Sebo83 Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Cześć Od kilku tygodni zauważyem dziwne zjawiskó w swoim klekociku. Mianowicie podczas spokojnej jazdy w momencie gdzie silnik zaczynac wchodzić na obroty 1900 a 2000 to jest takie małe jakby udławienie (nie czuć tego na siedzeniu pasażera - tylko prowadząc auto) udławienie jest takie specyficzne jakby sie wyjeżdzało z terenu zabudowanego i wpadało w szczere pola gdzie jest duży wiatr Tak jakoś to odczuwa. Oczywiscie trwa to ułamek sekundy i w tym momencie w lusterku widać czarny dym (puszcza mocnego bąka) Czuć też takie dławianie na wyższych obrotach ale wtedy jak nie przyspieszam. Jak dam mu porządnie but w podłoge to idzie rewelacyjnie, wtedy z rury leci normalnie tak jak powinno być siwy dymek. Myślicie że to wtryski leją i dlatego puszcza czarne dymy i muli go chwilami? może filtr powietrza? Auto kupiłem w maju i od tamtej chwili nic nie robiłem Wiem, ze zaraz mi napiszenie zapnij vaga i zrób logi tak zrobie, pojade na diagnostykę ale chciałem wczesniej od Was usłyszeć jakieś sugestie cobym wiedział co mnie może czekać Dzięki wielkie
sokolnh Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 pewnie coś z turbinką nagły skok ciśnienia, potem n75 go zbija jest zadławienie i czarny dymek ale to tylko spekulacja, trzeba zapiąc vaga
spanky Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 albo uklad wtryskowy [sterujacy albo sterowanie turbo] .. ale to tylko gdybanie ...
Sebo83 Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 Siema. Sprawdziłem dziś z kumplem pod maską co się dzieje podczas butowania na biegu jałowym. Okazało się ze jak nagle wcisne pedał w podłoge to z rury leci czarna sadza jak ze starej lokomotywy Potem okazało się, że w momencie gdy Turbina się załaczała to z lewej strony silnika, gdzie idzie taka plastikowa rura i potem łączy się ona z metalową srebrną (na złączce) jest zajebiaszcza dziura (ok5 cm) z której przy precy turbiny dmucha jak z kompresora Pewnie tu tkwi zonk. jutro postaram się wymienić ten kawałek gumy i zobaczymy co będzie się działa (pewnie wszystko wróci do normy) )
mcm Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 widzę że już znalazłeś standardowy problem dymienia - dziura w dolocie, wymień gumkę i będzie OK, aż dziw że nie poczułęś że autko było mułowate bo przy takiej dziurze musiało być
Sebo83 Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 wiesz, myślałem, że tak ma być, ze poprostu przyzwyczaiłem się do tej mocy ć (wczęsnie jejździłem dużo słabszym autem ) jutro wymienie gume i pedał w podłogę
_Solar_ Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 z lewej strony silnika, gdzie idzie taka plastikowa rura i potem łączy się ona z metalową srebrną (na złączce) jest zajebiaszcza dziura (ok5 cm) z której przy precy turbiny dmucha jak z kompresora Pewnie tu tkwi zonk. jutro postaram się wymienić ten kawałek gumy i zobaczymy co będzie się działa (pewnie wszystko wróci do normy) ) mialem dokladnie ten sam przypadek co Ty tez mialem straszna dziure,kopcil mocno i nie mial mocy wymieniaj jak najszybciej ten kawalek gumy a wszystko bedzie jesli bedziesz mial problem ze znalezieniem tej rurki gumowej udaj sie do sklepu z czesciami do ciągnikow bo w sklepie motoryzacyjnym mozesz zapłacić 3xwiecej
Sebo83 Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 z lewej strony silnika, gdzie idzie taka plastikowa rura i potem łączy się ona z metalową srebrną (na złączce) jest zajebiaszcza dziura (ok5 cm) z której przy precy turbiny dmucha jak z kompresora Pewnie tu tkwi zonk. jutro postaram się wymienić ten kawałek gumy i zobaczymy co będzie się działa (pewnie wszystko wróci do normy) ) mialem dokladnie ten sam przypadek co Ty tez mialem straszna dziure,kopcil mocno i nie mial mocy wymieniaj jak najszybciej ten kawalek gumy a wszystko bedzie jesli bedziesz mial problem ze znalezieniem tej rurki gumowej udaj sie do sklepu z czesciami do ciągnikow bo w sklepie motoryzacyjnym mozesz zapłacić 3xwiecej dzięki wielkie za info, jutro poszukam pewnie musi być to kawałek ale porzędnj gumy Tak jak piszesz poszukam w sklepach dla "ciągników":D
MisiuPluszak Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Ta guma w sklepie ksoztuje 100zl orginal Proponuje kupic zbrojna w gumpolu i jest to samo
_Solar_ Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 Ta guma w sklepie ksoztuje 100zl orginal Proponuje kupic zbrojna w gumpolu i jest to samo Mozesz kupic taka jak Ci kolega wyzej napisał ja kupilem taka w sklepie z czesciami do " ciągnikow " (wysystarczy nawet na dwa razy jak by nie nie daj znowu poszla :gwizdanie: ) może i jest smiszne ale zaplacilem za nią 9 złociszy a nie jak w sklepie motoryzacyjnym krzyczeli mi za nia od 80 do 100 zł za kawalek gumy :laghing2: Śmigam na niej juz gdzies od maja i sprawuje sie bardzo dobrze :th:
Sebo83 Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 no i guma wymieniona,wróciły wszystkie pasące się konie i fura przestał kopcić
_Solar_ Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 no i guma wymieniona to pochwal się gdzie gumę zakupiłeś w sklepie ciagnikowym
predki74 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam czy ta awaria z tą gumą to standard w audi.pozdrawiam
mcm Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam czy ta awaria z tą gumą to standard w audi.pozdrawiam standard nie ale często się zdarza
Musashi Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 w kazdym doladowanym aucie moze sie zdarzyc dziurawy dolot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się