baca1910 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Bardzo proszę o analize logów dynamicznych. Generalnie problem szerzej opisany w moim wcześniejszym temacie. Odsyłam chętnych http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330265-brak-mocy-na-cieplym-20-alt/#entry4589405. Z góry dzięki http://vaglog.pl/log_233937.html http://vaglog.pl/log_233938.html
tomekb7 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 po wskazniu sondy na 33 kanal widac zel wyregulowan istalcje wo wskazania wariuja:) a na pb jest okej??
baca1910 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Na benzynie trochę lepiej chodzi ale zjawisko braku mocy przy dogrzanyn silniku występuje i na gazie i na benzynie. Zrobie jutro na BP te same logi i umieszcze jeszcze raz. Może wtedy coś wyjdzie. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
tomekb7 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 przeplyw powietrza jest okej dla tej mocy bo po0akzuje ponad 90 g . moze spradz cisnienie na cylindrach na cieplym silniku.
jacek70 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 A jak dla mnie to na przepływce mało , logi nie są do odcinki.
baca1910 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Niestety nie sa do odcinki bo sam wykonywałem pomiar (tzn. prowadząc) i to w dodatku w ruchu miejskim :-P a co do tego ciśnienia na ciepłym silniku to sam nie wiem. Wydaje mi się że skoro byłoby coś nie tak to w momencie odpuszczenia gazu i ponownym depnieciu szedłby tak samo. A tak nie jest. Zupełnie inaczej się zbiera i jakoś szybciej się wkręca na obroty. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
tomekb7 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 To zrób te logi poprawnie na 3 do odcięcia z nogą w podłodze i zobaczymy jak się lambda będzie zachowywać i przepływ powietrza.
baca1910 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) To zrób te logi poprawnie na 3 do odcięcia z nogą w podłodze i zobaczymy jak się lambda będzie zachowywać i przepływ powietrza. Logi na benzynie: DYNAMICZNE: Grupa 020, 003, 032: http://vaglog.pl/log_234865.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_234866.html Edytowane 3 Października 2015 przez baca1910
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się