Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :)

Od jakiegoś czasu śmigam sobie A4 B6 2002 r awx.

Ostatnio zauważyłęm przy ruszaniu na 1 biegu ze auto szarpie .

Nigdzie na forum nie mogę znalezć o co chodzi wiec założyłem nowy wątek.

Kiedy odpale samochód na zimnym i na ciepłym silniku przy ruszaniu z 1 biegu słysze stuki i auto szarpająco rusza, sprzegło łapie przy końcu.

Czy to końcówka dwumasa czy może poduszki pod silnikiem.

Przy przyspieszaniu i na inncy biegach nie szarpie, czasami słychać lekki szarpanie przy redukcji np z 3 na 2 i toczeni sie bez gazu.

Proszę o pomoc z góry dzięki ;)

Opublikowano

Witam! A4 b6 AWX to samo

Kolego mam to samo ze przy ruszani telepie :kox: tylko ze u mnie nie zawsze jak zajade do mechanika to jest ok mam nowe sprzęglo docisk i łożysko naczytalem sie ze trzeba przypalic troche i przejdzie ale dzisiaj zapomnialem.Jutro jade do mechanika zobaczymy czy cus wymysli.

Pozdrawiam :a4fan::a4fan::a4fan:


ale jak nie wymieniales to raczej komplecik cie czeka sprzęglo +dwumasa :decayed:

Opublikowano

Ale jak mówisz ze Ty wymieniłeś i telepie dalej to może nie była wina sprzęgła ;/

Ja sie zastanawiam czy to nie przypadkiem poduszka pod silnikiem.

A przy okazji jakie koszty kompletu sprzęgła ?

Opublikowano

No ja kupilem na allegro Luka sprzęgło 500 a dwumas 1000zeta + 350-400 robota.Wstawilem auto dosłownie przed chwilą wpadłem do domu na sniadanko i uderzam zaraz spowrotem zobaczymy co powie.Dam znac co i jak.


A powiem ci jeszcze ze przed wymianą tez mi łapało na koniuszku samym a po rozebraniu widziałem tarcze szło już po nitach ;)

Opublikowano

Oki czekam co powie mechanik :)

Opublikowano

No i spełniły się moje przepowiednie dwumas do wymiany no i jeszcz rozrusznik pada nieżle hehe :facepalm: Mimo ze sprzęgło nowe dwumas wytrzymał 6 tys km po wymianie sprzęgła.

Bywa :a4fan::a4fan::a4fan:

Opublikowano

Tak to jest jak wsadza sie nowe sprzegło razem z luźnym kołem.....

Opublikowano

luzu bylo może ze 2-3mm sam sprawdzałem i doszlismy do wniosku ze wytrzyma jeszcze no ale nie wytrzymala :decayed:

Opublikowano

No i jak panowie wymiana pomogła mam to samo.

Opublikowano

Ja tylko chciałem przestrzec przed regenerowaniem dwumasy. Gra nie warta świeczki. Regenerowałem u siebie i koło wytrzymało 5tyś km. Regenerowałem w firmie DMF serwis w kielcach. Omijajcie szerokim łukiem!

Opublikowano

Mam tak samo już kupiłem sprzęgło Luk-a do świąt planuje zmienić. Też mi trochę szarpie przy ruszaniu ale dwumas wydaje sie byc ok bo nie trzesie budą a u Was jak było?

Opublikowano

Mechanik jak wyciągnie to oceni czy kolo się nadaje.

Opublikowano

Jesli bedzie do wymiany dwumas i tak nie mam teraz na to pieniedzy wiec jakby była kiepsa dwumasa wymieniac to spzeglo czy poczekac i całość?

Opublikowano

Szczerze to lepiej całość, przynajmniej bedziesz mial komplet :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

mam podobny problem panowie , ale poszarpywanie jak by się wydobywało z lewego przedniego koła . Dodam , że problem jest tylko przy ruszaniu tzn 1 bieg i wsteczny , po zgaszeniu auta nie trzęsie budą , ani na 5 nie ma bicia na niskich prędkościach jak wciskam pedał gazu do podłogi . Ktoś miał podobnie ?

Opublikowano

Witam

nie bedę otwierał nowego tematu

AWX 1.9 tdi równieź mi szarpie przy ruszaniu nasila się przy ciepłym silniku np stanie w korku sprzęglo oraz dwumas luka wymieniony jakies 15 tys km temu zero drgania na luzie ślizgania się sprzęgła

Jakieś sugestie ? Mogę powiedzieć iż czuje jak jade i skrecam w prawo drgania na kierownicy oraz jak na prostych i tylko prostych kołach oraz na 2 biegu przycisne ostro słysze stuki jagby coś przeskakiwało koło 225/40/18

Opublikowano

No to sprawdź przeguby

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Siema!Ja też jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy i ciągle mi szarpie tzn.nie zawsze róże ma humory.Pare dni ok az tu nagle przy ruszaniu szarpie.Przegłuby nowe zewnętrzne pompa tandemowa tyz ,gumki na pompkach tyż,rozrząd tyż(po wymianie sprzęgiełka altka drgania na jałowym ustały),poduchy wymieniłem wszystkie łącznie z poduchą skrzyni i dalej chociaż napewno mniej i rzadziej niż kiedys ale nadal i bardziej na zimnym niż na cieplym.Mam w planie zmieniać zawieche komplet gwint + wszystkie wahacze i może przegłuby wewnętrzne nie wiem amorki mają po ok 50%.Jeśli ktoś jeszcze na forum ma lub mial podobny problem to niech sie wypowie bo naprawde może być przydatne a pomysły się kończą i kasa topnieje a efektu zerooo.Jeżdże ze granice i nie chciałbym zeby walnelo cos bo koszty naprawy przewyższą pewnie wartosc auta :kox:

Pozdrawiam :a4fan::a4fan::a4fan:

Opublikowano

Siema!Ja też jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy i ciągle mi szarpie tzn.nie zawsze róże ma humory.Pare dni ok az tu nagle przy ruszaniu szarpie.Przegłuby nowe zewnętrzne pompa tandemowa tyz ,gumki na pompkach tyż,rozrząd tyż(po wymianie sprzęgiełka altka drgania na jałowym ustały),poduchy wymieniłem wszystkie łącznie z poduchą skrzyni i dalej chociaż napewno mniej i rzadziej niż kiedys ale nadal i bardziej na zimnym niż na cieplym.Mam w planie zmieniać zawieche komplet gwint + wszystkie wahacze i może przegłuby wewnętrzne nie wiem amorki mają po ok 50%.Jeśli ktoś jeszcze na forum ma lub mial podobny problem to niech sie wypowie bo naprawde może być przydatne a pomysły się kończą i kasa topnieje a efektu zerooo.Jeżdże ze granice i nie chciałbym zeby walnelo cos bo koszty naprawy przewyższą pewnie wartosc auta :kox:

Pozdrawiam :a4fan::a4fan::a4fan:

A nie wydaje ci się że wtedy gdy szarpie to ogólnie samochód ma mniej mocy a kiedy nie szarpie to jest bardziej żwawy?

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Siema!Ja też jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy i ciągle mi szarpie tzn.nie zawsze róże ma humory.Pare dni ok az tu nagle przy ruszaniu szarpie.Przegłuby nowe zewnętrzne pompa tandemowa tyz ,gumki na pompkach tyż,rozrząd tyż(po wymianie sprzęgiełka altka drgania na jałowym ustały),poduchy wymieniłem wszystkie łącznie z poduchą skrzyni i dalej chociaż napewno mniej i rzadziej niż kiedys ale nadal i bardziej na zimnym niż na cieplym.Mam w planie zmieniać zawieche komplet gwint + wszystkie wahacze i może przegłuby wewnętrzne nie wiem amorki mają po ok 50%.Jeśli ktoś jeszcze na forum ma lub mial podobny problem to niech sie wypowie bo naprawde może być przydatne a pomysły się kończą i kasa topnieje a efektu zerooo.Jeżdże ze granice i nie chciałbym zeby walnelo cos bo koszty naprawy przewyższą pewnie wartosc auta :kox:

Pozdrawiam :a4fan::a4fan::a4fan:

A nie wydaje ci się że wtedy gdy szarpie to ogólnie samochód ma mniej mocy a kiedy nie szarpie to jest bardziej żwawy?

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka

Raczej nie bo to przy ruszaniu telepie jakby silnik chciał wyskoczyć.Podniosłem maske siadłem za kiere i ruszam i widze między maską a szybą ze podczas ruszania silnik podskakuje teraz znowu się nasililo a był jakiś tydzien spokoj.Poduchy mam lewą i pod skrzynią wymienione.A moc ma wczoraj na swiatłach spotkalem sie z bmw 525tds ładna prosta i gooo...do setki na równo potem zostal w tyleee...hehe :P

Siema!Ja też jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy i ciągle mi szarpie tzn.nie zawsze róże ma humory.Pare dni ok az tu nagle przy ruszaniu szarpie.Przegłuby nowe zewnętrzne pompa tandemowa tyz ,gumki na pompkach tyż,rozrząd tyż(po wymianie sprzęgiełka altka drgania na jałowym ustały),poduchy wymieniłem wszystkie łącznie z poduchą skrzyni i dalej chociaż napewno mniej i rzadziej niż kiedys ale nadal i bardziej na zimnym niż na cieplym.Mam w planie zmieniać zawieche komplet gwint + wszystkie wahacze i może przegłuby wewnętrzne nie wiem amorki mają po ok 50%.Jeśli ktoś jeszcze na forum ma lub mial podobny problem to niech sie wypowie bo naprawde może być przydatne a pomysły się kończą i kasa topnieje a efektu zerooo.Jeżdże ze granice i nie chciałbym zeby walnelo cos bo koszty naprawy przewyższą pewnie wartosc auta :kox:

Pozdrawiam :a4fan::a4fan::a4fan:

A nie wydaje ci się że wtedy gdy szarpie to ogólnie samochód ma mniej mocy a kiedy nie szarpie to jest bardziej żwawy?

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka

Raczej nie bo to przy ruszaniu telepie jakby silnik chciał wyskoczyć.Podniosłem maske siadłem za kiere i ruszam i widze między maską a szybą ze podczas ruszania silnik podskakuje teraz znowu się nasililo a był jakiś tydzien spokoj.Poduchy mam lewą i pod skrzynią wymienione.A moc ma wczoraj na swiatłach spotkalem sie z bmw 525tds ładna prosta i gooo...do setki na równo potem zostal w tyleee...hehe :P

No i jeszcze dodam ze auto bylo juz u trzech mechaników i jezdzili i sprawdzali i nie maja pojęcia co to moze byc.Najchętniej wymieniliby pół auta ale przeciez to nie czołg kuźwa ani statek kosmiczny i tak sporo kasy juz poszło a efektu ni ma!!!Najlepiej byłoby jezdzic aż coś sie sypnie albo filmik wrzuce tylko cięzko wyczuc kiedy zacznie sie telepać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...