krzysieksza Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Witam z racji tego że moje seryjne turbo jest już na wykończeniu myślę nad wsadzeniem do kermita czegoś większego i tu pytanie... Czy ktoś już ma takie coś ja w tym linku http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5619117790 Czy lepiej szukać od AWXa??
Zorin Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie w jakie moce iść i wtedy będzie wiadomo czy się nada to turbo. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Września 2015 przez Zorin
tomasz102 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Jeżeli masz seryjny samochód to kup oryginalne afn. Jeżeli celujesz w jakieś konkretne moce to napisz ile byś chciał a na pewno ktoś poradzi jakie turbo dobrać. Swoją drogą ktoś brał już turbo z bierutowa od nich ? Jakieś pozytywne/negatywne opinie ?
krzysieksza Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 Ja liczę tak na 170 - 180 koni Narazie jest egr zaślepiony przelot 2,5 cala od samej turbiny i program wystrojony na 140 koni
Zorin Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 No to brd lub nowsze caha te drugi łatwiej dostać jest tańsze nowsze i lepsze tylko lekką rzeźba jest. Mam osobiście caha i jestem bardzo zadowolony jak będziesz zainteresowany jak przy pasować daj znać to napisze. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
arekdkw Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Też właśnie zamontowałem do swojego AFN, turbo 701E z CAHA. Jeszcze zostało zamontować FMIC, poskładać auto, program i będę mógł powiedzieć coś więcej jak się sprawuje. W każdym razie wiele o nim czytałem i oprócz kłopotów z zamontowaniem to raczej same plusy, miedzy innymi szybkie wstawanie i tak jak napisał Zorin dostępność i cena. Gdyby sie któś decydował na takie turbo to mam gotowe flansze na wydech, wykonałem dwie sztuki więcej robiąc jedną dla siebie, polecam http://allegro.pl/flansza-na-turbo-caha-turbo-do-afn-awx-ajm-i5662052098.html
krzysieksza Opublikowano 15 Września 2015 Autor Opublikowano 15 Września 2015 A jak się sprawa ma ze sprzęgłem?? wiadomo nie będę palił gumy czy coś... Czytałem że dwumas i sprzęgło od AWXa daje rade
Zorin Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 U mnie jeszcze oryginalne daje radę ale oczywiście nie da rady na 5 biegu od 2 tys. ogólnie jezdze jak benzyną. Na 3 biegu potrafi się podslizgiwac jak z niskich obrotów przycisne. Dodam że mam zmieniony tloczek, wtrysku 230 intercooler może dziś zamocuje. Bo latem nie było jazdy z połowa mocy uciekła. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
tomasz102 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 A jak się sprawa ma ze sprzęgłem?? wiadomo nie będę palił gumy czy coś... Czytałem że dwumas i sprzęgło od AWXa daje rade Z AWX wytrzymuje do 400 Nm
krzysieksza Opublikowano 15 Września 2015 Autor Opublikowano 15 Września 2015 Hmmm no powoli trzeba coś pomyśleć :-P auta nie zamierzam zmieniać więc trochę więcej mocy nie zaszkodzi ;-)
Kowi87 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Musisz sobie określić plan, bo pochopne kupowanie gratów skończy sie tym że sie ograniczysz którąś częscią. przepis na 180km jest prosty... 1. P&P BRD z 2,0TDI 216 11mm SDI Powinno być 180+ 2. rzeźba CAHA 216 11mm 3. rzeźba GTB17 216 11mm Powinno być również 180+ Chcesz sie zblizyc do 200km to większe wtryski 230/240, wałek SDI i będzie ciepło. Ale w kazdym przypadku sprzęgło do zmiany. U mnie nowe seryjne poddało sie powyzej 170km, AWX znosi ponad 200km
krzysieksza Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 Kowi dzięki wielkie dlatego wolałem zapytać bo przynajmniej wypowie się ktoś kto to już przerabiał a jakie koszta sprzęgła z AWX
Kowi87 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 sprzęgło jest w podobnej cenie do AFN/AVG jakieś 400-500zł kompletne
krzysieksza Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 A dwumas też od AWX?? I ile jest przerabiania
Kowi87 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Dwumas mozesz zostawić AFN, ja tak mam u siebie od 5 lat, montaż sprzęgła jest P&P
Zorin Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Ale dwumas z afn nie da rady 350nm bo tyle napewni będzie jak nie więcej przy 180km. Ją u siebie będę montował jednomas obity kewlarem. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Kowi87 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Nie da? to zobacz na mój wątek, pierw 155 pózniej 165, dalej 192, dzisiaj 207 i daje rade i w zyciu o jednomasie nie pomyśle
Zorin Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Mam to u siebie dwumase i jak wcisne do końca to niestety czuc dwumase. I nie mowie o przyspieszeniu od 1,5 tys obr tylko od 2,3 tys. Program też mam dobry bo niutona z dołu nie ma za dużego. Ile mocy mam to nie wiem w niedługim czasie na hamowanie jadę. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
krzysieksza Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 http://olx.pl/oferta/turbina-caha-pod-1-9-tdi-gt-gtb20-gtb22-CID5-IDaGOtp.html Panowie co myślicie o tym?? Podejdzie mi to bez przerabiania??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się