kt65c453 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Wracając z pracy po około 8 km zaczęło mi przerywać, ewidentnie jakby na parę garów nie pracował , po przełączeniu skrzyni na ręczne biegi i jadąc na wyższych obrotach tj około 2500 + silnik w miarę dobrze pracował, poniżej szarpał jak na 3 garach, nie było znaczenia czy gaz czy benzyna, jakoś do domu dojechałem , wyskoczyło mi więcej błędów ale niestety skasowałem a nowe wyskoczyły tylko na jeden cylinder, było chyba tez na 5 ty cylinder , po odpaleniu wyskoczyły od nowa ale tylko 2 oto one Thursday, 24 September 2015, 20:40:55:0 Control Module Part Number: 8E0 909 559 M Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0020 Software Coding: 0011581 Work Shop Code: WSC 00072 VCID: 3FF1C0FF2E65 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded podkreślam było więcej i na innych cylindrach jak dobrze pamiętam był też 5 -ty . Normalnie auto by było juz u mechanika ale jestem w UK i tu albo aso albo cholera wie, jakieś pojecie o autach mam może sam ogarnę jak to osprzęt , podpowiedzcie co to i jak się za to zabrać, dzięki wielkie . Dodam że miałem wcześniej drobniutkie szarpnięcia na zimnym /świeżo zagrzanym , takie jakby wypadnięcie zapłonu ale to było raz i tyle a teraz cały czas a na wolnych trzęsie nim strasznie Odczucie jazdy na niskich obrotach jakby jedna strona vki nie pracowała
Envin Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Jak padnie cewka to takie rzeczy mogą się dziać, więc w pierwszej kolejności jeśli masz dobrze ustawiony rozrząd to sprawdził bym cewki...
lmarrio Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 przełóż cewkę z 1-go, na inny cylinder i zobacz czy błąd "pójdzie za cewką"
kt65c453 Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Jaka jest numeracja cylindrów? Gdzie pierwszy itdJak zdiagnozować cewkę miernikiem ma ktoś dane do pomiarów? co wy na to w innym pomiarze wypadł tez jeden zapłon w innym cylindrze chyba 5 , to normalne że czasem wyadnie czy poprostu cewki do wymiany i będzie po kłopocie ? choć grupa 93 nie najlepsza i jak sprawdzić jaki mam silnik ?? mnie się wydaje że asn ale tylko wydaje bo kiedyś z katalogu tak pasowało cewka przełożona i błąd za nią powędrował wiec cewka a dodatkowo sie okazało że akcja serwisowa wymiany cewek mnie dotyczy i we wtorek jestem umówiony na wymianę . no i jednak nie zmienili bo ktos je zmienił , powiedzcie jakiej firmy kupić czy oryginał ASO a jak aso jakie ceny, ktoś zna ?? Cewkę włożyłem używaną i działa,bo czekam na nowy komplet z Polski bo dużo tańsze , ale teraz padła kolejna , tym razem cylinder 3 wcześniej 1 , i czy to przypadek że w tak niewielkim odstępne czasu ?? Czy coś może być nie tak i je pali?? , bo nie widzi mi sie palić nowych jak przyjdą, świeczki maja 2 miesiace ale przelatane 10 tyś , na wszelki wypadek będą nowe. Edytowane 25 Września 2015 przez kt65c453
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się