daniel181 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) bosch zamówiony na alledrogo po odebraniu okazało się że made in china niestety, myślicie że może być lipny ? Podobno bosch zaczyna od pewnego czasu tam produkować niektóre części.W kartonie boscha, nr seryjne itp. były, nie różni się nic od oryginału. Pobawiłem się trochę i odwiedziłem dwóch mechaników, w sumie było sprawdzane na trzech manometrach ciśnienie, na wszystkich wykazywało od 4,5-4,7bara. Ktoś ma jakieś pomysły o co chodzi ? Edytowane 22 Września 2015 przez daniel181
Łukasz13 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Pomysły są takie, jak mierzysz ciśnienie paliwa to wyjedz też na droge i sprawdz pod obciązeniem na trójce, bo na postoju nic się nie dowiemy o sprawności pompy paliwa, 4,5-4,7 bar na wolnych świadczy o kiepskim filtrze bo nie reguluje prawidłowo ciśnienia powinno być ok 4 bar, filtr najlepiej kupić z aso jest najpewniejszy a kosztuje ok 100 zł. Druga sprawa zrób loga 002+031 bo prawdopodobnie program też moze byc spaprany, będzie wiadomo jak jest ustawiony afr w programie.
daniel181 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) ok, jak zadziałam z wszystkim dam znać. Witam ponownie, zmieniłem filtr na ori ciśnienie 4.0 na postoju, pod obciążeniem wyszło 3.7. Więc zmieniłem sam wkład na skv. Nieznaczna poprawa 3.85 na kanale 002 widzę że czasy wtrysku też się nie skróciły. W między czasie miałem mała nieszczelność w dolocie i układzie podciśnienia (egzektor) zostało to wyeliminowane oraz zmieniłem n75 na 058906283C ale dalej widzę że przeładowywuje. Auto dalej nie jedzie jakby miało dziurę w dolocie, na dole "łapie zmuły". Wrzucam paczkę logów, mam nadzieję że ktoś coś w nich zauważy konkretnego bo już ręce opadają http://vaglog.pl/log_236750.html http://vaglog.pl/log_236751.html http://vaglog.pl/log_236747.html http://vaglog.pl/log_236748.html http://vaglog.pl/log_236749.html logi trochę słabo wyszły, odpowiednio trzeba czytać - 1 log druga tabela - 2 log tabela na samym dole - 3 log nie wiem - 4 i 5 ok Edytowane 23 Października 2015 przez daniel181
Łukasz13 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Coś tam namieszane masz w tym aucie, chyba bez powrotu do serii sie nie obędzie do prawidłowej diagnozy tego auta, turbo na początku faluje doładowaniem, moze być problem z osprzętem ale równie dobrze w programie, odepnij wtyczkę od n75 i zrób loga 115, po za tym cały czas jest problem z mieszanką ubogą pod obciązeniem.
daniel181 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 log 115 z odpiętym n75 http://vaglog.pl/log_237966.html
Łukasz13 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 W logu wychodzi że jednak nie jest ok, powinno być stałe ciśnienie do końca takie na jakie ustawiona jest gruszka czyli koło 0,3-0,35 bar w seryjnej turbinie, u Ciebie nie jest stałe i rośnie, to n75 masz napewno dobrze podpięte? zrób fotke, poza tym trzeba sprawdzić czy gruszka nie jest dziurawa czyli podać ciśnienie z kompresora na węzyk od gruszki ok 0,5 bar i obserwować sztange czy płynnie chodzi i czy nie ucieka powietrze.
daniel181 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) N75 podpięty - lewa długa końcówka do tipa, prawa do gruszki. Podałem nawet niechcący półtorej bara bo w mig się napełniło, ciśnienie nie schodzi, sztanga płynnie chodzi. Edytowane 4 Listopada 2015 przez daniel181
Łukasz13 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 To nie wiem może ktoś rozregulował sztange przy turbinie? Pewnie nie sprawdzałes przy jakim ciśnieniu zaczyna się ruszać sztanga?
czechcu Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) wgraj serie a pompa nie może schodzić aż do 3.85 Łukasz wie co pisze poczytaj mój wątek bo też miałem takie czasy i falowanie mocy Jeżeli chodzi o przeładowanie u mnie przyczyną był zsunięty tip z turbawki a czasy mi spadły jak zmieniłem pompe ( a były ich 3) i wtryski wleciały 440 Masz ostry program i to może być największa przyczyna ale na ten temat niech się lepiej wiedzący wypowiedzą Edytowane 4 Listopada 2015 przez czechcu
daniel181 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) To nie wiem może ktoś rozregulował sztange przy turbinie? Pewnie nie sprawdzałes przy jakim ciśnieniu zaczyna się ruszać sztanga? niestety nie ale na początku zwykła pompką pompowałem i po wciśnięciu do połowy tłoka już się poruszała. A z tą pompą to według mnie nie ma aż tak dużego spadku ciśnienia, u kogo innego widziałem w poście przy bodajże 3.3bara że miał krótsze czasy wtrysków. Może coś z jakimś wtryskiem się dzieje ?? Edytowane 5 Listopada 2015 przez daniel181
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się