Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów


mieczyk235

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam od kilku miesięcy a4 b6 1.9 awx 130 pd. Jak się okazało samochód szarpał, przerywał na 5,4,3 biegu od ok 1900-2200 obrotów. Po odstawieniu do mechanika okazało się że był po chip tuningu. Został wgrany ori soft, auto przestało przerywać i szarpać. Zostały natomiast wibracje w tym samym przedziale obrotów. Konektorki pd sprawdzałem, doginałem. Filtry, olej zmieniony. Czytałem masę postów na forum na ten temat i nie znalazłem odpowiedzi. Proszę o analizę logów.

BASIC SETTINGS:
STATYCZNE:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo masz napięty rozrząd bo synchronizacja wałka mocno się zmienia na wolnych obrotach.

EGR widzę że jest zaślepiony.

Zrób logi dynamiczne na 4 biegu od 1200obr do 4000obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odzew. Racja trochę doczytałem i faktycznie nie powinno tak być. Dziwne bo zmieniałem 3 tys temu kompletny rozrząd, wszystkie paski, napinacz rolki. No nic zainteresuję sie tym a w wolnej chwili zrobię logi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skorzystam z okazji i podepnę się do tematu :) czemu gdy robię logi egru rupy 003 bs to nie wyświetla się on/off tylko jakieś wartości liczbowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie po logach widać że coś nie tak na 4 cylindrze a najprawdopodobniej 4 PD wartość znaczna na + log 013.

Edytowane przez Duch^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie po logach widać że coś nie tak na 4 cylindrze a najprawdopodobniej 4 PD wartość znaczna na + log 013.

a Ty kolego pomożesz w problemie? bo na forum nikt nie zna odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamień pompowtrysk z 4 cylindra na 3 i zobacz czy przeniesie się ta wartość razem z pompką. Możliwe też że oringi już przetarte na 4 PD. U siebie mam taki sam problem ale nie mam czasu spojrzeć.. I wiem że to albo PD albo vacum. Rozumiem że na postoju w tym zakresie obrotów też trzęsie się silnik?

Edytowane przez Duch^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na postoju silnik nie trzęsie się niestety. No ale podjadę do mechanika i zamienimy te pd i się okaże.

Edit:

Niestety nie udało zmienic się pd. Wykonałem natomiast logi dynamiczne i mam nadzieje, że dzięki nim odnajdę jakiś trop. koledzy, proszę o analizę :)

DYNAMICZNE:

Odświeżam :wink:

Edytowane przez mieczyk235
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka ok, synchro skacze, kierownice sie przycinają największe ciśnienie to 2620 a przy ok 2800-2900 łapie awaryjny więc radze troche poszaleć dla przeczyszczenia turba, bipy książkowe, jedyne do czego mozna sie przyczepić to korekcje, niby nie są bardzo wysokie ale różnica miedzy 1 i 4 to prawie 3 mg/h a to sporo.

Moja propozycja a raczej strzał to wymiana uszczelnień pd i zamiana 1 pompki z 4, jesli korekcje sie nie zmienią będziesz wiedział ze problem jest w kompresji i bedziesz musiał z tym żyć, jesli sie przeniosą to środek liqui moly do wtrysków powinien cos pomóc. Koszt wymiany uszczelnień z robota to ok 300zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...