kt65c453 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Witam forumowiczów. Mam mały problemik z ogrzewaniem, mianowicie jak wsiądę do auta zimnego (kabina i silnik ) ustawie dajmy na to 21 stopni to fajniutko grzeje i potem utrzymuje fajnie temperaturę, ale po zatrzymaniu się zgaszeniu auta i po jakimś nie długim czasie odpalam i jadę dalej temperaturę muszę ciągle podnosić bo przy 21 dmucha zimnym , czasem muszę nawet ustawić 26 żebym nie marzł , co może być przyczyną?? Bo jak czytam niektórzy maja ustawione np 21,5 cały rok i maja fajniutko a ja muszę ciągle klikać, regulować. Błędów Vag nie ma, klimatronik wcześniej albo grzał na maxa albo chłodził na maxa (nic pośredniego z nawiewów nie leciało ) ale po nastawach podstawowych już jest regulacja . Dodam jeszcze że jak jadę w trasę czyli większa prędkość tez muszę zmieniać , wjeżdżam do miasta albo zwalniam na światłach czyli jadę wolniej znowu majstruje z temperaturą . Auto mogę podłączyć do kompa mam kabel i program, więc jak potrzeba więcej danych dajcie znać to podepnę i sprawdzę.
GreGoriO Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 jak wyszła próba z otwartym oknem?
kt65c453 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Szyb nie otwierałem i nie sprawdzałem wiec takiej próby nie robiłem, ma to jakieś znaczenie ? Dodam tylko że panel rozbierałem w celu przeczyszczenia ale okazał się czysty , lekkie zakurzenie , dziś dymem sprawdziłem powietrze zaciąga wiatraczek Edytowane 11 Września 2015 przez kt65c453
GreGoriO Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) chodzi o to, że może masz subiektywne odczucia chłodu. otwórz szybę jak będzie ci wiało "chłodnym" według ciebie. zobacz czy czujniki w aucie wykryją spadek temperatury i zmienią ustawienia klapy nawiewu. jeśli będzie tak że po otwarciu szyby zacznie lecieć ciepłe powioeitrze z kratek to znaczy że układ działa poprawnie. oczywiscie musi być wyraźna różnica temperatury pomiędzy tym co na dworze a tym co chcesz mieć w aucie. Możesz jeszcze sprawdzić termometrem jaka temp panuje w aucie. Edytowane 11 Września 2015 przez GreGoriO
Tyrath Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 A to nie jest tak, że climatronik na panelu wyświetla zadaną temp. w samochodzie i dąży do niej jak najszybciej? Np jak masz w aucie 14 stopni, a ustawione 21 to wali gorącym żeby szybko dojść do 21 i po osiągnięciu zadanej temperatury obniża temp. nawiewanego powietrza?
kt65c453 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) właśnie tez myślałem o termometrze , jak Vagiem sprawdzić odczyty temperatur?? Dodam że jestem w Anglii i tu już bywa zimno wiec nie sugerujcie się aurą w Polsce . Dodatkowo chce przeczyścić silniczki i potencjometry klap ale w UK dysponuje tylko skrawkiem miejsca na ulicy i puki co nie chce za bardzo rozgrzebywać autka A to nie jest tak, że climatronik na panelu wyświetla zadaną temp. w samochodzie i dąży do niej jak najszybciej? Np jak masz w aucie 14 stopni, a ustawione 21 to wali gorącym żeby szybko dojść do 21 i po osiągnięciu zadanej temperatury obniża temp. nawiewanego powietrza? I owszem jak zimny to czeka na temp od silnika potem zwiększa nawiew i grzeje na maxa potem zwalnia i podtrzymuje temp ale jak go zgaszę i jade dalej to juz leci zimnym i żeby było nie zimno w aucie daje 24 albo i 26 no i te wahania jadę szybko (powiedzmy orientacyjnie ponad 80 km/h ) leci zimne wolno ciepłe. Dodam jeszcze że jak by tak było że potem ustawić 25 i by było oki to pal sześć ale muszę grzebać w zależności od km/h . Edytowane 11 Września 2015 przez kt65c453
GreGoriO Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) dlatego test z oknem będzie najprostszy być może jakiś czujnik szwankuje i i nie powraca do zadanej temp. trzeba eliminować po kolei możliwości. Edytowane 11 Września 2015 przez GreGoriO
kt65c453 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Opublikowano 11 Września 2015 oki będzie okazja sprawdzę z tym oknem ale sądzę że nie tu problem , a jak czujniki sprawdzić??
mlodziak22 Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Miałem dokładnie tak samo. Najbardziej odczuwalne było to na długiej trasie. Myślałem, że to też klapy inne wynalazki, ale okazała się zapchana nagrzewnica. Nie dawało mi spokoju i zrobiłem to w wigilię Kupiłem odkamieniacz do czujników , chyba z 5 butelek octu. Ocet z wodą pół na pół i zagotować. Płuczesz woda po ciśnieniem i wlewasz odkamieniacz, ocet wrzatek na kilkanaście minut i tak w koło. U mnie już po zdjęciu wężow z jednego leciał syf coś jak fusy z kawy hehe. Po całej operacji pojechałem się przejechać i się bardzo mocno zdziwiłem jak szybko leci ciepło z kratek . Na prawdę spora różnica. Mam druga nagrzewnice, ale jakoś nie mogę się zabrać do tego Przeczyść nagrzewnice, nic Ci nie zaszkodzi,a na pewno będzie dużo na plus i daj znać czy pomogło. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
zymlok Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Nie wiem jak w b6 ale w b5 mozesz przez kombinacje na climatronicu sprawdzac jakie wartosci maja czujniki, a jesli nie to w vagu laczysz sie z modulem climatronica i sprawdzasz poszczegolne bloki, poszukaj rozpiski na necie, jak bede pozniej na kompie to moge Ci to wrzucic ale to dopiero w nocy, a w b6 nie da sie ustawic manuala - w sensie nie auto na climie? Wtedy powinien dmuchac caly czas tak samo, to co ustawisz... Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Sprawdz jeszcze bledy czy jakies sa i zrob "nastawy poczatkowe" klapek - jak wpiszesz w google to wyskoczy Ci watek z forum jak to zrobic - nie wiem jak przekleic link na tym tapatalk[emoji14] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
kt65c453 Opublikowano 12 Września 2015 Autor Opublikowano 12 Września 2015 Miałem dokładnie tak samo. Najbardziej odczuwalne było to na długiej trasie. Myślałem, że to też klapy inne wynalazki, ale okazała się zapchana nagrzewnica. Nie dawało mi spokoju i zrobiłem to w wigilię Kupiłem odkamieniacz do czujników , chyba z 5 butelek octu. Ocet z wodą pół na pół i zagotować. Płuczesz woda po ciśnieniem i wlewasz odkamieniacz, ocet wrzatek na kilkanaście minut i tak w koło. U mnie już po zdjęciu wężow z jednego leciał syf coś jak fusy z kawy hehe. Po całej operacji pojechałem się przejechać i się bardzo mocno zdziwiłem jak szybko leci ciepło z kratek . Na prawdę spora różnica. Mam druga nagrzewnice, ale jakoś nie mogę się zabrać do tego Przeczyść nagrzewnice, nic Ci nie zaszkodzi,a na pewno będzie dużo na plus i daj znać czy pomogło. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Wiem o co chodzi , miałem takie kłopoty w innym aucie i ja używałem kamix do tego , on jest najlepszy , ale to tak na marginesie, u ciebie tak było w zależności od prędkości obrotowej silnika czy km/h?? Ja mam multitronic wiec obroty mam prawie cały czas te same, no chyba że dam po garach , nawet na wolnych obrotach jak dam wyższą temp to leci gorące więc nagrzewnica sprawna i drożna Nie wiem jak w b6 ale w b5 mozesz przez kombinacje na climatronicu sprawdzac jakie wartosci maja czujniki, a jesli nie to w vagu laczysz sie z modulem climatronica i sprawdzasz poszczegolne bloki, poszukaj rozpiski na necie, jak bede pozniej na kompie to moge Ci to wrzucic ale to dopiero w nocy, a w b6 nie da sie ustawic manuala - w sensie nie auto na climie? Wtedy powinien dmuchac caly czas tak samo, to co ustawisz... Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Sprawdz jeszcze bledy czy jakies sa i zrob "nastawy poczatkowe" klapek - jak wpiszesz w google to wyskoczy Ci watek z forum jak to zrobic - nie wiem jak przekleic link na tym tapatalk[emoji14] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka w b6 z poziomu klimatronic sie chyba nie da, ale mam Vaga ale jeszcze nie sprawdzałem i jeszcze nie wiem gdzie, nastawy podstawowe były zrobione co rozwiązało problem działania klimatronica na zasadzie zero jedynkowo, max gorąco albo max zimne, Dodam że autko moim zdaniem mam w dobrej kondycji i chce je całkowicie naprawić a potem robić na bieżąco naprawy a nie ze, e to tylko dmuchawa albo czujniczek niech se będzie , nie, coś jest w aucie ma działać jak należy.
zymlok Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Nastawy poczatkowe to chodzi o to ze jak Ci klapy gdzies sie przestawily to juz tak zostaja, jak to zrobisz to wracaja do ustawien ja wyszlo z fabryki, sprawdzales bledy modulu klimy vagiem czy cos nie pokazuje? Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
kt65c453 Opublikowano 12 Września 2015 Autor Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Tak , nastawy początkowe były robione , wcześniej błędnie napisałem jako nastawy podstawowe Błąd był taki Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.LBL Controller: 8E0 959 433 AT Component: Komfortgerát T23 1412 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 VCID: 83798C0F820D 1 Fault Found: 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent Ale tu był mój raczej błąd bo na przekręconym kluczyku wyjąłem bezpiecznik i po skasowaniu błędu juz nic nie ma Dodam jeszcze, jeśli ma to coś wspólnego, ze mam tez problem z grzanymi fotelami, grzeją na maxa na chyba każdej pozycji i tylko oparcia , Edytowane 12 Września 2015 przez kt65c453
siwak Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 U mnie było podobnie na samym ogrzewaniu przy 90 C leciało takie letnie powietrze na obrotach trochę cieplejsze na klimie ciężko było podnieść temp 26 C na klimatroniku i zero reakcji po płukaniu nagrzewnicy a było tego syfu sporo osad i jakieś kawałki czegoś problemu juz nie ma auto grzeje juz po ok 1 km a przy 90 C wylatuje naprawdę gorące powietrze.
kt65c453 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 Pisałem wyżej ze nie mam problemów z grzaniem bo jak dam na maxa mam gorące powietrze, nagrzewnica drorzna i sprawna Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
jaku8891 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 koledzy u mnie jest poniekad podobny problem. Odpalam autko zimne, ustawione 21 i wiadomo, ze w audi nadmuchy wlaczaja sie jak uzyska wlasciwą temp czyli stopniowo. Ale ja mam np te 21*C ustawione a nadmuchy nadal na 1 chodzą nawet po przejechaniu ponad 20km. Dziś zauważyłem, że jak włącze spryskiwacze to nadmuchy sie uruchamiają i dostosowują sile nadmuchu, potestowalem kilka razy bo nie wierzylem, ale tak jest. Gdy włącze spryski szyby to zalącza sie dmuchawa i juz dziala poprawnie. W czym tkwi problem??
kt65c453 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 Zmienia ci się ilość kresek nadmuchu jak psikniesz? Czy poprostu ilość taka sama a mocniej dmucha? Oczywiście cały czas mówimy jak klima jest w auto. Wysłane za pomocą Commodore C64
jaku8891 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 klima w auto, ale na ECO. Jak psikne to zwieksza sie ilość kresek i jest juz ok, ustawia nadmuch (silę) samoczynnie
kt65c453 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 To ja nie pomogę, coś z. Modułem komfortu/kodowaniem, mnie od zera startuje płynnie, w zależności jak ustawie nawet do. Max, zawsze u ciebie tak było? Błędy vag pokazuje? Wysłane za pomocą Commodore C64
jaku8891 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) niee, od jakichś kilku dni zauważyłem, musze wlasnie podpiąc kompa i sprawdzic Edytowane 24 Listopada 2015 przez jaku8891
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się