Rotiv Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Witam. Poniżej zamieszczam film opisujący mój problem. Dodam, że 4 dni temu wymieniony został rozrząd + pompa wody i wszystko było w porządku aż do dziś. Czy źródłem dźwięku może być uszkodzone łożysko którejś z rolek? Napinacz sie nie rusza, nie pali się kontrolka od ładowania więc chyba sprzęgiełko alternatora jest ok? Jeśli ktoś ma jakieś sugestie bardzo prosiłbym o pomoc. Edytowane 13 Września 2015 przez Rotiv
quadral20004 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 ale tu nie ma zadnego linku do filmu
Rotiv Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 ale tu nie ma zadnego linku do filmu Wystapil problem. Za chwilke bedzie link. ale tu nie ma zadnego linku do filmu Wystapil problem. Za chwilke bedzie link. Film dodany Dodam, ze dzis rano na zimnym silniku nic nie slychac. Pracuje tak jak powinien. Dopiero po rozgrzaniu dzwiek wraca :/. Jutro mam trase 300km i nie wiem czy moge smialo jechac.
bozmek Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Sciag pasek z napinacza poruszaj alternatprem wiskoza pompo wody moze tam cos
Rotiv Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 Pompa wody jest nowa. Wisko kreci sie cichutko. Pasek smiga ladnie, nie ma zadnych drgan. Po wylaczeniu silnika wirnik alternatora kreci sie okolo 1s.
quadral20004 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 cos ewidetnie tlucze. moimz daniem kat synchro do sprawdzenia
Rotiv Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 Dzis oparlem sie przypadkowo o oslone rozrzadu i halas znikl. Zauwazylem ze wylamany jest plastkikowy zatrzask. Nie bylo widac wczesniej zeby miala jakiekolwiek luzy podczas pracy silnika. Postaram sie to ogarnac aby trzymala jak nalezy i dam znac czy to bylo przyczyna.
Bartollo Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 cos ewidetnie tlucze. moimz daniem kat synchro do sprawdzenia Toszto VP a nie PD jak dla mnie to własnie wibruje osłona Mi podobnie wibrowała osłana na silniku jak była niedokręcona przy lekkim podniesieniu obrotów dzwięk zanikał Wiec na zimnym nie słychac bo ma minimalnie wyższe obroty,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się