muunv Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Siemanko! Moja poprzedniczka : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/312039-b6-bfb-silver-avant-18t-poczatek/ Odkupił ją kolega z forum Stwierdziłem, że mam ochotę na coś większego, nowszego. Z początku miała być B7. Ciężko było znaleźć coś ładnego... Następnie A6 C6, porażka tak samo jak z B7. Myślałem nad w211. W końcu coś mnie tknęło na BMW.. Szukałem E65 -7. Nagle zadzwonił do mojego ojca znajomy, że ma na zbyciu swoją 5. Pomyślałem, będzie chciał kosmiczne pieniądze.. Lecz, później się miło zaskoczyłem Pojechałem, obejrzałem.. W sumie nie było bardzo co oglądać. PEWNIAK. Coś więcej? Od 4 lat w Polsce. Pierwszy właściciel. Przyprowadzony osobiście, przez znajomego. Jedne co było robione to maska. Była malowana już w DE. Z tamtąd przyjechał. Książka serwisowa do końca. Przebieg ori - 255.000km. Silnik - 2.0D - 163KM. Rocznik - 2006 - jest to MODEL E61 Kolor - CARBONSCHWARZ METALLIC Autko w full pakiecie M. Zewnętrzny i wewnętrzny. -xenony -SHADOWLINE -PDC x2 -el. domykana klapa tylna -home coming lights -czarna podsufitka -skóra -wentylowane fotele -podgrzewane fotele -pakiet światło -podświetlane lusterka zewnętrzne od dołu -duży LCD navi -ORI wyjście AUX -CD/DVD -milion opcji ustawień foteli -automatyczna skrzynia -serwotronic -tiptronic -stopka M -ZAWIESZENIE OBNIŻONE M -kontrola ciśnienia w oponach -felunek 18" M -rolety w drzwiach -lusterka fotochrom zewnętrzne i wewnętrzne -el. skladane lusterka -telefon -zestaw głośnomówiący PAROT bla, bla, bla PLANY ! ! ! Powiem tak, z racji tego, że jest to eMka, nie będę robić PRAWIE nic. Nie chce psuć tego co jest według mnie idealne Do zrobienia : -fela 19'' na lato- ORI M -przyciemnienie szybek z tyłu -chip na jakieś 190-200KM (zobaczymy na ile silnik pozwoli), bez żyłowania! -nerki na czarny mat - ZROBIONE ! -wgrać mape PL -skleić przedni zderzak - ZROBIONE ! Aktualnie wymieniony był rozrząd, wszystkie tarcze oraz klocki I to tyle Czas na zdjątka : P.S - dodam, że zarejestrowałem się na forum BMW i.. Bez obrazy dla kolegów, ale ich forum to 3-ci świat.. Opinie, propozycje zmian mile widziane! Edytowane 21 Października 2015 przez dakine0007
kodzak0 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Z zewnatrz fajna ) Ale w srodku mi nie podchodzi heh
skovroon Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Fajna opcja. Jaki przebieg ?? Czarna nerki - dobry kierunek.
muunv Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 Z zewnatrz fajna ) Ale w srodku mi nie podchodzi heh Wsiadłbyś to byś zmienił zdanie Mi też nie bardzo podchodziły wnętrza BMW.. Do póki nie wsiadłem i się nie przejechałem Fajna opcja. Jaki przebieg ?? Czarna nerki - dobry kierunek. Teraz 255.000km. Serwis do 190.000 CO do nerek to zastanawiam się nad połyskiem i matem.
skovroon Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Fajna opcja. Jaki przebieg ?? Czarna nerki - dobry kierunek. Teraz 255.000km. Serwis do 190.000 CO do nerek to zastanawiam się nad połyskiem i matem. Na moje oko 300kkm +... Lampy proponuje zregenerować lub zrobć mod LCI tył + przód bo ze względu na to jak są zmatowiałe pewnie słabiutko świecą.. A te od LCI świecą zdecydowanie lepiej od preLCI Halogeny zaparowane czy też tak szkiełka zmatowiałe ? Wrzuciłby nowe palniki bo widać, że i jeden i drugi są z innej bajki no i widzę, że z jednej strony spaliła się żarówka od ringów. No i popraw tytuł wątku bo prosi o pomstę do nieba (mam nadzieję, że nie będę musiał tłumaczyć o co chodzi ) A propo nerek. Jeśli masz shadow w macie to proponowałbym i nerki w macie. Obczaj u mnie - mam w macie. Edytowane 3 Października 2015 przez skovroon
muunv Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 Fajna opcja. Jaki przebieg ?? Czarna nerki - dobry kierunek. Teraz 255.000km. Serwis do 190.000 CO do nerek to zastanawiam się nad połyskiem i matem. Na moje oko 300kkm +... Lampy proponuje zregenerować lub zrobć mod LCI tył + przód bo ze względu na to jak są zmatowiałe pewnie słabiutko świecą.. A te od LCI świecą zdecydowanie lepiej od preLCI Halogeny zaparowane czy też tak szkiełka zmatowiałe ? Wrzuciłby nowe palniki bo widać, że i jeden i drugi są z innej bajki no i widzę, że z jednej strony spaliła się żarówka od ringów. No i popraw tytuł wątku bo prosi o pomstę do nieba (mam nadzieję, że nie będę musiał tłumaczyć o co chodzi ) A propo nerek. Jeśli masz shadow w macie to proponowałbym i nerki w macie. Obczaj u mnie - mam w macie. Był sprawdzany po VIN'ie i jest ori przebieg Mod LCI? Cóż to? Palniki będą wymienione. Wszystko w swoim czasie Dziś wyjąłem lampe, żeby wymienić żarówke od ringów ale.. Nie mam nerwów do tego Halogeny też zmatowiałe. Bardziej myślałem o oddaniu ich kumuś żeby je wyczyścil
skovroon Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 LCI to oświetlenie poliftowe. Który to rocznik ?
muunv Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) 2006 Ale chce zostać przy światłach takich jakie mam. Jedynie ringi białe będą i dwa takie same żarniki. Szkoda tylko, że całą lampe trzeba wyciągnać żeby je wymienić. Możesz polecić jakieś żarniki? Edytowane 3 Października 2015 przez dakine0007
skovroon Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Jeśli masz 2006 to obyłoby się bez wymiany modułu świateł wystarczyłoby tylko przekodować ten co masz + kilka nowych kabli, lampy i jesteś w domu. A zmiana warta grzechu. Żarników nie mogę Ci na razie polecić żadnych ponieważ sam jestem aktualnie na etapie szukania bo jeden świeci mi już krwistą czerwienią
muunv Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 Jeśli masz 2006 to obyłoby się bez wymiany modułu świateł wystarczyłoby tylko przekodować ten co masz + kilka nowych kabli, lampy i jesteś w domu. A zmiana warta grzechu. Żarników nie mogę Ci na razie polecić żadnych ponieważ sam jestem aktualnie na etapie szukania bo jeden świeci mi już krwistą czerwienią Mały edit, właśnie bawiłem się w rozkodowywanie VIN'u i okazało się, że to E61, poliftowy. A ja byłem przekonany, że to E60
skovroon Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Poliftowy to na pewno nie jest. E60-sedan E61-Touring
mojeA4 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) A dopiero ktoś pisał jakie to wydatki mając BMW... A tu prosze kolejna piątka Żarówki w ringach cieżko zmienić ale do ogarnięcia, zmieniałem tydzień temu od razu dwie, z racji tego, ze zawsze odkręcam zderzak, zeby je wymienić, po wyjęciu lampy wyciągasz żarówkę od świateł drogowych i juz tam jakos sobie poradzisz z przekręceniem tego kapturka. Nerki z przodu machnij plasti dipem bedziesz widział jaki efekt, ja mam czarny mat, takie kupiłem, ale wcześniej miałem psiknięcie dipem i tez było spoko Mapy Europy możesz kupić na trzech płytach w cenie ok 200zl najnowsze, Lampy i halogeny możesz za pare złotych odświeżyć, wykonałem ten zabieg, polecam baaardzo, wyglądały jak nowe Parktronic ci nie działa? Odpal auto, wlacz czujniki i podstaw ucho pod każdy z nich, jak cyka to znaczy ze działa, a jak przystawisz ucho do któregoś i bedzie cisza, to bedziesz wiedział ktory wymienić, odradzam zakup zamiennika, wymienić mozna tez samemu, zdejmowanie zderzaków bardzo prosta sprawa Ja bym wstawił podwójny wydech Fajny wypasik, mi pare rzeczy brakuje, pozazdrościć foteli Ciekawe jak ze spalaniem? Bo ja miałem kupić 2.0 będąc jeszcze w Niemczech, ale nie szło nic znaleźć wtedy Edytowane 3 Października 2015 przez mojeA4
SHITERS Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Dokładnie, sedan ma oznaczenie e60, nie ważne czy lift czy nie Kombi ma oznaczenie e61, jak wyżej.
jacek70 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Może się nie znam ale czy M-ka nie ma czasem nawiercanych i przede wszystkim większych tarcz??? Te jakieś takie bibne.
mojeA4 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 No m ka ma, ale to jest BMW e61 2.0d, a nie M5
jacek70 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Zmyliły mnie tytuł i jeszcze to==Autko w full pakiecie M. Zewnętrzny i wewnętrzny.
skovroon Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Należałoby jeszcze sprostowac, że PAKIET SPORTOWY M -to PAKIET SPORTOWY M. A nie zewnetrzny/wewnetrzny... nie było podziału.
muunv Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 Jest napisane M, a nie M5. Jest to moje pierwsze BMW w zyciu, wiec z gory przepraszam za bledy odnosnie autka. Nigdy nie przewidzialbym tego, ze bede jezdzic BMW Ciekawe jak ze spalaniem? Bo ja miałem kupić 2.0 będąc jeszcze w Niemczech, ale nie szło nic znaleźć wtedy Spalanie srednie 7l
mojeA4 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Jak mu zwiększysz moc na pewno bedziesz zadowolony, wiec muszę napisać, odprocz foteli zazdroszczę spalania Powodzenia Nie wiem po co te relingi montują, Kurde zawsze sie dziwie jak helmuty sobie konfiguruja te auta, czasem jest cos zbyteczne w aucie, a nie ma czegoś co naprawdę sie przydaje, ale Niemcy sa dziwni zostaje nam z tym żyć, albo doposazac/zmieniać
SHITERS Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Relingi były w podstawie, wiec zeby ich nie miec trzeba było zaznaczyc opcje "rezygnacja z relingów dachowych". W praktyce, nikt zbytnio na to uwagi nie zwracał, nie dopytywal sprzedawcy w salonie, albo sam sprzedawca konfigurujac auto z klientem nie omawial tego tematu, zakladajac, ze relingi w kombi to jednak must have.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się