pwitkow Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Postanowiłem założyć hak. Sama instalacja miodek-2 godz. roboty i jest. I zaczęły się schody.... Z prądem jest problem. Instalacja jest "porypana"-na każdej żarówce jest 2V napięcia cały czas,nawet jak są wyłączone światła,10V np jak mają być postojowe a 14V jak ma być stop.Podobnie jest z przeciwmgielnymi itp. I to ciągle jest ta sama jednowłóknowa żarówka. Próbowałem podpiąć zamienny moduł (taki za 250 zł) do instalacji i przekaźniki zwariowały. Podają cały czas napięcie na wtyk...świeci się kontrola FIS że mam poprzepalane żarówki. Ma może ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać??? PS.oryginalna wiązka AUDI 1300 zł...i 700 instalacja w ASO. Jestem zdesperowany... POMOCY!!!
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Kolego jeśli mi się dobrze wydaje to światełka w naszym B7 są sterowane po CAN-ie i podłączanie czegoś bezpośrednio wiąże się z dużym ryzykiem że się coś sfajczy, a na pewno nie będzie działać poprawnie.Wydaje mi się żeby było O.K. to trzeba zastosować jakiś specjalny sterownik do haka i odpowiednio skonfigurować CAN.
szogun0 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Prawidłowa odpowiedź. Firmy produkujące haki mają takie moduły na sprzedaż. A pro pos miernik ci oszukuje :gwizdanie: Na żarówkach jest cały czas 12V lub napięcie ładowania. Ale to jest PWM.
pwitkow Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Opublikowano 12 Listopada 2008 Ale ja kupiłem taki moduł...w firmie produkującej haki... I miał oszukiwać instalacje CAN. I nie oszukuje... PS.mój miernik jak najbardziej jest w porządku. Jak wytłumaczysz brak żarówki dwu-włóknowej (stop i postojowe)???? Jeśli miałaby takie samo napięcie to dlaczego świeci mocniej jak się naciśnie hamulec...
piotrsob1 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Prawdopodobnie pozycyjne jest uzyskiwane przez impulsowe załączanie tej samej żarówki co stopu, i żarówka "pokazuje uśrednione napięcie" które odpowiada jasnością świecenia pozycyjnym, a jak naciśniesz stop to dostaje napięcie na stałe i świeci normalnie i robi za stop.
pwitkow Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 bingo...ale jak pod to podpiąć hak???tylko oryginalny moduł...
szogun0 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Jak wytłumaczysz brak żarówki dwu-włóknowej (stop i postojowe)???? Jeśli miałaby takie samo napięcie to dlaczego świeci mocniej jak się naciśnie hamulec... Poszukaj sobie hasła PWM.
Fox55 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Witam, ostatnio otrzymałem od firmy Goliat z Szamotuł link do Westphalii, może to Ci coś pomoże? http://www.westfalia-automotive.de/index.php?id=6&L=4
superdziki Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Ja tez mam dokladany modul haka i nie jest to Can, zrobione to bylo jeszcze w niemczech. Mam tez kontrole zerowek ale modul ja oszukuje, nie wiem dokladnie jak. Z tego co mi sie udalo zaobserwowac to kontrola zarowek odbywa sie na podstawie piku napiecia, u mnie pokazywal woltomierz 4V ale to wartosc usredniona. Piki są w momencie jak krzyczy o przepalonej zarowce, jak podlaczysz dobra to przestaje. Ale dodam coś ciekawego, moj modul od haka tez caly czas podaje napiecie na wtyk(postojowe, kierunki), co prawda nigdy nic do niego nie podlaczalem a wydawalo mi sie ze to jest jakas kontrola zarowek w przyczepce. Mam wtyk 13 pinowy Ponizej link wydaje mi sie ze do mojej instalacji, moze cos ci podpowie, jest tam cos o FIS http://www.hakihol.pl/DMS/PL/ME_es/AU0922.pdf
ALBINEK Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Tylko że Ty kolego masz B6 a on B7 która jest na listwie CAN .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się