Szefo 1980 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Trzeba rozebrać gruszkę w niej jest taka sprezyna która trzeba wyjać i złozyć z powrotem.Dzwigienke przesunać na dół i mamy już otwarcie gruszki na stałe.
crookers20 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Jeszcze pytanko z lenistwa, czy gruszkę da się odkręcić łapiąc za jej spód, odkręcając w lewo bez wykręcania podzespołów ? I czy jak będzie otwarte na stałe to nie będzie wywalało błędu za bogatej mieszanki. Edytowane 11 Września 2015 przez crookers20
kubunia Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Dekiel od gruszki nie jest wkręcany tylko na wcisk, jak podważysz śrubokrętem to zejdzie, tylko przytrzymaj go drugą ręką bo sprężyna wypchnie go z impetem. Jak miałem niesprawną gruszkę to błędów nie było ale była cały czas zamknięta, nie wiem jak jest z na stałe otwartą. Przydałoby się to jednak naprawić bo to nie jest tak że cały czas otwarta to dobrze. Ta gruszka steruje ilością zasysanego powietrza i otwiera się gdy przechodzi z niskich obrotów na wysokie a później się zamyka. Na hamowni nie byłem ale po naprawie gruchy auto odczuwalnie lepiej zbiera się z dołu. Obejrzyj film „Kierownica powietrza Audi A4 B6 2.0 ALT” w YouTube Generalnie na filmiku widać że nawet przy nie wielkiej ilości gazu cięgno pracuje. Też miałem to samo z tym ze u mnie nie zawsze otwierała klapy nawet przy duzej przegazowce. Możliwe ze gdzieś jest ta membrana nieszczelna i działa dopiero przy mocniejszym podcisnieniu.Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Panowie ja tez mialem problem z gruszka tez mi sie nie otwierała wkoncu sie wkurzyłem i przerobilem ja tak ze otwarta jest na stałe i jezdze juz ponad rok czasu i nic sie nie dzieje niema zadnych błedów itd a auto ma zawsze kopa i sie juz nie przejmuje tym ze gruszka nie dziala poprawnie. Ten filmik jest mojego autorstwa. Przy wymianie uszkodzonej membrany wymyłem to wszystko ładnie z kurzu i miejsce styku podstawy membrany z obudową dość obficie wysmarowałem wazeliną techniczną, która być może uszczelniła to wszystko dodatkowo i dlatego ładnie reaguje na najmniejsze dotknięcie pedału gazu. Silnik był zimny, dopiero co odpalony i chodził na ssaniu więc nie chciałem go kręcić nie wiadomo jak wysoko. Edytowane 11 Września 2015 przez kubunia
baca1910 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Jeżeli ktoś jeszcze boryka się z problemem braku mocy jak i sapnięniem podczas gwałtownego dodawania gazu z wolnych obrotów to radzę sprawdzić czy aby ta plastikowa rurka z harmonijka idąca od dolotu do zaworu odmy (czwórnika) nie ma za dużego luzu. U mnie jak się okazuje to było problemem. Założyłem opaskę zaciskową aby zniwelować luz jak i możliwość lapania lewego powietrza i normalnie nie wierzę w to jak teraz audica jedzie. Teraz czuc te 130 kn nawet na 18 calowych szerokich kapciach. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Zrób na początek logi 002+033 i 020+003+032 i wrzuc na forum ktos pomoże. W konću zdobyłem się na zrobienie logów. Będę wdzięczny za analize z góry dzięki. http://vaglog.pl/log_233938.html http://vaglog.pl/log_233937.html
maru Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) A ja mam wrażenie w moim alt, że czasami na ciepłym łapie tzw. muła tzn. czuć wyraźny spadek mocy i towarzyszący temu inny dźwiek silnika (taki jakby bardziej "metaliczny"), nie wiem, tak jakby wtedy gdy jest max zagrzany, ale nie zawsze, raczej nie często. Zdecydowanie w większość jazdy śmiga żwawo, zbiera się z niskich pięknie i ma kopa raczej jak należy. Już głupi jestem przez ten silnik bo wpierdziela od 1 litra do 1,5 litra oleju na 1tys. km., a generalnie wszystko działa jak należy... Dodam, że błędów na VAS nie stwierdzono. Edytowane 1 Października 2015 przez maru
baca1910 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Ja sprzedaje i Tobie też to radzę :-P mam dość. Przejrzałem całe forum techniczne a propo 2.0 alt i mnogość problemów z tym silnikiem mnie przytłoczyła. Najgorszy ten olej zasrany. Miałem renault megane 1.6 16v to od wymiany do wymiany nie musiałem nawet maski podnosić. A tu k...a co 2-3 dni. Tęsknię za moja megane :-P Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
maru Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Ja sprzedaje i Tobie też to radzę :-P mam dość. Przejrzałem całe forum techniczne a propo 2.0 alt i mnogość problemów z tym silnikiem mnie przytłoczyła. Najgorszy ten olej zasrany. Miałem renault megane 1.6 16v to od wymiany do wymiany nie musiałem nawet maski podnosić. A tu k...a co 2-3 dni. Tęsknię za moja megane :-P Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka ale kto to kupi i za ile jak już tyle kasy wpakowane...ech masakra. Na razie jeżdże i licze na cud cała wiara i nadzieja w motulu 15w50 pólsyntetyk przynajmniej sporo tańszy od syntetyków :/ Edytowane 1 Października 2015 przez maru
baca1910 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Ja jeszcze jestem całe szczęście na początku tej długiej drogi związanej z kosztami bezużytecznych napraw tego silnika . Ale w pore chce sie ewakuowac :-D zobaczymy moze znajdzie się amator jakiś :-P Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Makos_9507 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 U mnie mam podobny problem, na zimnym idzie jak trzeba, ale wiadomo, wtedy nie powinno się zbytnio wciskać gazu + sprzęgło mi się ślizga, więc z tym przyspieszeniem u mnie to... Problem ze sprzęgłem zanika na ciepłym, bo wtedy silnik nie ma takiego przyspieszenia jakie mieć powinien... Sprawdzę na dniach tą kierownicę powietrza, ewentualnie przerobię by była ciągle otwarta i zobaczę czy problem znikł
kipak Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) jak nie będziesz wiedział jak mogę ci pomóc wymienić, często w Białymstoku jestem u siebie wykręcałem już 3 razy i też ci powiem próbowałem sklejać tą dzwignie i drutami wiązać ale nie wytrzymało nic dłużej niż kilka dni . Na allegro można znaleść używaną za około 100 zł przy uszkodzonej silnik wyraźnie był zamulony do około 3 tys. obrotów po wymiane czuć, że się szybciej zbiera od dołu Edytowane 13 Stycznia 2016 przez kipak
Makos_9507 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Ok najpierw zobaczę czy to na pewno ta kierownica powietrza
Piotr7713 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 Witam wszystkich. Mam problem z nie szczesna kierownica. Wymieniłem membrane w gruszce na nowa (od goscia ktory dorobił takie same) poskładem,ramie całe a dzignia ani drgnie...podcisnienie do zaworka jest. Proad we wtyczce tez jest, czy moze to byc wina samego elektrozaworu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się