Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów, brak mocy, szarpie przy dodawaniu gazu a4 B5 1.8t 150KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, proszę o analizę logów. Audi A4 B5 1.8 turbo 150KM APU 1999r. Brak błędów na vagu.

http://vaglog.pl/log_229711.html 002

http://vaglog.pl/log_229712.html 002, 033

http://vaglog.pl/log_229714.html 115, 118

http://vaglog.pl/log_229716.html 115, 118, 002

Edytowane przez diablo8327802
Opublikowano

Logi na pb czy na lpg? Przepływka jakby mało wskazuje, turbo wstaje i działa ok.

Opublikowano

Logi na pb czy na lpg? Przepływka jakby mało wskazuje, turbo wstaje i działa ok.

Logi robione na lpg. Szarpie przy dodawaniu gazu na pb i lpg

Opublikowano

Moja rada, skasuj błedy nawet jak nic nie ma zrób logi na pb do odcinki nie do 5 tys, kanały 002+033, 115+118, 020+003, wtedy będzie można coś wróżyć.

Opublikowano

Moja rada, skasuj błedy nawet jak nic nie ma zrób logi na pb do odcinki nie do 5 tys, kanały 002+033, 115+118, 020+003, wtedy będzie można coś wróżyć.

Dzięki za interesowanie problemem. Postaram się jak najszybciej tylko znajdę pas startowy.

Moja rada, skasuj błedy nawet jak nic nie ma zrób logi na pb do odcinki nie do 5 tys, kanały 002+033, 115+118, 020+003, wtedy będzie można coś wróżyć.

Logi zrobione:

http://vaglog.pl/log_230189.html 020, 003

http://vaglog.pl/log_230190.html 115, 118

http://vaglog.pl/log_230191.html 002, 033

Opublikowano

Tak jak pisałem turbo wstaje fajnie i to jest ok reszta nie za bardzo, mocno cofa zapłony, świece masz jakie załozone? jeśli dawno nie wymieniałes to założ dedykowane ngk, druga sprawa to przepływka troche za mało wskazuje, trzeba by sprawdzic czy nie ma nigdzie dziury w dolocie, jak nie ma to trzeba by podmienić na jakąś napewno sprawną oczywiście bosch po numerach.

Opublikowano

Tak jak pisałem turbo wstaje fajnie i to jest ok reszta nie za bardzo, mocno cofa zapłony, świece masz jakie załozone? jeśli dawno nie wymieniałes to założ dedykowane ngk, druga sprawa to przepływka troche za mało wskazuje, trzeba by sprawdzic czy nie ma nigdzie dziury w dolocie, jak nie ma to trzeba by podmienić na jakąś napewno sprawną oczywiście bosch po numerach.

Sprawdziłem świece, założone orginały NGK PFR6Q ale nie znam ich przebiegu. Kupie takie same (platynowe). W dolocie nie znalazłem nieszczelności. I została do podmiany przepływka.

Tak jak pisałem turbo wstaje fajnie i to jest ok reszta nie za bardzo, mocno cofa zapłony, świece masz jakie załozone? jeśli dawno nie wymieniałes to założ dedykowane ngk, druga sprawa to przepływka troche za mało wskazuje, trzeba by sprawdzic czy nie ma nigdzie dziury w dolocie, jak nie ma to trzeba by podmienić na jakąś napewno sprawną oczywiście bosch po numerach.

Po wymianie świeczek nie szarpie przy dodawaniu gazu. Miesiąc temu zakładałem LPG, gazownik stwierdził, że nie trzeba na razie wymieniać świec. Użyje takiego preparatu do czyszczenia przepływek http://liquimoly.pl/serwis/informacje-techniczne-serwis/117-czyszczenie-przepywomierza. Jeszcze raz dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...