Gentleman Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Cześć, od jakiegoś czasu podczas kręcenia kierą, głównie przy ruszaniu, cofaniu, najbardziej słyszalne podczas odpalenia słychać trzaski z przodu samochodu, możecie pomóc w diagnozie? <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/pdRs6aihZxY"frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Maly update, z okazji deszczowej autry, zauwazylem, ze stukanie ustapilo, albo jest mniej slyszalne, moze to jest jakas podpowiedz gdzie nalezalo by szukac przyczyny Edytowane 4 Września 2015 przez Gentleman
SotoM Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 jak słychać to również przy odpalaniu silnika to moze nic w zawieszeniu nadwozia a problem tkwi w zawieseniu silnika/skrzyni że tak strzela. na filmie trzaski występują podczas manewrowania (z tego co zaobserwowałem) gdy koła się toczą i manewrujesz pedałem sprzegła - wiec silnik na poduszkach pracuje przedewszystkim na Lewa poducha najbardziej pracuje bo się unosi.
Gentleman Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 No nie do konca. Podczas odpalenia nic nie stuka. Nie ma roznicy czy operuje sprzeglem czy nie, moze ten film tak sugeruje, ale zasadniczo podczas manewrowania kierocnica niezaleznie od tego czy sie tocze czy ruszam ze sprzeglem to stuki sa slyszalne.
SotoM Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 a czy ten stuk takze powstaje podczas krecenia kierą gdy koła nie dotykają ziemii...? - aczkolwiek moze niebyc nic bo wtedy nie ma obciazenia na układ kierowniczy jak i zawieszenie... kurcze moze któras tuleja na dolnym wahaczu tak strzela lub któryc sworzeń wahacza....
Gentleman Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Osobiscie obstawiam cos w zawieszeniu, tym bardziej, ze jadac po kostce cos sie juz tlucze, no nic, bez diagnostyki na trzepakach etc z fusow raczej nie powroze. Nie sprawdzalem na uniesionych kolach. Ale np podczas krecenia bez ruchu stuku nie ma. Nie ma go tez gdy jest uklad/czesci mokre, np po deszczu. Generalnie najbardziej slyszalne to bylo w upalne dni. Edytowane 9 Września 2015 przez Gentleman
TOM3K Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 był podobny temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/288036-metaliczne-stuki-ala-cykanie-przy-skreconych-kolach/page-2Kolega sobie z tym poradził więc spróbuj i Ty
SotoM Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 może tuleje ławy przedniego zawieszenia... któraś jest zerwana i tak skrzypi/strzela.... osobiscie nie miałem przypadku ale ponoć tez są jakieś hałasy w zawieszeniu gdy wytłuczony jest otwór w zwrotnicy w którym siedzi tuleja sworznia wahacza dolnego tylnego (banana/reakcyjnego) i w tym przypadku do wymiany jest zwrotnica...
Gentleman Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie, w temacie troche udalo sie pogmerac bylo troche czasu i podejzenie tych stukow to chyba jednak magiel. Na wylaczonym silniku na postoju jak porusza sie szybko kiero lewa/prawa to slychac stukanie gdzies z przekladni. Na krzyzaku itp nie ma luzow. Wyglada to tak jakby gdzies z czesci w tej gumowej obudowie, magiel chyba do regeneracji ? Druga sprawa, zaobserwowalem tez male luzy na lozyskach przy skrzyni biegow. Jak powazny jest to problem i czy powinienem sie tym szybko martiwc? Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez Gentleman
greg2505 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Na wyłączonym silniku każdy magiel będzie stukał, sprawdza się na odpalonym aucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się