daniel922 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak krok po kroku wymienić olej wspomagania kierownicy w Audi A4 B8 8K2. 2009. Szukałem dużo na innych forach i nic nie znalazłem, problem polega na tym ze jak kupiłem samochód kierownica chodziła bardzo lekko teraz czuć ze kierownica chodzi ciężej, kierownica nie odbija do końca i podczas parkowania lub skręcania przy niskich prędkościach czuć wibracje na kierownicy i słychać lekki zgrzyt, chciałem zacząć od wymiany oleju wydaje mi sie ze to pomoże, dodam ze w tym momencie jest żółty olej w zbiorniku.
matisstz Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 poczytaj trochę tutaj i myślę że w twoim przypadku tak samo trzeba postępować jak w tym wątku, ja wymieniałem metodą przeciskania starego płynu nowym i wszystko jest ok http://a4-klub.pl/index.php?/topic/105816-wymiana-plynu-do-wspomagania-a4-b6-b7/
gregziel Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 a może kupowałeś auto w okolicach zimy i po zmianie opon na letnie pojawił się ten objaw. Jesli tak to masz tak samo jak ja i generalnie w aso powiedzieli mi na przeglądzie, że ten typ tak ma - jest to znawisko nauralne. no chyba że zdecydowanie ciężej chodzi ci teraz kierownica.
daniel922 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Samochód kupiłem 2 miesiące temu mieszkam w Irlandii tu cały rok jeździ sie na letnich oponach, dzisiaj kupiłem 2 litry oleju w serwisie audi za 20euro i biorę sie za wymienianie. Stary olej jest koloru żółtego w audi mi dali zielony olej. Dzięki za pomoc Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Johny85 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak krok po kroku wymienić olej wspomagania kierownicy w Audi A4 B8 8K2. 2009. Szukałem dużo na innych forach i nic nie znalazłem, problem polega na tym ze jak kupiłem samochód kierownica chodziła bardzo lekko teraz czuć ze kierownica chodzi ciężej, kierownica nie odbija do końca i podczas parkowania lub skręcania przy niskich prędkościach czuć wibracje na kierownicy i słychać lekki zgrzyt, chciałem zacząć od wymiany oleju wydaje mi sie ze to pomoże, dodam ze w tym momencie jest żółty olej w zbiorniku. duzo zalezy od tego jaki masz typ przekładni, mozesz miec np servotronic i sytucja delikatnie sie komplikuje. czy działa Ci ona lzej przy parkowaniu a ciezej przy szybszej jezdzie czy moze cała czas podobnie ?
daniel922 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 Tak kierownica chodziła lżej przy parkowaniu i wolnej jeździe a przy przyspieszaniu zaczynała twardniec. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kobuzzz Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Pomogła wymiana oleju w wspomaganiu na tą przypadłość? Jeszcze mam pytanie, ktoś stosował procedury wymiany oleju wspomagania z b6/b7 przy wymianie w servotroniku?? Edytowane 14 Września 2015 przez kobuzzz
czarek76 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Również chce wymienić ale u mnie na korku pisze że tylko mineralny, a w ASO jest syntetyk. Ktoś wymieniał na syntetyk, jakieś pozytywne zmiany ?
voyytec Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Jaki olej proponujecie do kupna na zmianę ????? jakiś sprawdzony polecany i ile wchodzi ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się