lukasz2014 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Mam taki problem od dłuższego czasu, że trzęsie całą budą powyżej 120 km/h na równej drodze, na nierównościach nie jest to wyczuwalne. Wymienione tarcze, opony, felgi proste sprawdzone u trzech wulkanizatorów, wymienione łożyska, kompletne wahacze, wszystkie 4 amory wraz ze sprężynami eibacha pro kit. Na przegubie wewnętrznym jest minimalny luz, stuków nie słychac, wg. mechanika nie ma prawa mieć wpływu na te objawy. Zostały mi chyba tylko poduszki silnika/skrzyni. Pomóżcie proszę rozwiązać problem to już naprawde staje się uciążliwe;/
Bartollo Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Od okolo 100km/h zaczyna a czym wyższą prędkość wzmaga sie po czym drgania osiągają apogeum po czym dalej ze wzrostem prędkości zanikają ? Czy cały czas są takie same ?
lukasz2014 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Są cały czas takie aż do v max.
2shrek Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Dołączam się, mam tak samo jak przekroczę 120km/h to trzęsie budą, i nie wiem jaka to przyczyna strasznie to wkurza jak się jeździ autostradami. Ktoś może pomóc?
lukasz2014 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 Wczoraj padła sugestia mechanika na półoś. W piątek będziemy to sprawdzać więc dam znać co i jak
tomaszstn Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Przeważnie powodem jest przegub wew.
kruper Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Mam to samo, tylko ze w 8mce. Felgi powyważane tak jak byc powinno, oponki eleganckie a i tak trzesie kierą od 110-120. Słyszalem, ze to tez moze byc przegub ? Co myslicie ?
lukasz2014 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Kolego jak tylko kiera to bardziej coś w kierunku kół bym się kierował. U mnie jest tak jak wspomniałem drgania są na całym aucie a na kierownicy mało co wyczowalne. Jeśli to przegob wew. to jest jakiś sposób żeby to zdiagnozować? Edytowane 23 Września 2015 przez lukasz2014
bosu25 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Witam . Ja popre kolegów . Miałem podobny problem jeszcze w 80. Wymieniłem wewnętrzne przeguby i spokoj:) to nie są drogie rzeczy a na 99% problem tkwi w nich ostatecznie w półosi ale to stwierdzisz po wymianie przegubów. Daj znać jak wszystko będzie git:D
lukasz2014 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 A wymienia się je razem czy wystarczy ten uszkodzony?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się