Wojciech Gleszczyński Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Witam W ostatnim czasie mam "mały" problem z samochodem. Po wymianie rozrządu auto zaczęło szwankować a wiec tak: po wyjechaniu z warsztatu audi zaczęło przerywać tzn tak jak by nie dostawał paliwa, wiec wróciłem się do majstra zostawiłem auto i okazało sie ze czwarta pompka sie popuściła (zerwany gwint) została założona tulejka i pompka wróciła na swoje miejsce. Po tygodniu szarpanie wróciło wiec powrót do warsztatu, okazało sie ze tuleja została wypchnięta przez pompkę, naprawa polegała na rozwierceniu i nagwintowaniu pod większą śrubę. Minął tydzień i podobna sytuacja powrót do mechanika, który stwierdził ze czwarta pompka jest git gwint jak i śruba trzyma. Zrobiłem logi i bardzo proszę o analizę z góry wielkie dzięki. Próba dynamiczna: GR - 000, 001, 003 - http://vaglog.pl/log_235358.html GR - 004, 008, 010 - http://vaglog.pl/log_235357.html GR - 011 - http://vaglog.pl/log_235359.html Próba statyczna: GR - 000, 001, 003 - http://vaglog.pl/log_235361.html GR - 004, 007, 013 - http://vaglog.pl/log_235362.html GR - 018, 023 - http://vaglog.pl/log_235360.html Próba BS: GR - 000 - http://vaglog.pl/log_235364.html GR - 003 - http://vaglog.pl/log_235363.html GR - 011 - http://vaglog.pl/log_235365.html jest tu ktoś? czy wszyscy przesiedli się na Fiata Ludzie pomóżcie, samochodem nie da się za bardzo jeździć
lukaszooo Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 poszukaj czy nie ma nieszczelności dolotu, turbo sie przycina i jest bliskie awaryjnego, pompki zdrowe, Na logach nie widać czegoś rażącego.
Wojciech Gleszczyński Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 poszukaj czy nie ma nieszczelności dolotu, turbo sie przycina i jest bliskie awaryjnego, pompki zdrowe, Na logach nie widać czegoś rażącego. mam jeszcze prośbę możesz mi podesłać schemat, jakiś rysunek całego dolotu będę bardzo wdzięczny
lukaszooo Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://sylwia83.vot.pl/FOTO/284.jpg&imgrefurl=http://allegro.pl/rura-waz-turbiny-audi-a6-c5-1-9tdi-awx-avf-130km-i5208703611.html&h=650&w=640&tbnid=b7BgAvoSAH_03M:&docid=bFyp0dR4VMBENM&ei=vpoaVrPbDaiGywP8up7YBA&tbm=isch&ved=0CHYQMyhNME1qFQoTCLOyxJ33usgCFSjDcgodfJ0HSw
Wojciech Gleszczyński Opublikowano 12 Października 2015 Autor Opublikowano 12 Października 2015 Dziękuje bardzo sprawdzę jutro, mam nadzieje ze to opcja jakiegoś węża lub uszczelki. Pozdrawiam Więc tak sprawdziłem wszystkie węże intercooler wydarłem i wyczyściłem bo cały zasyfiony, auto jak jeździło tak jeździ no troszkę lepiej się zbiera do momentu jak nie zacznie szarpać a zaczyna się to w granicy 1800 rpm i do góry. Gdzie szukać dalej, jeszcze jedna sprawa silnik pracuje głośniej takie buczenie głuche coś w tym stylu.
lukaszooo Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 W naszych silnikach prawie zawsze silnik głosniej chodzi po czyszczeniu dolotu, dzieje sie tak przez wiek i przebieg, przymknij lekko klapke gaszącą a silnik bedzie chodził cicho, dlaczego tak sie dzieje nie chce mi sie tłumaczyć ale nie masz co w to wnikać. Co do przerywania to na logach nic nie widać.
Wojciech Gleszczyński Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 Głośna praca w moim przypadku nie jest po czyszczeniu dolotu tylko od kiedy silnik zaczoł szarpać, wydaje mi się że jest to wina turba i chyba tam trzeba szukać przyczyny. A co do dolotu to jak podniosę obroty silnika to po wężach czuć że ciśnienie się podnosi więc chyba szczelne wszystko. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się