Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 2.8 V6 30V quattro by Chojnaś


chojnaś

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 25.03.2019 o 15:10, Tomek00050 napisał:

Czekam na jakąś fotkę jak już wrzucisz te wnętrze! Serio fura godna podziwu! Może przeoczyłem ,albo po prostu nie doczytałem ,ile płaciłeś za korektę lakieru? W cene wchodziła tylko korekta lakieru czy jakiś dodatek był do tego? Wosk albo ceramika? Z czystej ciekawości ile zapłaciłeś za wnętrze? :D

Korektę zrobiłem samodzielnie. Środki: 2 pasty (do cięcia oraz finish), po umyciu twardy wosk Madcow. Za korektę zapłacisz prawie tyle co sam wydałbyś na maszynę polerską. Warunkiem jest cierpliwość i chęć nauki. Za środek - hmmmm nie mówmy o tym hehehe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, chojnaś napisał:

Korektę zrobiłem samodzielnie. Środki: 2 pasty (do cięcia oraz finish), po umyciu twardy wosk Madcow. Za korektę zapłacisz prawie tyle co sam wydałbyś na maszynę polerską. Warunkiem jest cierpliwość i chęć nauki. Za środek - hmmmm nie mówmy o tym hehehe ?

Nie mam warunków i na pewno cierpliwości do zrobienia tego samemu :D Domyślam się  ,że za wnętrze kwota nie była mała :DD U mnie w mieście rozglądałem się za korektą lakieru i cena to od 750zł cały samochód ze wszystkim :D Na wnętrze też się czaję jakieś właśnie półskóry/skóra ,albo chociaż same półkubły ,ale ceny też są kosmiczne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2019 o 16:09, Tomek00050 napisał:

Nie mam warunków i na pewno cierpliwości do zrobienia tego samemu :D Domyślam się  ,że za wnętrze kwota nie była mała :DD U mnie w mieście rozglądałem się za korektą lakieru i cena to od 750zł cały samochód ze wszystkim :D Na wnętrze też się czaję jakieś właśnie półskóry/skóra ,albo chociaż same półkubły ,ale ceny też są kosmiczne :D

No to masz motywację do zrobienia samemu. W tej cenie kupisz kpl do korekty. Zapłacisz raz a później się zwróci. Wnętrze wyprałem. Skóry wyczyściłem i zakonserwowałem. Wystawie zdjęcia jak tylko uda mi się zrobić jakieś przyzwoite. Wszystko już siedzi i elektryka chodzi także jest git. Jak masz wydać na skóry w stanie do renowacji - to wypatrz droższe ale w stanie dobrym. Nie opłaca się za dużo robić - koszty rosną i raczej się to nie opłaci. Sam to przerabiałem. Znalazłem czarne skóry kubełkowe za 450zł lecz jak dopytałem o koszty może wyrobiłbym się w 1500zł aby to przyzwoicie wyglądało. Moim zdaniem lepiej zapłacić parę groszy więcej ale nie bawisz się z tym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic się nie pojawiało ale to nie znaczy, że nic się u mnie nie działo. Zachciało się lekko przydymić szyby więc aby zgrało się z kolorem lakieru tył zrobiony na 50%.

20190612_201232.jpg

20190612_202621.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Środek (półskóra) Recaro  - wyprany/ skóra wyczyszczona i zakonserwowana. Z czasem przyda jej się odświeżenie w niektórych miejscach ale na ten moment nie jest to konieczne. Wygląda to tak:

 

IMG_20190511_141556.jpg

IMG_20190511_141625.jpg

IMG_20190511_141633.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głośniki w półce już swoje najlepsze lata przeżyły ? więc nastał ich koniec. Wyglądały jakby je myszy skubały ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Wleciały głośniki CRUNCH GTI5.2C. Trzeba było rzeźbić uchwyty ale kilka blaszek, otworów i się udało. Dodatkowo obklejone otwory pod głośniki aby nie przenosiło wibracji na blachę.

 

IMG_20190706_173906.jpg

IMG_20190706_173913.jpg

IMG_20190706_174830.jpg

IMG_20190706_174907.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadły również nakładki progowe ,,repliki S4''. Wymieniony emblemat ,,quattro'' z przodu - stary już był wypiaskowany. Dodatkowo kilka fotek w jakim stanie auto się znajduje.

 

1924-1924.jpg

1547-0.jpg

1575-1575.jpg

1656-1657.jpg

1751-1751-2.jpg

1774-1774.jpg

1829-1829.jpg

1854-1854.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, krzysiek_f napisał:

Dopieszczony i konkretnie doposażony egzemplarz ?

Piękna sesja ?

Dziękuję krzysiek_f :) staram się dbać - tak jak mówią:,, jak kto dba tak ma''. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, BartoszSoldier napisał:

Pierwsze trzy zdjęcia jak dla mnie sztos! 

Daj szyby na czarno, będzie bandzior ;)

BartoszSoldier z wielką chęcią bym to zrobił lecz w moich rejonach długo nie pojeżdżę na takich kopconych szybach. Natomiast nie chcę odcięcia przód tył, dlatego tak lekko poszło.

Dzięki za dobre słowo i opinię. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy forumowicze. Chciałbym wykrzesać jakiś swap hebli z przodu lecz nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Myślałem nad zaciskami od Porsche Cayenne/ Audi Q7. Szczerze mówiąc ori hamulec jest za słaby jak na ten silnik. Może jest ktoś obeznany w tym temacie. Co od czego będzie potrzebne i jakie mniej więcej koszta wyjdą. Mogą być i inne propozycje - grunt w tym aby tarcza była większa niż 312mm, z tego co słyszałem mała poprawa. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam ;) (zdjęcie poglądowe dla uwagi i moje ala zaciski :grin:)

image.png

1926-1926.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrotnice z esy b5, hebel z s4 b6/7 z tarczą 345mm ;) To tak najłatwiej i najtaniej :thumbup1:

 

IMG_20190123_111007.jpg

Edytowane przez szafa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, szafa napisał:

Zwrotnice z esy b5, hebel z s4 b6/7 z tarczą 345mm ;) To tak najłatwiej i najtaniej :thumbup1:

 

IMG_20190123_111007.jpg

Szafa a co z przegubami - będą pasować? Rozumiem, że adaptery nie będą potrzebne? Wygląda mega - szacun. Przewalałeś już taki temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miałem u siebie zrobione, wiadomo było trzeba dopasować nowe przeguby ale półosie zostały seryjne, przy tym zestawie żadnych adapterów nie potrzebujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, szafa napisał:

Tak miałem u siebie zrobione, wiadomo było trzeba dopasować nowe przeguby ale półosie zostały seryjne, przy tym zestawie żadnych adapterów nie potrzebujesz :)

A co z przewodami hamulcowymi i pompą? Zostaje seria czy trzeba coś rzeźbić? - jestem laikiem w tych sprawach dlatego wolę dopytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody gumowe możesz zostawić stare, ale wszyscy przy okazji polecają wymianę na oplot, pompa zostaje seryjna. Jak chcesz zestaw dzwoń do guru hebli Dev-a, na pewno coś znajdzie w czeluściach swojego warsztatu, tel. 693456699 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna aktywność z mojej strony - oklejenie słupków w Carbon 5d. Wcześniej po umyciu auta kolor nakładek na słupki nie był zdumiewający więc postanowiłem to zmienić. Poniżej zdjęcia (przed i po). Moim zdaniem zdaje to egzamin ;)

 

IMG_20190930_120814.jpg

IMG_20190930_120823.jpg

IMG_20190930_123034.jpg

received_449530649241323.jpeg

received_467908233800633.jpeg

received_987457664979902.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...