spontan Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Witam. Jeżeli to zły dział to przepraszam i proszę o przeniesienie tematu. Nie znalazłem odpowiedzi na mój problem dlatego postanowiłem napisać. Problem z wycieraczkami, chodzi o to, że moje wycieraczki pracują tylko na najwyższych obrotach czyli na 3 położeniu licząc od zera. Jak wyczytałem z instrukcji: Gdy skieruję dźwignię w dół powinny jednorazowo wytrzeć szybę, a tego nie robią, następnie jest zero potem bieg 1 czyli wcieranie przerywane ( to też nie działa) później bieg 2 czyli powolne wycieranie ( to też nie działa) i ostatni bieg 3 czyli wycieranie szybkie i jedynie to ze wszystkich trybów działa. Dodam jeszcze, że gdy przyciągnę dźwignie do siebie powinno nastąpić spryskiwanie przy jednoczesnym wycieraniu szyby i z tego duetu działa tylko spryskiwanie. Wycieraczki na najszybszym biegu działają poprawnie, w czasie pracy nic nie charczy nie stuka tylko nie mam pojęcia co może być przyczyną że nie działają pozostałe tryby. Samochód Audi A4 B5, 98r 1.9TDI 90 koni Z góry dziękuje za pomoc
marcin_franz Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 A na tym trzecim biegu działają naprawdę szybko, czy ledwo co? Może mechanizm zatarty...
TOM3K Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 napisał że normalnie chodzą bez zacinania to mechanizm jest ok
spontan Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 jeździłem swojego czasu matizem to w porównaniu z nim to chodzą nieco wolniej ale płynnie beż jakichkolwiek problemów ale dlaczego tylko na 3 biegu ? może miał ktoś podobny problem. Byłbym wdzięczny za pomoc. Zapomniałem dodać że na tym 3 biegu jak je włączę to chodzą cały czas natomiast jak zejdę manetką bieg niżej czy od razu na zero to zatrzymują sie w miejscu, nie schodzą do samego dołu tylko tam gdzie je wyłączę tam sie zatrzymują.
TOM3K Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 w sumie to lepiej rozebrać mechanizm i nasmarować niż od razu kase wydawać na nową manetke czy coś innegomoże akurat chociaż dziwne to .
spontan Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Ok czyli manetka i przekaźnik, jutro zabieram sie do sprawdzania i zobaczymy co z tego wyjdzie. Gdyby ktoś miał jakieś info na temat tej zagadki to proszę o kontakt bo nie ukrywam że zaczyna mnie to pomału denerwować szczególnie przy małym deszczu kiedy muszę celować żeby wyłączyć je gdy są maksymalnie na samym dole. Dzięki wielkie za pomoc !
jacek70 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Może manetkę chodzi lekko ale czy ma dobre nie powy ciekawe styki tego nie wiemy bez rozbierania manetki. Oczywiście zawsze można podmienić i sprawdzić co wtedy będzie.
marcin_franz Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Nagle wszystkie styki by się "rozpadły"? Obstawiam raczej przekaźnik.
jacek70 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Wystarczy że jeden z głównych poleci . Na przykład plus , ale bez sprawdzenia to gdybanie.
spontan Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Dzisiaj się tym zajmę jak pogoda pozwoli i dam znać co i jak. A tak dla formalności to przekaźnik odpowiedzialny za wycieraczki ma nr 377 ?
TOM3K Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 to raczej przekaźnik 397 ale później sprawdze i dam znać dokładnie jednak 377 tak jak pisałeś
spontan Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Problem dalej nie rozwiązany . Podmiana przekaźnika 377 na inny nie rozwiązała sprawy, działają tak jak działały
TOM3K Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 spróbuj teraz nasmarowac mechanizm. ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się