lukasm11 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Witam mam problem po dłuższej trasie ciągła prędkość miedzy 140 a 160 na odcinku 220 km zapala mi się kontrolka niskiego stanu oleju w silniku a olej jest w górnym poziomie po zatrzymaniu po chwili postoju nie zapala się i znowu po dłuższej jeżdzie wraca problem na krótkich odcinkach tego nie ma dopiero zauważyłem to na długich dystansach i jeszcze falują obroty przy włączonej klimatyzacji obroty nie falują tak jagby pod większym obciążeniem silnika. Bardzo proszę o sugestie co może być i od czego zacząć co sprawdzić.
jacek70 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Stan oleju jest prawidłowy to pewnie czujnik odmawia posłuszeństwa. Dobrze byłoby podpiąć kompa i zobaczyć jakie pojawią się błędy.
lukasm11 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Stan oleju jest prawidłowy to pewnie czujnik odmawia posłuszeństwa. Dobrze byłoby podpiąć kompa i zobaczyć jakie pojawią się błędy. Raczej nie stawiam na czujnik bo to tylko po przejechaniu większej ilości kilometrów na autostradzie przy większych prędkościach i te falowanie obrotów na jednych z tematów jest że to może być odma zapowietrza się skrzynia korbowa i też może być smok pompy mocno zanieczyszczony. Ale na pewno czujnik pierwszy do sprawdzenia i podpięcie pod vag.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się