rodzyn889 Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) Panowie pisze z prośbą o pomoc gdyż nie mogę dojść do ładu z moim 1.9 tdi kod silnika AHU 90 km .Usterka : Braki mocy i nie jedzie wiecej niz 140 mimo pedału w podłodze 3tys obrotów i amen .Diagnoza : brak błędów , przypływka pokazywała źle wartości wiec została wymieniona , wyjęte turbo i sprawdzone bez zastrzeżeń , N75 dobry , czujnik doładowania ciśnienia nowy, czujnik wysterowania turbo nowy, nowy filtr paliwa i powietrza , nawet podmiebialem wtryski na drugie co nie przyniosło rezultatu .Na dopiętej przepływce nie jedzie wiecej niz 120 a z Przepływką 140.Po wymianie czujnika doładowania zaczęło się normalnie zbierać lecz blokada 140 jest nadal. Przy 120 czuć moment jak zwalnia i zamula wiec to jest punkt kulminacyjny .Czy ktoś miał podobny przypadek ? Nie wiem już co zrobić Jutro zrobię logi tylko pytanie na których blokach ? Edytowane 5 Września 2015 przez rodzyn889
TOM3K Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 podobne problemy miałem , gdy miałem ECU zalany... ale Ty raczej sprawdzałes to i sucho jest nie ?
rodzyn889 Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 Prany był cały środek Czyściłem odpływy itp ecu wyglądało ok pozatym nie robi żadnych błędów co dziwne :/
TOM3K Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 ja miałem tam tyle oleju że mechanik miał roboty na cały dzień ... później robił zmiany na kompie bo przeładowanie cały czas było.
Bartollo Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 A jak kolega n75 sprawdził ? podmieniany czy rozbierany ?
rodzyn889 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 Diagnoza uszkodzony potencjometr pedału gazu, szukam używki dam znać po wymianie.
Maro_B5 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Proszę mi pomóc czy mój AFN 110KM w A4 B5 Avant jedzie za słabo ? Koła 205.60.16 seria : https://www.youtube.com/watch?t=1&v=jdDu_KqWGxw Sam juz nie wiem bo to moje pierwsze Audi i pierwszy Diesel.... Kata i srodkowego tlumika brak. Prosze o pomoc.
rodzyn889 Opublikowano 15 Września 2015 Autor Opublikowano 15 Września 2015 Zamulony . Ja mam ahu i lepiej się zbiera a maksymalna to 210
Maro_B5 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 No własnie,to co mu jest że sie nie zbiera ? Nie dymi wszystko niby ok turbo słychać świszcze,na dwójce zapiszczy
rodzyn889 Opublikowano 15 Września 2015 Autor Opublikowano 15 Września 2015 Najpierw logi później pogadamy ewentualnie procedura sprawdzania przepływomierza potrzebujesz kogoś z kompem do tego
Maro_B5 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Wiesz co w sumie przegladałem własnie youtube i kazdy seryjny tak jedzie..... eh było kupić 130KM ale cóż. Tego jedynie pomodze chipem na 150KM bo juz rozmawiałem ze specem, od tego i zmieni mape koszt u mnie 400zł.
tomasz102 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Wiesz co w sumie przegladałem własnie youtube i kazdy seryjny tak jedzie..... eh było kupić 130KM ale cóż. Tego jedynie pomodze chipem na 150KM bo juz rozmawiałem ze specem, od tego i zmieni mape koszt u mnie 400zł. Zbiera się jak seria. Przecież na 110 KM nie będziesz miał czasu 7 sekund do 100 km/h. Jak u siebie zrobisz program to wpadnie 135-140 KM. Później możesz dalej modyfikować, a ponad 150 KM zrobisz jak dasz wtryski 216 i turbo np z AWX. "Spec" jeżeli zaoferował Ci program na 150 KM, a wszystko seria to jestem ciekawy tego Zrób później logi i zobaczymy czy masz 150 KM czy 150 CH czytaj chabet Edytowane 18 Września 2015 przez tomasz102
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się