Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o ocene logów AFN wtryski 0.230


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

prosze o analize moich logow AFN

wtryski 0.230

lekki program

brak katalizatora

Kumple dzis wieczorem wrzuci logi mojego autaka :)

dzieki

Opublikowano (edytowane)

kąt wtrysku do korekty na 49-51 i jeszcze raz 004 dyn,bs,stat

Mocno kopci?

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

Dość mocno kopci

Opublikowano (edytowane)

bo wysterownianie kąta wtrysku nie daje rady i dawke zmniejsz

Ile jest teraz km?

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

Na nysie pokazalo 158km i 345nm

Wtedy byl jeszcze katalizator

Opublikowano (edytowane)

niezły wynik jak na ori turbo:D ale wtedy raczej nie było problemów z kątem?

masz jakies logi które były robione po sofcie?

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

To sa po sofcie wczoraj robione dzis zrobię jeszcze te co się zle zapisaly.

A kat jest taki sam od roku nic nie ruszane

Teraz doszedł tylko jeszcze cooler z a5

Ogólnie celuje w 200km jeszcze turbo AWX i Walek sdi kolektor AWX i starczy

Opublikowano (edytowane)

nic sie zle nie zapisało, jaki tuner robi softa na nie sprawnym aucie :facepalm:

musisz kąt ustawic z wtedy zrobić logi

turbo dawaj brd :evil:

Edytowane przez baca2309
Opublikowano (edytowane)

niezły wynik jak na ori turbo:D ale wtedy raczej nie było problemów z kątem?

masz jakies logi które były robione po sofcie?

Logi robione pare dni przed hamownia ale juz po sofcie

000 BS http://vaglog.pl/log_220521.html

Dynamiczny 004 http://vaglog.pl/log_220500.html

Statyczny 004 http://vaglog.pl/log_220508.html

Co do zle zapisanego loga, to chodzilo o 010, jest jakiś urwany

Edytowane przez Daro324
Opublikowano (edytowane)

to tuers sie nie popisał i nie ogarnął samochodu pod soft bo juz wtedy pompa nie radziła sobie z wysterowaniem kąta wtrysku i kąt był opużniony, musisz ustawić prawidłowo kąt i najprawdopodobniej dać cieńsze podkładki pod sprężyne przestawiacza kąta wtrysku bądz podbić ciśnienie ale najpierw ustaw i zrób logi

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

to tuers sie nie popisał i nie ogarnął samochodu pod soft bo juz wtedy pompa nie radziła sobie z wysterowaniem kąta wtrysku i kąt był opużniony, musisz ustawić prawidłowo kąt i najprawdopodobniej dać cieńsze podkładki pod sprężyne przestawiacza kąta wtrysku bądz podbić ciśnienie

czyli dynamiczny kat wtrysku nie wyrabia ?

Opublikowano

tak i w ststycznym tez jest za duże wyserownie bo prawie 90

Opublikowano

tak i w ststycznym tez jest za duże wyserownie bo prawie 90

Powiedz mi jeszcze dlaczego nie da sie zrobic 004 w BS?

Po nacisnieciu Basic Settings nic nic nie zmienia a log wyglada jak zwykły statyczny?

Opublikowano

dziwne powinno normalnie zrobić a jaki vag?

Opublikowano (edytowane)

311

W moim a4 b5 afn normalnie dziala

zaraz sciagne 409 i wieczorem sprawdze u kolegi manus2006


311

W moim a4 b5 afn normalnie dziala

zaraz sciagne 409 i wieczorem sprawdze u kolegi manus2006

hmm zapomnialem o waznym fakcie

posiadam kabel kkl od viakena, nie wiem dlaczego ale nie moge sie polaczyc przez niego z autem mamus2006, wiec logi robilem jego kablem, moze to byc jego wina?

Edytowane przez Daro324
Opublikowano

ja tez sie ine mogłem kiedyś połaczyć ze swoim a okazały sie winne ustawienia vaga

Opublikowano

Soft byl gotowiec na ori wtryski a pozniej doszly 230 ic z a5 i wywalenie kata

Opublikowano

no to go lepiej wywal i jedz do tunera niech ci ogarnie wszystko i zrobi soft pod twój osprzęt:) nic dziwnego ze sadzi:D

Opublikowano

ja tez sie ine mogłem kiedyś połaczyć ze swoim a okazały sie winne ustawienia vaga

tylko ze moj kabel jakby nie chce wejsc do konca w gniazdo obd od mamusa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...