Salin92 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Witam wszystkich Od jakiegoś czasu śmigam sobie A4 B6 2002 r awx. Ostatnio zauważyłęm przy ruszaniu na 1 biegu ze auto szarpie . Nigdzie na forum nie mogę znalezć o co chodzi wiec założyłem nowy wątek. Kiedy odpale samochód na zimnym i na ciepłym silniku przy ruszaniu z 1 biegu słysze stuki i auto szarpająco rusza, sprzegło łapie przy końcu. Czy to końcówka dwumasa czy może poduszki pod silnikiem. Przy przyspieszaniu i na inncy biegach nie szarpie, czasami słychać lekki szarpanie przy redukcji np z 3 na 2 i toczeni sie bez gazu. Proszę o pomoc z góry dzięki
Czesław112 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Witam! A4 b6 AWX to samo Kolego mam to samo ze przy ruszani telepie tylko ze u mnie nie zawsze jak zajade do mechanika to jest ok mam nowe sprzęglo docisk i łożysko naczytalem sie ze trzeba przypalic troche i przejdzie ale dzisiaj zapomnialem.Jutro jade do mechanika zobaczymy czy cus wymysli. Pozdrawiam ale jak nie wymieniales to raczej komplecik cie czeka sprzęglo +dwumasa
Salin92 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Ale jak mówisz ze Ty wymieniłeś i telepie dalej to może nie była wina sprzęgła ;/ Ja sie zastanawiam czy to nie przypadkiem poduszka pod silnikiem. A przy okazji jakie koszty kompletu sprzęgła ?
Czesław112 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 No ja kupilem na allegro Luka sprzęgło 500 a dwumas 1000zeta + 350-400 robota.Wstawilem auto dosłownie przed chwilą wpadłem do domu na sniadanko i uderzam zaraz spowrotem zobaczymy co powie.Dam znac co i jak. A powiem ci jeszcze ze przed wymianą tez mi łapało na koniuszku samym a po rozebraniu widziałem tarcze szło już po nitach
Salin92 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Oki czekam co powie mechanik
Czesław112 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 No i spełniły się moje przepowiednie dwumas do wymiany no i jeszcz rozrusznik pada nieżle hehe Mimo ze sprzęgło nowe dwumas wytrzymał 6 tys km po wymianie sprzęgła. Bywa
lukaszooo Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Tak to jest jak wsadza sie nowe sprzegło razem z luźnym kołem.....
Czesław112 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 luzu bylo może ze 2-3mm sam sprawdzałem i doszlismy do wniosku ze wytrzyma jeszcze no ale nie wytrzymala
kastro Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 No i jak panowie wymiana pomogła mam to samo.
martin0485 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Ja tylko chciałem przestrzec przed regenerowaniem dwumasy. Gra nie warta świeczki. Regenerowałem u siebie i koło wytrzymało 5tyś km. Regenerowałem w firmie DMF serwis w kielcach. Omijajcie szerokim łukiem!
pyra111 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Mam tak samo już kupiłem sprzęgło Luk-a do świąt planuje zmienić. Też mi trochę szarpie przy ruszaniu ale dwumas wydaje sie byc ok bo nie trzesie budą a u Was jak było?
lukaszooo Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Mechanik jak wyciągnie to oceni czy kolo się nadaje.
pyra111 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Jesli bedzie do wymiany dwumas i tak nie mam teraz na to pieniedzy wiec jakby była kiepsa dwumasa wymieniac to spzeglo czy poczekac i całość?
Salin92 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 Szczerze to lepiej całość, przynajmniej bedziesz mial komplet Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
boro81 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 mam podobny problem panowie , ale poszarpywanie jak by się wydobywało z lewego przedniego koła . Dodam , że problem jest tylko przy ruszaniu tzn 1 bieg i wsteczny , po zgaszeniu auta nie trzęsie budą , ani na 5 nie ma bicia na niskich prędkościach jak wciskam pedał gazu do podłogi . Ktoś miał podobnie ?
visabita4 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Witam nie bedę otwierał nowego tematu AWX 1.9 tdi równieź mi szarpie przy ruszaniu nasila się przy ciepłym silniku np stanie w korku sprzęglo oraz dwumas luka wymieniony jakies 15 tys km temu zero drgania na luzie ślizgania się sprzęgła Jakieś sugestie ? Mogę powiedzieć iż czuje jak jade i skrecam w prawo drgania na kierownicy oraz jak na prostych i tylko prostych kołach oraz na 2 biegu przycisne ostro słysze stuki jagby coś przeskakiwało koło 225/40/18
piotrekrkk Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 No to sprawdź przeguby Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Czesław112 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Siema!Ja też jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy i ciągle mi szarpie tzn.nie zawsze róże ma humory.Pare dni ok az tu nagle przy ruszaniu szarpie.Przegłuby nowe zewnętrzne pompa tandemowa tyz ,gumki na pompkach tyż,rozrząd tyż(po wymianie sprzęgiełka altka drgania na jałowym ustały),poduchy wymieniłem wszystkie łącznie z poduchą skrzyni i dalej chociaż napewno mniej i rzadziej niż kiedys ale nadal i bardziej na zimnym niż na cieplym.Mam w planie zmieniać zawieche komplet gwint + wszystkie wahacze i może przegłuby wewnętrzne nie wiem amorki mają po ok 50%.Jeśli ktoś jeszcze na forum ma lub mial podobny problem to niech sie wypowie bo naprawde może być przydatne a pomysły się kończą i kasa topnieje a efektu zerooo.Jeżdże ze granice i nie chciałbym zeby walnelo cos bo koszty naprawy przewyższą pewnie wartosc auta Pozdrawiam
piotrekrkk Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Siema!Ja też jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy i ciągle mi szarpie tzn.nie zawsze róże ma humory.Pare dni ok az tu nagle przy ruszaniu szarpie.Przegłuby nowe zewnętrzne pompa tandemowa tyz ,gumki na pompkach tyż,rozrząd tyż(po wymianie sprzęgiełka altka drgania na jałowym ustały),poduchy wymieniłem wszystkie łącznie z poduchą skrzyni i dalej chociaż napewno mniej i rzadziej niż kiedys ale nadal i bardziej na zimnym niż na cieplym.Mam w planie zmieniać zawieche komplet gwint + wszystkie wahacze i może przegłuby wewnętrzne nie wiem amorki mają po ok 50%.Jeśli ktoś jeszcze na forum ma lub mial podobny problem to niech sie wypowie bo naprawde może być przydatne a pomysły się kończą i kasa topnieje a efektu zerooo.Jeżdże ze granice i nie chciałbym zeby walnelo cos bo koszty naprawy przewyższą pewnie wartosc auta Pozdrawiam A nie wydaje ci się że wtedy gdy szarpie to ogólnie samochód ma mniej mocy a kiedy nie szarpie to jest bardziej żwawy? Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
Czesław112 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Siema!Ja też jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy i ciągle mi szarpie tzn.nie zawsze róże ma humory.Pare dni ok az tu nagle przy ruszaniu szarpie.Przegłuby nowe zewnętrzne pompa tandemowa tyz ,gumki na pompkach tyż,rozrząd tyż(po wymianie sprzęgiełka altka drgania na jałowym ustały),poduchy wymieniłem wszystkie łącznie z poduchą skrzyni i dalej chociaż napewno mniej i rzadziej niż kiedys ale nadal i bardziej na zimnym niż na cieplym.Mam w planie zmieniać zawieche komplet gwint + wszystkie wahacze i może przegłuby wewnętrzne nie wiem amorki mają po ok 50%.Jeśli ktoś jeszcze na forum ma lub mial podobny problem to niech sie wypowie bo naprawde może być przydatne a pomysły się kończą i kasa topnieje a efektu zerooo.Jeżdże ze granice i nie chciałbym zeby walnelo cos bo koszty naprawy przewyższą pewnie wartosc auta Pozdrawiam A nie wydaje ci się że wtedy gdy szarpie to ogólnie samochód ma mniej mocy a kiedy nie szarpie to jest bardziej żwawy?Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Raczej nie bo to przy ruszaniu telepie jakby silnik chciał wyskoczyć.Podniosłem maske siadłem za kiere i ruszam i widze między maską a szybą ze podczas ruszania silnik podskakuje teraz znowu się nasililo a był jakiś tydzien spokoj.Poduchy mam lewą i pod skrzynią wymienione.A moc ma wczoraj na swiatłach spotkalem sie z bmw 525tds ładna prosta i gooo...do setki na równo potem zostal w tyleee...hehe Siema!Ja też jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy i ciągle mi szarpie tzn.nie zawsze róże ma humory.Pare dni ok az tu nagle przy ruszaniu szarpie.Przegłuby nowe zewnętrzne pompa tandemowa tyz ,gumki na pompkach tyż,rozrząd tyż(po wymianie sprzęgiełka altka drgania na jałowym ustały),poduchy wymieniłem wszystkie łącznie z poduchą skrzyni i dalej chociaż napewno mniej i rzadziej niż kiedys ale nadal i bardziej na zimnym niż na cieplym.Mam w planie zmieniać zawieche komplet gwint + wszystkie wahacze i może przegłuby wewnętrzne nie wiem amorki mają po ok 50%.Jeśli ktoś jeszcze na forum ma lub mial podobny problem to niech sie wypowie bo naprawde może być przydatne a pomysły się kończą i kasa topnieje a efektu zerooo.Jeżdże ze granice i nie chciałbym zeby walnelo cos bo koszty naprawy przewyższą pewnie wartosc auta Pozdrawiam A nie wydaje ci się że wtedy gdy szarpie to ogólnie samochód ma mniej mocy a kiedy nie szarpie to jest bardziej żwawy?Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Raczej nie bo to przy ruszaniu telepie jakby silnik chciał wyskoczyć.Podniosłem maske siadłem za kiere i ruszam i widze między maską a szybą ze podczas ruszania silnik podskakuje teraz znowu się nasililo a był jakiś tydzien spokoj.Poduchy mam lewą i pod skrzynią wymienione.A moc ma wczoraj na swiatłach spotkalem sie z bmw 525tds ładna prosta i gooo...do setki na równo potem zostal w tyleee...hehe No i jeszcze dodam ze auto bylo juz u trzech mechaników i jezdzili i sprawdzali i nie maja pojęcia co to moze byc.Najchętniej wymieniliby pół auta ale przeciez to nie czołg kuźwa ani statek kosmiczny i tak sporo kasy juz poszło a efektu ni ma!!!Najlepiej byłoby jezdzic aż coś sie sypnie albo filmik wrzuce tylko cięzko wyczuc kiedy zacznie sie telepać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się