Teopeo Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Problem oraz to jakie błedy wyrzuca vag zamieściłem w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_blad_17965-t51701.0.html poniżej zamieszczam logi prosze o pomoc w diagnozie co jest nie tak 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a5b8bbb7931ebb2.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3142c38fc648f424.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eaf70fe5ec58bb83.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cf54872a58c0e66.html ps.podziękowania dla lukaszr i szogun0 za wczesniejsze wskazówki i pomoc
spanky Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 na poczatek podmien na nowy zawor N75 [jak nie pomoze to bedziemy myslec dalej] to napewno jest 1Z ... po mapa doladowania jak w AFN-ie po dokladniejszym przejrzeniu .... cos mi sie tu nie zgadza ... nr sterownika odpowaida silnikowi ALH w seatach [90 PS z VTG] [br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 20:00_________________________________________________a wiec wszystko juz jasne ... [kolega skontaktowal sie ze mna na gg i wyszlo na jaw] auto to seat ALH 90 PS .... i w takim wypadku zmienie sie postac diagnozy ... sprawdzic szczelnosc podcisnien od zaworka N75, potem go podmienic ... a jak nie pomoze to wywalic turbo na stól i czyscic ... [najbardziej prawdopodobne]
letallec Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Spore przeładowanie. Sprawdź sztangę jak się porusza(BS) i sam ją poruszaj. Logi BS z 003 i 011 by się przydało zobaczyć. Spanky już chyba wszystko nakreślił
Teopeo Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 logi 003 w próbie statycznej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fdef9d20263ba239.html i 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87cdad51239581b7.html
letallec Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 Nie chodziło o to. Jeszcze raz: a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START Czy jest już jaśniej
Teopeo Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Opublikowano 8 Listopada 2008 Niestety nie mogę aktywować vag com 311.2 a w polskim vagu 4.9 nie ma możliwości zapisu logów jedyne co udało mi sie uzyskać to cos takiego: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/025623d75c9a2b48.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e7ebfaf9d155a3a.html Nie wiem czy to cokolwiek daje ale jeśli ktoś jest wstanie na podstawie tych wykresów pomoc to będę wdzięczny _________________________________________________ Rozumiem ze z powyzszych wykresów nie da rady nic wywnioskowac?
spanky Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 wszystko juz zostalo napisane [tzn. napisalem ] co masz zroic ... reszta jest nie potrzebna ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się