patryk199112 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Siema ! Jestem świeżym kierowcą i od Taty dostałem Audi A4 B5fl z motorem 1.9 TDI 115Hp, wersja na pompowtryskach. Myślę ze będe teraz tu bardzo często i niedługo wpadne na jakiś spocik. A teraz przedstawie swoje auto i swoje plany ! Marka: Audi Model: A4 B5fl Silnik: 1.9 TDI 115Hp AJM Rok produkcji: 2000r Kolor: Czarny Wyposażenie : - Tempomat - Radio usb - 2x El.szyby - Roleta i siatka bagażnika - ASR - Halogeny - Zestaw głośników NOKIA (6 głośników + subwoofer ) - Zestaw głośnomówiący NOKIA bluetooth - Kierownica 3-ramienna - El.Lusterka - Klimatronik - Centralny zamek na pilota - Domykanie szyb z pilota - Komputer pokładowy - Nawigacja W planach : - Przyciemnianie szyb - Felgi od RS4 B5 18" - Lekko przyciemnić tylne lampy - Przód ori xenon z czarnymy frontami(teraz są jakieś chińskie HID'y ) - Oświetlenie led całego środka - Głośnik przłożyć z okrągłej tuby do trapezu - Wygłuszyć cały środek i wrzucenie głośników na przód firmy Hertz - Gałka od RS4 i obszycie mieszka - Wymiana foteli na Recaro od S4/RS4 - Polerka mechaniczna lakieru - Listwy chromowane s-line ori Jak narazie tyle będe się starał jak najszybciej zrealizować swoje plany ! Kilka fotek audi w jakim stanie jest teraz, nie jest to idealne auto ale mam w planach żeby było ! *Kable były prowadzone tylko na próbę jak to zagra w Audi ! *Audi miało być sprzedane ale jednak zostaje. Album zdjęć: http://www.fotosik.pl/u/Patryk199772/album/2236831
tatar123 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Jak dasz felgi 18 przydałby się gwincik Podoba mi się zadbane wnętrze , czekam na dalszy bieg wydarzeń
patryk199112 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 A tak,tak zapomniałem dodać ze siądzie napewno niżej Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka