Mortiis Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Witam, jakiś czas jestem tu na forum i w końcu pokaże swoją audiczkę, samochód dobrze znany na forum bo zakupiony od kolegi Winczako, wahałem się między S6 C5 a S4 B6 a że w danej chwili nie było nic sensownego z S6 bliżej przypatrzyłem się S4 i po kilku telefonach mailcha i symsach pojechałem oglądać audicę. Pierwsze wrażenie cichociemny zapierdzielacz jazda testowa oglądanie pytania i tym podobne po około godziny zapadła decyzja że biorę, po odebraniu kluczyków zatankowania na stacji przez całą drogę powrotną gęba mi się uśmiechała od ucha do ucha . Po przyjeździe do domu przez dwa tygodnie cieszyłem się z jazdy jak małe dziecko z nowego resoraka , potem przyszedł czas na wizytę w CTR w celu dokładnego przeglądu samochodu. Odsłuchali silnik i pierwsze stwierdzenie - masz rozrząd do roboty- no ok wiadomo w każdym aucie trzeba wymieniać, wstępne oszacowanie kosztów i tu mina lekko zrzedła . Po odstawieniu samochodu do chłopaków z CTR zrzucili silnik ze skrzynią zdjęli środkową osłonę rozrządu i tutaj ukazał się bardzo duży luz na łańcuszku, później niestety zaczęły się niespodzianki takiego typu jak spawana prawa łapa pod silnikpoduszce też się dostałoogólnie wyszło dużo rzeczy do zrobienia:-półosie przednie, prawa miała już dobrą grzechotkę od strony skrzyni-alternator-kompresor klimy, wałek kompresora, zębatka kompresora, tutaj okazało się partactwo mechaników, poskładali kompresor po regeneracji ale nie posmarowali zębatki i efekt był taki że się wyrobił wałek i zębatka a te części tylko Niemcy tydzień czekania- sprzęgło tutaj też chłopaki poszaleli założyli nową tarczę i dwumas a docisk zostawili stary a Paweł zapłacił za komplet, u mnie wpadła tarcza obita kevlarem - kulka wybieraka- osłona przegubu wału- do tego wszystkie uszczelki i oringipo poskładaniu wszystkiego i wrzuceniu do budy pojawiły się problemy ze sprzęgłem, najpierw nie dało się odpowietrzyć, nowy wysprzęglik, po wymianie nie szło wrzucać biegów, skrzynia na dół i nie to sprzęgło, jak się okazało do BBK są dwa rodzaje sprzęgła zależy to od vinu, po wymianie sprzęgła skrzynia do budy, odpalenie sprzęgło i pyk jedynka siedzi kolejne biegi wchodzą no to wyjazd i jazda testowa, wsio sprawne gęba znowu mi się uśmiechała, ile kasiory zostawiłem nie będę pisał bo suma była konkretna Parę fotek audiczkiPomimo że wyskoczyły rzeczy o których Paweł nie miał pojęcia chciałbym mu podziękować za pomoc jaką mi zaoferował jak się okazało co i jak z audicą i dziękówa chłopakom z CTR za ogarnięcie wszystkiego
Kazek 1.9 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Nie ty pierwszy nie ostatni miałeś różne przypadłości po zakupie u mnie też było pare rzeczy chodz nic na to nie wskazywało ale najważniejsze że wszystko ogarniete . Co do wozidła to elegancka furka kolego pokaż jeszcze foty wnętrza jakieś plany na mody ?
jedrekx Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 autko znane. dobrze, że trafiło do pozytywnej osoby! oby się spisywał
niebieski708 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Widzę że też wstawiłeś :-) gratki auta, mało było jego fotek, a dobrze się prezentuje :-) . Historia jak u mnie :-)
Mortiis Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 Nie ty pierwszy nie ostatni miałeś różne przypadłości po zakupie u mnie też było pare rzeczy chodz nic na to nie wskazywało ale najważniejsze że wszystko ogarniete . Co do wozidła to elegancka furka kolego pokaż jeszcze foty wnętrza jakieś plany na mody ? Nie chodzi o to że coś zostało zatajone, po prostu nawet Paweł nie wiedział o niektórych rzeczach, fotki wnętrza jak najbardziej jak tylko porobię co do modów to najpierw poukładać wszystko jak powinno być i zrobić porządek z instalacją gazową autko znane. dobrze, że trafiło do pozytywnej osoby! oby się spisywał dzięki, co do autka spisuje się jak najbardziej Widzę że też wstawiłeś :-) gratki auta, mało było jego fotek, a dobrze się prezentuje :-) . Historia jak u mnie :-) ano wstawiłem, fotki się pstrykają, historia jak przy wszystkich BBK, rozrząd
PrzemoS4 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 My posiadacze V8 emek wiemy co to rozrzad... Piknie ze znalazles czas i wstawiles foty....
Czaki89 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Aż miło popatrzeć jak oglądam S4 to mi zaczyna brakować mocy w moim parchu
PrzemoS4 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Aż miło popatrzeć jak oglądam S4 to mi zaczyna brakować mocy w moim parchu Pozostaje ci tylko zbierac kase i szukac eski :)
Czaki89 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Nie na moja kieszeń niestety..zostaje mi zabawa przy modifikacjach 1.8t i jakies 200km+ .
PrzemoS4 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Mody modami a kase i tak na nie musisz wywalic
Mortiis Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Czaki89 tylko te 200+ za chwile będzie za mało a im wyżej z mocą tym większe wydatki
PrzemoS4 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Samo sluchanie jego wydechu to poezja, wiembo mialem okazje posluchac...
Mortiis Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 Musisz mnie przewiesc nie ma problemu zgadamy się Samo sluchanie jego wydechu to poezja, wiembo mialem okazje posluchac... Przemo teraz jest ciut głośniej
Mortiis Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 Z nowości wpadły nówki cewki osiem sztuków oraz nowy zacisk tylni prawy bo stary puszczał w miejscu ręcznego 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się