Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

W ostatnim czasie mam "mały" problem z samochodem. Po wymianie rozrządu auto zaczęło szwankować a wiec tak:

po wyjechaniu z warsztatu audi zaczęło przerywać tzn tak jak by nie dostawał paliwa, wiec wróciłem się do majstra zostawiłem auto i okazało sie ze czwarta pompka sie popuściła (zerwany gwint) została założona tulejka i pompka wróciła na swoje miejsce. Po tygodniu szarpanie wróciło :( wiec powrót do warsztatu, okazało sie ze tuleja została wypchnięta przez pompkę, naprawa polegała na rozwierceniu i nagwintowaniu pod większą śrubę. Minął tydzień :angry: i podobna sytuacja :angry::angry::angry: powrót do mechanika, który stwierdził ze czwarta pompka jest git gwint jak i śruba trzyma.

Zrobiłem logi i bardzo proszę o analizę z góry wielkie dzięki.

Próba dynamiczna:

GR - 000, 001, 003 - http://vaglog.pl/log_235358.html

GR - 004, 008, 010 - http://vaglog.pl/log_235357.html

GR - 011 - http://vaglog.pl/log_235359.html

Próba statyczna:

GR - 000, 001, 003 - http://vaglog.pl/log_235361.html

GR - 004, 007, 013 - http://vaglog.pl/log_235362.html

GR - 018, 023 - http://vaglog.pl/log_235360.html

Próba BS:

GR - 000 - http://vaglog.pl/log_235364.html

GR - 003 - http://vaglog.pl/log_235363.html

GR - 011 - http://vaglog.pl/log_235365.html


jest tu ktoś? :eusathink: czy wszyscy przesiedli się na Fiata ;) Ludzie pomóżcie, samochodem nie da się za bardzo jeździć :sad::sad::sad:

Opublikowano

poszukaj czy nie ma nieszczelności dolotu, turbo sie przycina i jest bliskie awaryjnego, pompki zdrowe,

Na logach nie widać czegoś rażącego.

Opublikowano

poszukaj czy nie ma nieszczelności dolotu, turbo sie przycina i jest bliskie awaryjnego, pompki zdrowe,

Na logach nie widać czegoś rażącego.

mam jeszcze prośbę możesz mi podesłać schemat, jakiś rysunek całego dolotu będę bardzo wdzięczny

Opublikowano

Dziękuje bardzo sprawdzę jutro, mam nadzieje ze to opcja jakiegoś węża lub uszczelki.

Pozdrawiam


Więc tak sprawdziłem wszystkie węże intercooler wydarłem i wyczyściłem bo cały zasyfiony, auto jak jeździło tak jeździ no troszkę lepiej się zbiera do momentu jak nie zacznie szarpać a zaczyna się to w granicy 1800 rpm i do góry. Gdzie szukać dalej, jeszcze jedna sprawa silnik pracuje głośniej takie buczenie głuche coś w tym stylu.

Opublikowano

W naszych silnikach prawie zawsze silnik głosniej chodzi po czyszczeniu dolotu, dzieje sie tak przez wiek i przebieg, przymknij lekko klapke gaszącą a silnik bedzie chodził cicho, dlaczego tak sie dzieje nie chce mi sie tłumaczyć ale nie masz co w to wnikać.

Co do przerywania to na logach nic nie widać.

Opublikowano

Głośna praca w moim przypadku nie jest po czyszczeniu dolotu tylko od kiedy silnik zaczoł szarpać, wydaje mi się że jest to wina turba i chyba tam trzeba szukać przyczyny. A co do dolotu to jak podniosę obroty silnika to po wężach czuć że ciśnienie się podnosi więc chyba szczelne wszystko.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...