manus2006 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 prosze o analize moich logow AFN wtryski 0.230 lekki program brak katalizatora Kumple dzis wieczorem wrzuci logi mojego autaka dzieki
Daro324 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Dynamiczne 000- http://vaglog.pl/log_230422.html 001- http://vaglog.pl/log_230423.html 003- http://vaglog.pl/log_230424.html 004- http://vaglog.pl/log_230425.html 008- http://vaglog.pl/log_230426.html 010- http://vaglog.pl/log_230427.html 011- http://vaglog.pl/log_230428.html Statyczne 000- http://vaglog.pl/log_230429.html 001- http://vaglog.pl/log_230430.html 003- http://vaglog.pl/log_230431.html 004- http://vaglog.pl/log_230432.html 007- http://vaglog.pl/log_230433.html 013- http://vaglog.pl/log_230434.html BS 000- http://vaglog.pl/log_230435.html Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez Daro324
baca2309 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) kąt wtrysku do korekty na 49-51 i jeszcze raz 004 dyn,bs,stat Mocno kopci? Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez baca2309
baca2309 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) bo wysterownianie kąta wtrysku nie daje rady i dawke zmniejsz Ile jest teraz km? Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez baca2309
manus2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Na nysie pokazalo 158km i 345nm Wtedy byl jeszcze katalizator
baca2309 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) niezły wynik jak na ori turbo:D ale wtedy raczej nie było problemów z kątem? masz jakies logi które były robione po sofcie? Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez baca2309
manus2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 To sa po sofcie wczoraj robione dzis zrobię jeszcze te co się zle zapisaly. A kat jest taki sam od roku nic nie ruszane Teraz doszedł tylko jeszcze cooler z a5 Ogólnie celuje w 200km jeszcze turbo AWX i Walek sdi kolektor AWX i starczy
baca2309 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) nic sie zle nie zapisało, jaki tuner robi softa na nie sprawnym aucie musisz kąt ustawic z wtedy zrobić logi turbo dawaj brd Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez baca2309
Daro324 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) niezły wynik jak na ori turbo:D ale wtedy raczej nie było problemów z kątem? masz jakies logi które były robione po sofcie? Logi robione pare dni przed hamownia ale juz po sofcie 000 BS http://vaglog.pl/log_220521.html Dynamiczny 004 http://vaglog.pl/log_220500.html Statyczny 004 http://vaglog.pl/log_220508.html Co do zle zapisanego loga, to chodzilo o 010, jest jakiś urwany Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez Daro324
baca2309 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) to tuers sie nie popisał i nie ogarnął samochodu pod soft bo juz wtedy pompa nie radziła sobie z wysterowaniem kąta wtrysku i kąt był opużniony, musisz ustawić prawidłowo kąt i najprawdopodobniej dać cieńsze podkładki pod sprężyne przestawiacza kąta wtrysku bądz podbić ciśnienie ale najpierw ustaw i zrób logi Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez baca2309
Daro324 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 to tuers sie nie popisał i nie ogarnął samochodu pod soft bo juz wtedy pompa nie radziła sobie z wysterowaniem kąta wtrysku i kąt był opużniony, musisz ustawić prawidłowo kąt i najprawdopodobniej dać cieńsze podkładki pod sprężyne przestawiacza kąta wtrysku bądz podbić ciśnienie czyli dynamiczny kat wtrysku nie wyrabia ?
baca2309 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 tak i w ststycznym tez jest za duże wyserownie bo prawie 90
Daro324 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 tak i w ststycznym tez jest za duże wyserownie bo prawie 90 Powiedz mi jeszcze dlaczego nie da sie zrobic 004 w BS? Po nacisnieciu Basic Settings nic nic nie zmienia a log wyglada jak zwykły statyczny?
baca2309 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 dziwne powinno normalnie zrobić a jaki vag?
Daro324 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) 311 W moim a4 b5 afn normalnie dziala zaraz sciagne 409 i wieczorem sprawdze u kolegi manus2006 311 W moim a4 b5 afn normalnie dziala zaraz sciagne 409 i wieczorem sprawdze u kolegi manus2006 hmm zapomnialem o waznym fakcie posiadam kabel kkl od viakena, nie wiem dlaczego ale nie moge sie polaczyc przez niego z autem mamus2006, wiec logi robilem jego kablem, moze to byc jego wina? Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez Daro324
baca2309 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 ja tez sie ine mogłem kiedyś połaczyć ze swoim a okazały sie winne ustawienia vaga
manus2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Soft byl gotowiec na ori wtryski a pozniej doszly 230 ic z a5 i wywalenie kata
baca2309 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 no to go lepiej wywal i jedz do tunera niech ci ogarnie wszystko i zrobi soft pod twój osprzęt:) nic dziwnego ze sadzi:D
Daro324 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 ja tez sie ine mogłem kiedyś połaczyć ze swoim a okazały sie winne ustawienia vaga tylko ze moj kabel jakby nie chce wejsc do konca w gniazdo obd od mamusa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się