkę pobawić się klimą i wychwyciłem ze na postoju na obrotach 3 tyś klima schodzi do 8 stopni na wylocie z nawiewu. Mogło by to być słabe sprzęgło klimatyzacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś założyłem nowy osuszacz i nowy zawór rozprężny wcześniej zeczywiscie był zły założony był koloru kręgowego a powinien być brazowy i jadę nabić klimatyzacje gazem i dam znać jaki jest efekt wieczorem.

Witam . Trochę mi zeszło czasu z ta klima ale efekt jest jeszcze gorszy niż był zmieniłem zawór rozprężny na brązowy taki jak był a temperatura podczas rozprężania wynosi od -4 stopni do 0 stopni i na rurce potrafi się uzbierać centymetr lodu i w ogóle nie chłodzi. Na sitku zaworu rozprężnego który miał dwa tyg uzbierała się maź mieszanki aluminium i oleju zegary pokazują prawidłowa prace sprężarki. Jadę do innego ,,szpecjalisty" od klimy i dowiem cie co jest winne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.09.2016 o 20:12, tomasss92 napisał:

Dziś założyłem nowy osuszacz i nowy zawór rozprężny wcześniej zeczywiscie był zły założony był koloru kręgowego a powinien być brazowy i jadę nabić klimatyzacje gazem i dam znać jaki jest efekt wieczorem.

 

Witam . Trochę mi zeszło czasu z ta klima ale efekt jest jeszcze gorszy niż był zmieniłem zawór rozprężny na brązowy taki jak był a temperatura podczas rozprężania wynosi od -4 stopni do 0 stopni i na rurce potrafi się uzbierać centymetr lodu i w ogóle nie chłodzi. Na sitku zaworu rozprężnego który miał dwa tyg uzbierała się maź mieszanki aluminium i oleju zegary pokazują prawidłowa prace sprężarki. Jadę do innego ,,szpecjalisty" od klimy i dowiem cie co jest winne.

i co kolego uporałes sie z tym tematem ??  u mnie nie włacza sie wiatrak po wlaczeniu klimy i wogole nie chlodzi, econ da sie wylaczyc czyli klima sie wlacza. sprzegielko dobre bo sprawdzalem, prad dochodzi do zaworu po wlaczeniu klimy tez sprawdzone. myslalem ze wiatrak spalony ale po wypieciu wtyczki z czujnika temperatury wiatrak chodzi jak wsciekły a itak z nawiewów leci cieple powietrze . co jest nie tak pomoze ktos ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...