mczekaj5 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 W każdym bądź razie i tak dzięki, ja nie chciałem i nie chce stosować tego non stop. Po prostu zalać raz po tym przestoju i pozostawić ( wyjeździć ) i koniec.. chyba że polecacie jakiegoś speca z forum który by wyczaił co to za drgania i był z Krakowa:) [br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 15:36_________________________________________________NO ja tak samo 1.9 TDI
mczekaj5 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 No w sumie tak ..no nic jakbyście coś słyszeli dajcie znać dzięki
loco87 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Ze swojej strony tylko jeszcze dodam ze aso audi vw bełtowski kraków używa kleenflo oraz wurth czy cos takiego. Teraz zakupilem do oleju dodatek klina wlasnie i zobacze czy wyciszy mi silnik:) Kolega pracuje w aso i do niego jezdze z vagami polecal mi mówiąc że floty tylko na tym lecą i nie ma z tym problemów. Uszczelnia wycisza polepsza rozruch i dynamike ( g`lownie poprzez zmniejszenie tarcia) Troche sie boje ale najwyzej przejde z full synt na pol syntetyk....
endriuu Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2008 ponadto czytałem też w Motorze, że nie poleca się takich dodatków nie wiem w jakim motorze czytales poniewaz ja wyczytalem na jesieni wlasnie w Motorze, że polecaja wlasnie tego typu srodki... sprawdz pierwszy post w tym watku...
freon Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 ponadto czytałem też w Motorze, że nie poleca się takich dodatków nie wiem w jakim motorze czytales poniewaz ja wyczytalem na jesieni wlasnie w Motorze, że polecaja wlasnie tego typu srodki... sprawdz pierwszy post w tym watku... W takim razie Motor od dziś mam bardzo w poważaniu, bo jestem pewny co czytałem kiedyś w tym dziale "pytania do naczelnego mechanika kraju" i tam komentarz był jednoznaczny - nie. Ale jak robią sponsorowane testy, że nagle mamy oponę idealną, to i jak im ktoś zapłaci, to i wlewają specyfiki. W takim razie nie bierzcie mojej sugestii pod uwagę, bo sam wiem tyle, co przeczytałem, a jak widać - to też jest kit.[br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 00:02_________________________________________________ aha, mój artykuł był gdzieś z marca 2007 bo wtedy kupiłem auto i akurat pamiętam dokładnie, że nic nie wlałem, a chciałem to zrobić...
rotter Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 ja tankowałem na stacji o szemranej legalności i po jakimś czasie silnik zaczął mi źle pracować,spaliny śmierdziały i zaczołem podejrzewać że coś nie tak jest z silnikiem - tak miałem w poprzednim aucie - i nabyłem specyfik na cpn-ie i szok po przejechaniu kilku kilometrów bo ubyło mi połowę baku a silnik zaczął pracować równo, spaliny też zmieniły zapach, od tego czasu tankuje na markowych stacjach ale specyfika już nie używam bo uważam że nie ma potrzeby - jeśli auto pali normalnie i nic się nie dzieje podejrzanego to raczej uważam że nie ma sensu
mczekaj5 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Witam czytałem na forum i na opakowaniu że środek STP do czyszczenia wtryskiwaczy w B6 wlewa się buteleczkę na 60-65 L mam pytanie czy jak mam połoew baku tzn około 30-35 L i wleję do pełna to czy będzie wszystko w porządku czy lepiej wyjeżdzić do rezerwy wlać STP i potem dotankować na full...? Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Dzieki
domelq Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja bym śmiało wlał specyfik i dolał paliwa do pełna, ale jak sie powinno robić to Ci tego nie powiem
endriuu Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 Witam czytałem na forum i na opakowaniu że środek STP do czyszczenia wtryskiwaczy w B6 wlewa się buteleczkę na 60-65 L mam pytanie czy jak mam połoew baku tzn około 30-35 L i wleję do pełna to czy będzie wszystko w porządku czy lepiej wyjeżdzić do rezerwy wlać STP i potem dotankować na full...? Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Dzieki jak masz polowe baku - wlewasz na full, dolewasz specyfik i wypalasz do zera. drugi sposob. masz pol baku i nie chcesz tankowac na full z wiadomych sobie przyczyn. dolewasz polowe specyfiku. wypalasz. tankujesz drugie pol i dolewasz druga polowe. wypalasz
mczekaj5 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 No dokładnie tylko że spotkałem się z różnym zdaniem na temat tego czy najpierw wlać STP a potem paliwo czy najpierw paliwo a potem stp... w sumie to lepiej się wymiesza jak się doleje najpierw STP a potem pod wpływem dolewania się wymiesza...
endriuu Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 pamietaj te wszystkie dodatki sa na bazie paliwa rakietowego takze doskonale mieszaja sie z paliwem tak czy inaczej
mczekaj5 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Dobra:) będę o tym pamiętał, zatem zaleje a potem dotankuję i tak się wymiesza;) dziękuje za pomoc;)
loco87 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja zalałem do pelna potem dolalem stp a potem poszejkowalem auto na ręcznym
tomcio1600 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja dzis zalałem STP do czyszczenia wtryskiwaczy i nastepnie PB pod korek zobaczymy czy sie cos zmieni.. poki co roznicy dzisiaj w jezdzie na PB a na LPG jak wczesniej za bardzo nie odczulem ale okaze sie po czasie :]
domelq Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja dzis zalałem STP do czyszczenia wtryskiwaczy i nastepnie PB pod korek zobaczymy czy sie cos zmieni.. poki co roznicy dzisiaj w jezdzie na PB a na LPG jak wczesniej za bardzo nie odczulem ale okaze sie po czasie :] Zrób z 500 km, wówczas może coś poczujesz
tomcio1600 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zrób z 500 km, wówczas może coś poczujesz spoko :] przeciez napisalem ze okaze sie za jakis czas.. chlopaki u nas zalewali to mowili ze po 100 km bedzie juz zauwazalna roznica.. chwala sobie ten srodek :]
mczekaj5 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Przede mną około 200 km i za 2 dni klejne 3..także w poniedziałek albo wtorek napisze jak u mnie sprawa wyglądała.. na tą chwilę mam delikatne drgania na ciepłym silniku na luzie.. zobaczymy czy coś poprawi, także koledzy dam znać
boban Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam, miałem podobny problem. Silnik pracował jakoś tak głucho i głośno, poza tym turbina jakby brała przy wyższych obrotach, jak np. wbijałem 4 i bucik to było jakby takie zawahanie, silnik nie reagował od razu na przyspieszenie - tak jakby spowalniał a potem startował. Też kupiłem na stacji środek STP zalałem na BP połowę baku Ultimate'em wlałem buteleczkę STP i......teraz śmiga jak dawniej. Nie mam pojęcia czym to było spowodowane czy gnojówką ( NESTE ), czy też czym innym? Dziwne było to, że poczułem to "mulenie" jak wróciłem z myjni ręcznej, gdzie potraktowałem niunie karcherkiem, myślałem, że może coś się zalało czy jak - nie mam pojęcia. Fakt jest faktem teraz jest OK - zobaczymy na jak długo.
endriuu Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2008 to dobrze ze zadzialalo. PS na BP jets taka sama gnojówka jak na Neste. wszystko orlen... :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się