Elberoth Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Opublikowano 18 Lutego 2009 Będę chciał sprzedać, ale dopiero ok za miesiąc - czekam aż ostatecznie wyjaśni się sprawa ceny, jaką będę musiał zapłacić za S5. Nie chciał bym dopuścić do sytuacji, że sprzedam moje A4, a nie kupię S5 - wtedy zostałbym zupełnie na lodzie. Moim A4 spokojnie mógłbym jeszcze kilka lat pojeździć - super wygląda, nic w nim się nie psuje ... w sumie najbardziej to ten samochód się zużył moralnie, LOL. Auto oczywiście w specyfikacji V8. V6T mają być dopiero w 2010 roku, ale nie wiem czy bym się zdecydował na V6T gdybym miał wybór - V8 ma mniejszy potencjał tuningowy i więcej pali, ale za to brzmienie jest zupełnie nieporównywalnie - V6T jest zupełnie pozbawiony "gangu". Nad A5 3.0TDI też się chwilę zastanawiałem - ale nawet po programie 3.0TDI ma "tylko" 300KM, a S5 V8 aż o 50+ koni więcej i do tego bardziej korzystny (bardziej płaski niż 3.0 TDI po chipie) przebieg momentu obrotowego. Sam moment obrotowy dostępny na kołach też podejrzewam że jest w S5 większy (pamiętajmy że TDI i S5 mają inne skrzynie, dlatego nie można porównywać ich momentu obrotowego na silniku !), więc biorąc pod uwagę lepsze zawieszenie, większe hamulce i większą moc, nie bardzo widzę, jak S5 mogło by być wolniejsze od A5 3.0TDI po programie. To chyba swego rodzaju myślenie życzeniowe właścicieli diesli ;-)
KmK Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Daleki jestem od porównywania suchych papierowych danych. Niestety nie mogę znaleźć artykułu na ten tamat, mógłbym się podeprzeć skanem, jednak jeszcze raz powtórze, że nie jest to ani życzenie, ani gdybanie tylko suche fakty torowe. Nie zamierzam również do niczego przekonywać, to są jedynie dywagacje, które mocno zaczynają odbiegać od meritum. Skłoniła mnie do tego tylko i wyłącznie informacja cenowa o s5. rzecz jasna diesel nigdy nie będzie brzmiał tak jak v8
KOval81 Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 REZACZ-nie ma co, pełną gębą Gratuluję pomysłowości. Mi pomimo wszystko szkoda by było ładować tyle hajsu. Wolałbym sobie sprawić S4 od razu - może i satysfakcja nie ta, ale wszystko ori
Elberoth Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Opublikowano 15 Marca 2009 Mi pomimo wszystko szkoda by było ładować tyle hajsu. Wolałbym sobie sprawić S4 od razu - może i satysfakcja nie ta, ale wszystko ori Również bym wolał, ale niestety ori S4 to 2x więcej kasy niż A4 + mody - zarówno gdy porównamy auta nowe, jak i te używane.[br]Dopisany: 20 Luty 2009, 20:40_________________________________________________ No i stało się: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8092558 S5 ma być na początku maja.
GRazny Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 no Panowie... taka perełka nie powinna być na otomoto... więc dogadywać się
Maniusiek28 Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 piękna....ale z tą kasę to wolałbym 1.8T Poziomka
tony_tr Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Jeszcze jakbyś dał chodź jedno zdjęcie środka...
tony_tr Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Może być nawet i nie odkurzany:) O wnętrzu nigdy nie było mowy, stąd ta ciekawość
Elberoth Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 Uaktualniłem opis na otomoto i obniżyłem cenę wywoławczą do 43800zł (czyli zbliżoną do wersji 3.0). Dałem też fajny wykres porównujący moc auta do Audi S3 8L. Ponieważ czas odbioru S5 nieubłaganie nadchodzi, a nie mam miejsca w garażu na 3 samochody i muszę się go pozbyć, postanowiłem obniżać cenę o 1000zł co tydzień, aż auto się sprzeda. A więc już za 20 tygodni, będziecie je mogli kupić za 23800zł :> (oczywiście jeżeli ktoś go wam wcześniej sprzed nosa nie sprzątnie).
kepasa Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 A więc już za 20 tygodni, będziecie je mogli kupić za 23800zł :> (oczywiście jeżeli ktoś go wam wcześniej sprzed nosa nie sprzątnie). to może za dwadzieścia tygodni się zamienimy a Ty dopłacisz mi dyszkę... [br]Dopisany: 22 Marzec 2009, 19:53_________________________________________________ oczywiście żartuję....
Elberoth Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 Może być nawet i nie odkurzany:) O wnętrzu nigdy nie było mowy, stąd ta ciekawość Wstawiłem foty środka na otomoto. Wnętrze jest seryjne, jeżeli nie liczyć kiery i drążka zmiany biegów S-line. Jest jednak w doskonałym stanie, co jest zasługą zarówno wymianie wielu elementów podlegających zużyciu na nowe, jak i trzymaniu auta przez większość czasu w ciemnym garażu, z dala od promieni UV (promienie UV są głównym czynnikiem wpływającym na starzenie się materiału). Ostatnio jechałem A4 B7 znajomego, na liczniku raptem 50.000km, i była dużo bardziej zmęczona niż moja. Aż się zdziwiłem.
tony_tr Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Troszkę szkoda, że wnętrze jest standardowe, i te fotele... Mam jeszcze pytanko, czy autko posiada tzw "pakiet oświetlenie" ?
Elberoth Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 Chodzi ci o podświetlane kratki nawiewów i drążek zmiany biegów ?
HiRide Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Chodzi ci o podświetlane kratki nawiewów i drążek zmiany biegów ? diody w podsufitce z przodu,podswietlane rolki nawiewow x4 podswietlane wneki klamek wewnetrznych x4,podswietlane emblematy szudladki obok esp i holdera na kubek,lampki czerwone w drzwiach x4 lampki biale na spodzie drzwi x4 lampka nad nogami kazdegopasazera x4 ,podswietlane wnetrze podlokietnika z przodu zapomnialem o czyms ?
Elberoth Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 Nie nie mam tej opcji. Bodajże Poziek to u siebie montował - IMO zupełna strata czasu i kasy.
adrianus Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 43000 pln za takie cudo:O!! gdybym kupil nowego chevroleta lacetti, a potem zobaczyl Twoje ogloszenie to bym skoczyl z mostu, nie ma co, rewelacja!! teraz tylko pozostaje mi isc spac zasmuconym brakiem funduszy na Twoje cudo, gratuluje auta i powiedz chłopie w jakiej firmie pracujesz? moze szukacie pracownikow;);)
Rekomendowane odpowiedzi