Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 2.8 V6 30V quattro by Chojnaś


chojnaś

Rekomendowane odpowiedzi

Na wiosnę zainwestowałem w maszynkę polerską ADBL Roller kpl. wraz z padami i pastami firmy Koch Chemie. Po wizycie na VW Manii stwierdziłem, że nie warto płacić za profesjonalną korektę lakieru kiedy mogę zrobić ją sam. Miałem możliwość sprawdzenia produktu i wypracowania past na przykładowych elementach. Uważam, że jest to pracochłonne zajęcie ale warto poświęcić czas kiedy można się czegoś nauczyć. Zestaw i częściowy efekt pracy  przedstawiam poniżej:

 

20190204_203250.jpg

20180916_105200_HDR.jpg

20180916_105215.jpg

20180916_105221_HDR.jpg

20180916_105227.jpg

20180916_105234_HDR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, chojnaś napisał:

Na wiosnę zainwestowałem w maszynkę polerską ADBL Roller kpl. wraz z padami i pastami firmy Koch Chemie. Po wizycie na VW Manii stwierdziłem, że nie warto płacić za profesjonalną korektę lakieru kiedy mogę zrobić ją sam. Miałem możliwość sprawdzenia produktu i wypracowania past na przykładowych elementach. Uważam, że jest to pracochłonne zajęcie ale warto poświęcić czas kiedy można się czegoś nauczyć. Zestaw i częściowy efekt pracy  przedstawiam poniżej:

 

20190204_203250.jpg

20180916_105200_HDR.jpg

20180916_105215.jpg

20180916_105221_HDR.jpg

20180916_105227.jpg

20180916_105234_HDR.jpg

Nie no efekt mega ! Na prawde widać sporą różnice. Robiłeś 2 etapową korekte? Tzn cutting i finish ? Powiem szczerze, że sam sie zastanawiałem nad zakupem jakieś maszynki DA bo patrząc na ceny usług korekty lakieru to masakra. Wiem, że jest przy tym mega dużo pracy i dokładności ale jak ktoś ma zajawke to warto próbowac, tymbardziej, że nasze auta mają dość twardy lakier. Wygląda to na prawde spoko. Matowiłeś go papierem czy nie było aż tak głębokich rys ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Sebalbn napisał:

A błotniki będziesz malował całe czy aby cieniował dół ? Ciężki temat z tymi listwami na dole, cały czas się rozglądam ale ceny z kosmosu. Lampy wyklejone z szablonu? Czyli to jest po prostu kawałek pomarańczowej folii przeźroczystej naklejony na lampe ? Czy malowałeś od szablonu ? A żarówke od kierunkowskazu masz w takim razie biała czy pomarańczową ? Nie zauważylem tej lotki z tyłu ala ta nowsza sline, fajna taki lekki duck tail :D A grill jest ala rs4 ? Myślałeś coś o kratkach do zderzaka ? Widziałem ostatnio takie w plaster miodu za 2 stówki komplet, fajnie by sie zgrało. A co do tłumika to fajnie chodzi, właśnie nie ryczy aż tak przesadnie a ładnie mruczy, bo na pełnym przelocie to troche przesada, przecież to tylko 200km a ryczy jak 400. Ogólnie fajnie jak troche słychać tą V6 ale nie ma co przesadzać, ja planuje zmienić sam końcowy jakiś (np od s4 2.7t).

Błotniki - chciałem wstawić dół i wcieniować przy listwach ale nie wiem jak blacharz/lakiernik do tego podejdzie (ma być dobrze i tyle w temacie). Na lampach mam przyklejoną folię pomarańczową (szablon jest gdzieś w tematach na forum - musisz poszukać). Na ten moment są pomarańczowe i do przeróbki na USA też mam pomarańczowe lecz już dwuwłóknowe. Lotka slick pomalowana w kolor i przyklejana kilka razy ? - pod wpływem temperatury co kilka miesięcy mi się odklejała. Na ten moment jest stabilnie i niech tak zostanie. Grill to atrapa RS4 - na ori trzeba wyłożyć trochę hajsu. Co do kratek w zderzaku typu RS4 słyszałem, że jest jakaś osoba która to modzi i sprzedaje - podobno przyzwoicie to wygląda - muszę się tym zainteresować. Tłumik to kwestia gustu - jak wkręci się na obroty wydaje bardzo przyzwoity dźwięk lecz wiem, że zawsze może być lepiej ? dlatego od środkowego wszystko z kwasu do samego końca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Sebalbn napisał:

Nie no efekt mega ! Na prawde widać sporą różnice. Robiłeś 2 etapową korekte? Tzn cutting i finish ? Powiem szczerze, że sam sie zastanawiałem nad zakupem jakieś maszynki DA bo patrząc na ceny usług korekty lakieru to masakra. Wiem, że jest przy tym mega dużo pracy i dokładności ale jak ktoś ma zajawke to warto próbowac, tym bardziej, że nasze auta mają dość twardy lakier. Wygląda to na prawde spoko. Matowiłeś go papierem czy nie było aż tak głębokich rys ? 

Sprawdziłem wpierw finish-em ale widziałem jeszcze niedoskonałości, dlatego wskoczyłem na delikatne cięcie. No i w taki sposób na wiosnę odświeżę tylko finish-em. Nie jestem takim specjalistą aby używać papieru - całe szczęście nie było trzeba. Co do lakieru jest twardy ale przy tych maszynach polerskich trzeba się bardzo starać aby naprawdę coś zje... :). Polecam więc zakup - oszczędność, nabierzesz doświadczenia i pewnej ręki, nic tak nie cieszy jak udany efekt własnej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, chojnaś napisał:

 Na lampach mam przyklejoną folię pomarańczową (szablon jest gdzieś w tematach na forum - musisz poszukać). Na ten moment są pomarańczowe i do przeróbki na USA też mam pomarańczowe lecz już dwuwłóknowe. 

No spoko, dziekuje za podpowiedz, możesz mi tylko powiedzieć jakiej Ty folii użyłeś? Jakiś 3M? Jest to folia przeźroczysta pomarańczowa ? A co do lotki, jeżeli będziesz miał dalej z Nią problem to polecam takie coś jak sika flex, mega mocne kleje, kleją na niego nawet poszycie dachowe w autobusach (autentyko) i są odporne na warunki atmosferyczne (wilgoć, słońce). Jakiego wosku używasz aby zabespieczyć swój ciemny lakier ? Ja myślałem żeby kupić house of wax podobno bardzo polecany. Dobrze to opisałeś z tym tłumikiem, jeden woli tak drugi inaczej, ale V6 musi być słychać ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała pierdoła, która właśnie dziś odebrałem:  oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Biorąc pod uwagę stan ori oprawek od żarówek - postanowiłem spróbować tego typu.

20190203_192206.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Sebalbn napisał:

No spoko, dziekuje za podpowiedz, możesz mi tylko powiedzieć jakiej Ty folii użyłeś? Jakiś 3M? Jest to folia przeźroczysta pomarańczowa ? A co do lotki, jeżeli będziesz miał dalej z Nią problem to polecam takie coś jak sika flex, mega mocne kleje, kleją na niego nawet poszycie dachowe w autobusach (autentyko) i są odporne na warunki atmosferyczne (wilgoć, słońce). Jakiego wosku używasz aby zabespieczyć swój ciemny lakier ? Ja myślałem żeby kupić house of wax podobno bardzo polecany. Dobrze to opisałeś z tym tłumikiem, jeden woli tak drugi inaczej, ale V6 musi być słychać ? 

Folia do oklejania lamp - z tego co pamiętam zamawiałem z jakiejś strony ale na allegro jest tego pełno tylko nie bierz najtańszych. Folia jest przezroczysta. Co do wosku - na ten moment używam MADCOW Candy Wax.

image.pngOczywiście nie używam za każdym razem kiedy umyję auto ale staram się stosować dość często - taka choroba ;)  . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy zakup udany - po części spełniłem swoje małe marzenie. Kpl. Recaro (półskóry) elektryka + boczki (polift, skóra). :) Teraz tylko pranie i konserwacja.

IMG_20190213_203455_0.jpg

IMG_20190213_203809_1.jpg

IMG_20190213_203651_1.jpg

Edytowane przez chojnaś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowo. Teraz pozostaje odstawić do lakiernika - zrobić błotniki, przy okazji pomalować nakładki progowe ,,S4 look''. Następnie w planach dokończyć tłumik od środka do końca z kwasu. Później tylko demontaż starego środka - pranie - montaż Recaro (wypranego i po konserwacji skóry), boczki z polifta (z podświetleniem drzwi, ori maskownicami BOSE). Po wszystkim przyjdzie czas na wymianę kół i finishowe wykończenie lakieru na sezon. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadszedł czas na uwolnienie oddechu. Wczoraj zakończyłem końcową już modyfikację wydechu. Od środkowego do końca jest już ,,kwas'' - teraz tylko stopery w uszy i jazda ?. Brzmienie silnika poprawiło się i to znacznie lecz na długie trasy na pewno będzie męczący. Wyszło to tak:

 

20190322_091423.jpg

20190322_091448.jpg

20190322_104650.jpg

20190322_105326.jpg

20190322_164529.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema , widać że dbasz , brzmienie ładne , jaki masz teraz założony końcowy tłumik ? Ja u siebie planuje zrobić przelot kompletny tak więc jak byś chciał mogę Ci wysłać filmik jak zrobię dla porównania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, balusA4 napisał:

siema , widać że dbasz , brzmienie ładne , jaki masz teraz założony końcowy tłumik ? Ja u siebie planuje zrobić przelot kompletny tak więc jak byś chciał mogę Ci wysłać filmik jak zrobię dla porównania .

Siemka. Pewnie prześlij jak zrobisz. Korki w uszy już zamawiaj bo nie do wytrzymania będzie. W tym momencie wiem, że na dłuższą trasę to jest męczące także przemyśl to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, chojnaś napisał:

Siemka. Pewnie prześlij jak zrobisz. Korki w uszy już zamawiaj bo nie do wytrzymania będzie. W tym momencie wiem, że na dłuższą trasę to jest męczące także przemyśl to. 

Domyślam się , samochód użytkuje weekndowo spoty i tp dłuższe trasy trafiają się rzadko , jaki końcowy masz założony u siebie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na jakąś fotkę jak już wrzucisz te wnętrze! Serio fura godna podziwu! Może przeoczyłem ,albo po prostu nie doczytałem ,ile płaciłeś za korektę lakieru? W cene wchodziła tylko korekta lakieru czy jakiś dodatek był do tego? Wosk albo ceramika? Z czystej ciekawości ile zapłaciłeś za wnętrze? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2019 o 22:58, balusA4 napisał:

Domyślam się , samochód użytkuje weekndowo spoty i tp dłuższe trasy trafiają się rzadko , jaki końcowy masz założony u siebie ? 

RM motors

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...