iiyama.44 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Witam Kolejny raz muszę prosić Was o pomoc. Mianowicie sytuacja jest następująca. Po odpaleniu zimnego auta czuć mocne drgania na silniku, aż do rozgrzania. Kiedy się rozgrzeje i stoję to z silnika co kilka sekund słychać takie jakby puknięcia bardzo ciche i wtedy autem lekko zatrzęsie. Kolejnym problemem są powtarzające się błędy co jakiś czas. 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - mnożenie No i ostatni problem to brak mocy. Na 4, 5 biegu wskazówka prędkościomierza po depnięciu na gaz rusza się minimalnie. Nieważne czy na wysokich czy na niskich obrotach. Muszę zaznaczyć też, że problem z brakiem mocy nie występuje zawsze, tak jakby to miało związek z pogodą, wilgotnością powietrza? Jeszcze jedna sprawa. Po dłuższej jeździe odkręciłem korek wlewu oleju, z silnika wydobywa się para. Możliwe, że to uszczelka głowicy i płyn chłodniczy się dostaje? Ostatnio musiałem dolać płynu bo było lekką pod kreską minimum. Będę wdzięczny za każdą pomoc Edytowane 6 Października 2015 przez iiyama.44
jacek70 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Odnośnie tego korka to sprawdź czy zaworek odpowietrzenia zbiornika działa. Jest on na obudowie filtra powietrza i ma cykać.
karol2984 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Jak odkręciłeś korek paliwa to w którym miejscu z silnika para się wydobywa? Czy miałeś na myśli korek wlewu oleju?
iiyama.44 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Czy miałeś na myśli korek wlewu oleju? Mój błąd
karol2984 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Zdaża się, a nie miałeś czegoś robionego nie dawno, np wymiany listwy lpg?
iiyama.44 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Była wymieniana właśnie listwa lpg na gwarancji jeszcze, ale ponad rok temu. Od tego czasu autko przejechało jakieś 30 tys
karol2984 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 U mnie nie chciał jechać w 2 przypadkach, raz jak zapchał się kat, ale to ledwo do 60km/h się rozpędzał i dwa, zaraz po wymianie listwy lpg od samego wyjazdu od gazownika, Widać u ciebie coś innego zepsute jest, Zawsze możesz zrobić 2 rzeczy, 1 to odłącz aku na pół godz i wyjmij bezpiecznik od lpg, i tak pojedzij na samej PB, czy po takiej jezdzie nadal będą błędy. 2 to odłącz przepływomierz i tez się przejedz, zobacz jak chodzi. Możesz jeszcze skoczyć do gazownika na komputer i jakieś ustawianie lpg.
iiyama.44 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Gdzie znajdę ten bezpiecznik?
karol2984 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Szukaj pod maską. Możliwe blisko akumulatorowa gdzieś jest. Szukaj przewodu z gniazdem i bezpieczniki.jakoś pewnie luzem leci Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
iiyama.44 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 A nie skasują się wtedy wszystkie ustawienia z instalacji? Tak samo gdybym odłączył aku na jakiś czas?
karol2984 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 U mnie się nie kasowały Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się