sk8rudex 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Siemka Przymierzam się do wywalenie katalizatora, chcę go wybić i puchę zostawić. Tylko nie wiem co ze środkowym, zostawić, czy wspawać rurkę zamiast niego.. Zależy mi na świstaniu turbiny, nie chcę żeby było za głośno i jakiś wiejskich dźwięków.. Zostawiać środkowy czy wywalać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Nic nie wspawuj wybij ze środka i ciesz sie świstem turbiny wywaliłem wielu klubowiczom katalizatory w ten sposób i nikt nie narzeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk8rudex 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Dokładnie, chcę wybić katalizator, tylko nie wiem co zrobić ze środkowym zostawić go czy usunąć? Czy uzyskam jeszcze lepszy dźwięk czy będzie pierdziawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Zostaw środkowy , na wywalenie zawsze będzie czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk8rudex 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Chciałbym uzyskać coś takiego jak na filmiku.. W komentarzu napisał, że wywalił tylko środkowy a reszta seria... Super to chodzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Metodą prób jest to do osiągnięcia. Nikt Ci nie zagwarantuje takiego dźwięku bo tłumik tłumikowi nie równy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk8rudex 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Wiem.. dlatego pytam, żeby zminimalizować ryzyko otrzymania jakiegoś pierdzenia.. chyba zaryzykuje i wytnę środkowy i wydłubie kata.. Środkowy tłumik też można wydłubać? Czy lepiej rurkę wspawać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Środkowy to nie kat i nic w nim niema do wydłubywania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk8rudex 0 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Dobra jestem po wywaleniu kata (wybity środek) i ani trochę nie równa się z dźwiękiem na filmiku wyżej. Otrzymałem za to delikatnie metaliczny dźwięk, ale nawet mi się to podoba. Dobra do sedna. Powiedźcie mi jak wyrzucić środkowy tłumik, najlepiej jakby pokazał mi ktoś fotkę w jaki sposób ma to zrobione. Będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kafarek 0 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Może to robota końcówek wydechu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk8rudex 0 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Tak i chromowane dają +15 decybeli.. ;-) czekam na propozycje wywalenia srodkowego ;-) Nabazgrane z BePiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keicam217 0 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 I jak, wywaliłeś ten środkowy tłumik? Bo tez się zastanawiam nad wybiciem kata i wycięciem środkowego. A to wybijanie środka z katam na czym polega? możesz przybliżyć jak to zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk8rudex 0 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 I jak, wywaliłeś ten środkowy tłumik? Bo tez się zastanawiam nad wybiciem kata i wycięciem środkowego. A to wybijanie środka z katam na czym polega? możesz przybliżyć jak to zrobiłeś?Tak wywalone wszystko, został tylko końcowy. Podjechałem do tłumikarza i ogarnął wszystko.. Uzyskałem dźwięk taki jak na filmiku kilka postów wyżej. Tylko bez kata dochodzi taki metaliczny dźwięk powietrza z wydechu. Wybicie kata polega na wybiciu wkładu katalizatora z tego co się orientuje, jakimś dłutem czy prętem. Zamiast środkowego mam wspawaną rurke i przyspawany kawałek drugiej rurki aby podwiesić to na haczyku seryjnym, aby się nie ruszało i nic nie pękało. Świst słychać po puszczeniu gazu do 2.5 tys obrotow. Reszta brzmi jak całkowita seria, w trasie nic nie jest głośniej. W mieście przy spokojnej jeździe fajnie to słychać.Nabazgrane z BePiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz eS. 0 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Nie chce zakladac nowego watku wiec zapytam tutaj bo jestm w tym kompletnie zielony. Co daje wywalenie katalizatora? Poprawia tylko dzwiek? Na jakiej zasadzie sie to odbywa? Wycina katalizator i spawa do tego rurke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keicam217 0 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 I jak, wywaliłeś ten środkowy tłumik? Bo tez się zastanawiam nad wybiciem kata i wycięciem środkowego. A to wybijanie środka z katam na czym polega? możesz przybliżyć jak to zrobiłeś?Tak wywalone wszystko, został tylko końcowy. Podjechałem do tłumikarza i ogarnął wszystko.. Uzyskałem dźwięk taki jak na filmiku kilka postów wyżej. Tylko bez kata dochodzi taki metaliczny dźwięk powietrza z wydechu. Wybicie kata polega na wybiciu wkładu katalizatora z tego co się orientuje, jakimś dłutem czy prętem. Zamiast środkowego mam wspawaną rurke i przyspawany kawałek drugiej rurki aby podwiesić to na haczyku seryjnym, aby się nie ruszało i nic nie pękało. Świst słychać po puszczeniu gazu do 2.5 tys obrotow. Reszta brzmi jak całkowita seria, w trasie nic nie jest głośniej. W mieście przy spokojnej jeździe fajnie to słychać.Nabazgrane z BePiony Ok dzięki, też się za to biorę a potem program:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk8rudex 0 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Nie chce zakladac nowego watku wiec zapytam tutaj bo jestm w tym kompletnie zielony. Co daje wywalenie katalizatora? Poprawia tylko dzwiek? Na jakiej zasadzie sie to odbywa? Wycina katalizator i spawa do tego rurke? Możesz wybić katalizator - na zew. zostaje wszystko po staremu, możesz wspawać rurkę lub możesz zastosować strumienice. Wybicie katalizatora powoduje, że turbo lżej oddycha, mój był podobno w masakrycznym stanie. Wydaje mi się też, że samochód mniej kopci. Tłumikarz mówił też o negatywnym skutku wybicia, że spaliny mogą się cofnąć i rozwalić turbo, ale na forum dużo osób jeździ z wybitym i nie słyszałem o takiej przypadłości. Wydaje mi się, że może to być jakaś ściema.. Wydaje mi się również, że fura minimalnie lepiej się zbiera poniżej 2000 obrotów, ale może to tylko złudzenie. Ja u siebie wywaliłem kata, środkowy, egr (wstawiłem flansze) no i lekki chip na 143km. Póki co nie narzekam. Aha, podobno ze strumienicą nie ma tego metalicznego dźwięku po wywaleniu kata.. Edytowane 3 Października 2015 przez sk8rudex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz eS. 0 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Mam auto po chipie wlasnie. Zaintrygowales mnie tym tematem i tez sie wezme za wywalenie katalizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keicam217 0 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 . Ja u siebie wywaliłem kata, środkowy, egr (wstawiłem flansze) no i lekki chip na 143km To mój cel:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Metaliczny dźwięk jest bo spaliny w puszcze po kacie wpadają rezonans - dlatego warto jest wspawać rurkę. A strumienice to do silników odrzutowych się stosuje, szkoda na to kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luty2502 4 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) A powiedz mi sk8rudex Jakie odczucia jak wycioles środkowy bo też się zastanawiam nad tym:) dźwięk się zmienił? odmulil się ? Dodam że też nie mam kata i jest po virusie Edytowane 18 Października 2015 przez luty2502 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się