Adrian. 0 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Witam serdecznie..mam od wczoraj problem z swoim Audi:-(a mianowicie po wymianie tylnych sprężyn gdy zaczęł się problem gdy zaczne gwałtownie (mocno) chamowac auto wpada w wibracje,a gdy tylko lekko dochamowuje auto zachowuje sie normalnie..prosze bardzo o pomoc 1,5 msc temu zakupiłem audi dlugo na nią polowalem tzn z tym napędem a tu w ciagu tygodnia wyszly 2 problemy wydech gdzieś mi dotyka i dzwoni i teraz wibracje auta przy mocnym chamowaniu :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_s-c 0 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Na początek szukaj przyczyn w hamulcach (np. krzywe tarcze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4tommi 0 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Wywazenie ok ? Zaloz nowe tarcze klocki i jak nie przejdzie poszukasz głębiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian. 0 Opublikowano 21 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Wyważanie ok;-) sprawdze tarcze i klocki bo teraz mnie oswiecilo ze psikalismy wd40 na śruby zeby nie uszkodzic itd i mogło coś na tarcz lub klocek polecieć chociaż czyscilem tarcz ale moglo cos na klocek sie dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Po psikaniu to raczej byłby słaby hamulec tu raczej będą krzywe tarcze , ale to trzeba sprawdzić. Sprawdź też klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycek800 1 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Ja też bym obstawiał że krzywe tarcze możesz je przetoczyć, koszt nie wielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy705 0 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Tez obstawiam ,że pewnie krzywe tarcze tak jak kolega pisał :)Przetoczenie to niski koszt:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Wibracje przy mocnym do hamowaniu to przeważnie cienkie klocki i krzywe tarcze. Obstawiam przód bo tam kierowane są największe siły. Toczenie tarcz byłe dobre za PRL-u. Materiał w strukturze wewnętrznej jest już tak zmieniony że toczenie w tym samochodzie pomoże na chwilę. Jedno lub parę mocniejszych do hamowań i tarcze znów przypomną sobie gdzie mają się odkształcić. Teraz tarcze się wymienia na lepsze lub gorsze zamienniki + klocki oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_s-c 0 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Z tym toczeniem to jest tylko po to, żeby zdiagnozować przyczynę, a nie jako rozwiązanie "na lata", bo jak licho siedzi gdzie indziej, założy nowe tarcze i po 2 tys. km będą zwichrowane nówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian. 0 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Problem rozwiązany:-D wymieniłem tarcze,klocki i problem zniknął;-) :-) dziękuje za wasze podpowiedzi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się