Skocz do zawartości
IGNOROWANY

generalny remont ASN


Kruk_89

Rekomendowane odpowiedzi

Na zbieranie tej mazi ten zawór nie sądzę żeby miał znaczenie. Jego zadanie jest bardzo proste. Im większe podciśnienie w kolektorze tym mniejszy przepływ oparów do kolektora. Im większe obciążenie silnika czyli podciśnienie zbliża się do ciśnienia atmosferycznego tym zawór puszcza więcej oparów do dolotu.

Na zbieranie mazi bardziej ma wpływ eksploatacja auta na krótkich dystansach i jakośc oleju

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm do oleju raczej nie można się przyczepić motul 5w40 wymieniany co 11-12 tysięcy co do jazdy to od 2 miesięcy w tygodniu robię dziennie trasę Olsztyn-Ostróda to jest 40km w jedną stronę staram się jechać w miarę możliwość 100-110km/h w mocne mrozy troche mazi było na korku i bagnecie tweraz gdy jest plus coś takiego nie występuje


miał bym prośbę do posiadaczy 3.0 aby sprawdzili u siebie jedną rzecz mianowicie chodzi mi o sprawdzenie do jakich obrotów skoczy wskazówka jeśli na rozgrzanym silniku do 90 stopni C energicznie wciśniemy pedał gazu do końca i oczywiście szybko puścimy tak by aby dobił dna (najlepiej powturzyć 3 razy u mnie za każdym razem było tak samo). Mam wrażenie że u mnie jest coś nie tak wskazówka osiąga tylko 2 tysiące obrotów tak jak by pedał zbyt późno reagował :eusathink:

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że masz dobrze... miejska legenda głosi, że jak rozrząd jest precyzyjnie ustawiony to wskazówka skacze w okolice 3-3,5tys. rpm

Ale jak mniemam masz przecież ustawione w okolice 0 st. wszystkie wałki... więc to raczej mit :)

Robiłeś adaptację pedału gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaptacje pedału gazu? a to jest coś takiego? nawet nie wiedziałem jak to zrobić? o adaptacji przepustnicy słyszałem bo miałem robioną właśnie taką adaptacje ponieważ zgubił kont ustawienia powinien być chyba 8 a było zero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mnie pamięć nie myli to adaptacje pedału gazu robimy tylko w autach z automatem , potencjometry pedału przyspieszenia i przepustnicy można sprawdzić VCDS-em , grupy od 060 w wzwyż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o adaptację przepustnicy, mój błąd. W automacie dochodzi tylko adaptacja kick-down'a :)

W sumie to ona raczej sama się robi w ramach procedury samodiagnozy... :whistling:

Kruk, wcześniej silnik szybciej reagował Ci na pedał przyspieszenia? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie raczej nie działało to chyba tak samo ale wydaje mi się że strasznie mułowato wchodzi na obroty dlatego interesuje mnie jak jest w waszych 3.0 do ilu skoczą obroty po energicznym wciśnięciu gazu do dechy i puszczeniu gdy tylko poczujemy że dobiło dna oczywiście na postoju. Jeszcze mała rzecz która mnie nurtuje to zmiany biegów przy puszczeniu sprzęgła czuć że lekko przyhamowuje :kwasny:(chyba że naprawdę puszczam w żółwim tempie jest ok)​ a tak raczej nie powinno być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


eśli mnie pamięć nie myli to adaptacje pedału gazu robimy tylko w autach z automatem

Za offtop przepraszam, ale kiedy i w jakim celu się robi taką adaptację w automacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam troche kotleta a żeby się trochy pochwalić tak myślę przynajmniej :P

Hamownia runda druga hehe 

Korzystając z okazji wyjazdu do rodziny z trójmiasta podleciałem na hamownie z racji tego że Szwagier mieszka dość blisko ich warsztatu.

Wynik badania o niebo lepszy od poprzedniego i tak się teraz zastanawiam czy był by sens spróbować wgrać mu vira aby jeszcze coś podnieść :eusathink:

tu wykresik; https://drive.google.com/open?id=0BxUPXm8s4K9CZ0VmM3pkcnJMOU0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie mam serca jakoś by to sprawdzić po za tym problem z szybkim wrzucaniem dwójki. Jestem bardziej zwolennikiem powolnego testu a w przypadku 0-100 dużą role ogrywa to by wszystko sprawnie zagrało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...