Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parę błędów , szarpie przerywa 16684 16685


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wracając z pracy po około 8 km zaczęło mi przerywać, ewidentnie jakby na parę garów nie pracował , po przełączeniu skrzyni na ręczne biegi i jadąc na wyższych obrotach tj około 2500 + silnik w miarę dobrze pracował, poniżej szarpał jak na 3 garach, nie było znaczenia czy gaz czy benzyna, jakoś do domu dojechałem , wyskoczyło mi więcej błędów ale niestety skasowałem a nowe wyskoczyły tylko na jeden cylinder, było chyba tez na 5 ty cylinder , po odpaleniu wyskoczyły od nowa ale tylko 2 oto one



Thursday, 24 September 2015, 20:40:55:0

Control Module Part Number: 8E0 909 559 M

Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0020

Software Coding: 0011581

Work Shop Code: WSC 00072

VCID: 3FF1C0FF2E65

2 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded


podkreślam było więcej i na innych cylindrach jak dobrze pamiętam był też 5 -ty .

Normalnie auto by było juz u mechanika ale jestem w UK i tu albo aso albo cholera wie, jakieś pojecie o autach mam może sam ogarnę jak to osprzęt , podpowiedzcie co to i jak się za to zabrać, dzięki wielkie .


Dodam że miałem wcześniej drobniutkie szarpnięcia na zimnym /świeżo zagrzanym , takie jakby wypadnięcie zapłonu ale to było raz i tyle a teraz cały czas a na wolnych trzęsie nim strasznie


Odczucie jazdy na niskich obrotach jakby jedna strona vki nie pracowała

Opublikowano

Jak padnie cewka to takie rzeczy mogą się dziać, więc w pierwszej kolejności jeśli masz dobrze ustawiony rozrząd to sprawdził bym cewki...

Opublikowano

przełóż cewkę z 1-go, na inny cylinder i zobacz czy błąd "pójdzie za cewką"

Opublikowano (edytowane)

Jaka jest numeracja cylindrów? Gdzie pierwszy itd


Jak zdiagnozować cewkę miernikiem ma ktoś dane do pomiarów?

co wy na to

w innym pomiarze wypadł tez jeden zapłon w innym cylindrze chyba 5 , to normalne że czasem wyadnie czy poprostu cewki do wymiany i będzie po kłopocie ? choć grupa 93 nie najlepsza

z55tbdkf.jpg

i jak sprawdzić jaki mam silnik ?? mnie się wydaje że asn ale tylko wydaje bo kiedyś z katalogu tak pasowało


cewka przełożona i błąd za nią powędrował wiec cewka a dodatkowo sie okazało że akcja serwisowa wymiany cewek mnie dotyczy i we wtorek jestem umówiony na wymianę :) .


no i jednak nie zmienili bo ktos je zmienił , powiedzcie jakiej firmy kupić czy oryginał ASO a jak aso jakie ceny, ktoś zna ??


Cewkę włożyłem używaną i działa,bo czekam na nowy komplet z Polski bo dużo tańsze , ale teraz padła kolejna , tym razem cylinder 3 wcześniej 1 , i czy to przypadek że w tak niewielkim odstępne czasu ?? Czy coś może być nie tak i je pali?? , bo nie widzi mi sie palić nowych jak przyjdą, świeczki maja 2 miesiace ale przelatane 10 tyś , na wszelki wypadek będą nowe.

Edytowane przez kt65c453

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...