diablo8327802 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam, proszę o analizę logów. Audi A4 B5 1.8 turbo 150KM APU 1999r. Brak błędów na vagu. http://vaglog.pl/log_229711.html 002 http://vaglog.pl/log_229712.html 002, 033 http://vaglog.pl/log_229714.html 115, 118 http://vaglog.pl/log_229716.html 115, 118, 002 Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez diablo8327802
Łukasz13 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Logi na pb czy na lpg? Przepływka jakby mało wskazuje, turbo wstaje i działa ok.
diablo8327802 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Logi na pb czy na lpg? Przepływka jakby mało wskazuje, turbo wstaje i działa ok. Logi robione na lpg. Szarpie przy dodawaniu gazu na pb i lpg
Łukasz13 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Moja rada, skasuj błedy nawet jak nic nie ma zrób logi na pb do odcinki nie do 5 tys, kanały 002+033, 115+118, 020+003, wtedy będzie można coś wróżyć.
diablo8327802 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Moja rada, skasuj błedy nawet jak nic nie ma zrób logi na pb do odcinki nie do 5 tys, kanały 002+033, 115+118, 020+003, wtedy będzie można coś wróżyć. Dzięki za interesowanie problemem. Postaram się jak najszybciej tylko znajdę pas startowy. Moja rada, skasuj błedy nawet jak nic nie ma zrób logi na pb do odcinki nie do 5 tys, kanały 002+033, 115+118, 020+003, wtedy będzie można coś wróżyć. Logi zrobione: http://vaglog.pl/log_230189.html 020, 003 http://vaglog.pl/log_230190.html 115, 118 http://vaglog.pl/log_230191.html 002, 033
Łukasz13 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Tak jak pisałem turbo wstaje fajnie i to jest ok reszta nie za bardzo, mocno cofa zapłony, świece masz jakie załozone? jeśli dawno nie wymieniałes to założ dedykowane ngk, druga sprawa to przepływka troche za mało wskazuje, trzeba by sprawdzic czy nie ma nigdzie dziury w dolocie, jak nie ma to trzeba by podmienić na jakąś napewno sprawną oczywiście bosch po numerach.
diablo8327802 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 Tak jak pisałem turbo wstaje fajnie i to jest ok reszta nie za bardzo, mocno cofa zapłony, świece masz jakie załozone? jeśli dawno nie wymieniałes to założ dedykowane ngk, druga sprawa to przepływka troche za mało wskazuje, trzeba by sprawdzic czy nie ma nigdzie dziury w dolocie, jak nie ma to trzeba by podmienić na jakąś napewno sprawną oczywiście bosch po numerach. Sprawdziłem świece, założone orginały NGK PFR6Q ale nie znam ich przebiegu. Kupie takie same (platynowe). W dolocie nie znalazłem nieszczelności. I została do podmiany przepływka. Tak jak pisałem turbo wstaje fajnie i to jest ok reszta nie za bardzo, mocno cofa zapłony, świece masz jakie załozone? jeśli dawno nie wymieniałes to założ dedykowane ngk, druga sprawa to przepływka troche za mało wskazuje, trzeba by sprawdzic czy nie ma nigdzie dziury w dolocie, jak nie ma to trzeba by podmienić na jakąś napewno sprawną oczywiście bosch po numerach. Po wymianie świeczek nie szarpie przy dodawaniu gazu. Miesiąc temu zakładałem LPG, gazownik stwierdził, że nie trzeba na razie wymieniać świec. Użyje takiego preparatu do czyszczenia przepływek http://liquimoly.pl/serwis/informacje-techniczne-serwis/117-czyszczenie-przepywomierza. Jeszcze raz dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się