Kaspian Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) witam Mam nastepujący problem. Po przekreceniu kluczyka zapłonu przepala sie bezpiecznik 34 (sterowanie silnika), czasami dzieje się to po odpaleniu( gdy krece rozrusznikiem). Po odpieciu po kolei wtyczek od zaworka odpowietrzenia z filtrem aktywowanym, zaworku kierownicy powietrza, zauważyłem, że nie wywala bezpiecznika gdy zciągne wtyczke przepływomierza. kable wygldają na Ok, na innym przepływomierzu dzieje sie tak samo.. Co dziwne jak przejade około 3 km, auto zagrzeje sie, wkladam bezpiecznik nowy i wszystko jest ok. do momemtu jak auto wyłacze ostygnie i znów.... Ma ktoś jakieś sugestie?? Edytowane 11 Października 2015 przez Kaspian
GOLI Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Pewnie nie będę oryginalny ale...zacznij od podłączenia vag-a i sprawdzenia błędów,od czegoś trzeba zacząc
Kaspian Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Pewnie nie będę oryginalny ale...zacznij od podłączenia vag-a i sprawdzenia błędów,od czegoś trzeba zacząc zero błedów....oczywiście wtedy gdy bezpiecznik nie jest spalony.. Czy dysponuje ktoś schematem połaczeń idących od tego bezpiecznika?? Edytowane 11 Października 2015 przez Kaspian
Bromchit Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Ogrzewanie obu sond lambda, przepływomierz, przekaźnik pompy paliwa, elektrozawór N80 - filtr z węglem aktywowanym i N156 - zawór w kolektorze dolotowym Edytowane 11 Października 2015 przez Bromchit
Kaspian Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 Ogrzewanie obu sond lambda, przepływomierz, przekaźnik pompy paliwa, elektrozawór N80 - filtr z węglem aktywowanym i N156 - zawór w kolektorze dolotowym sondy również??? o kurde.. to może być trop.. bo jak pisalem wyzej po przejechaniu kilku kilometrow mam spokuj jak sie auto zagrzeje.. tyle, że zastanawia mnie ze jak wyciagnę wtyczkę przepływomierza to jest spokuj, również.. chyba rozepne tą wiązkę od przepływki do komputera na czynniki pierwsze, nie ma wyboru... a pózniej sprawdzę sondy
wkam Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Koledzy jaki macie prad na bezpieczniku 34 ja mam 1.6 a powinno byc tyle co ma bateria? Jak moze byc tego przyczyna ? Ten bezpiecznik idzie kablem do przekaznika 167 od pompy paliwa czyli taki prad daje mi po przekreceniu kluczyka na pompe. Kable posprawdzalem jak tylko moglem. Wtgladaja ok od tego bezpiecznika kabel idzie gora za licznik i tam ginie w plastikowej szynie . Wiecie moze gdzie on prowadzi? Raczej nie do stacyjki bo do stacyjki kable wchodza od dolu kolumny a tamte ida za licznikiem gdzies jakby w strone pasazera. Pomocy bo auto juz stoi dlugi czas . Dodam ze na kompie nie ma blegow. Pompa podlaczona na krotko dziala. Koncza mi sie pomysly . Pomocy!!!!!!:((
wkam Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Kabel ktory mnie interesuje to zielony z zoltym paskiem
wkam Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Dzieku za zainteresowanie tematem ale kabel ktory idzie do pompy paliwa wychodzi z bezpiecznika 28 a mi chodzi o kabel ktory wychodzi z bezpiecznika 34 jeden idzie do przekaznika a drugi gdzies za deske i nie wiem gdzie
wkam Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Wazna sprawa o ktorej nie napisalem auto ma lpg
Bromchit Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 A sorki skupilem się na kolorze przewodu ?. Auto jak w opisie? Ten kabel idzie do brązowej kostki przy sterowniku silnika, a dalej do kilku czujników. Przekaźnik pompy paliwa podaję zasilanie na trzy bezpieczniki 28, 32, 34, jeżeli na wszystkich jest niskie napięcie, to problem jest gdzieś przed bezpiecznikami, np. ten przekaźnik.
wkam Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Auto 1.8 bfb kurcze znalazlem ta kjste i faktycznie jest taki kabelek ale jak mierzylem przejscie na nim i tym z bezpiecznika to nie ma. Miales na mysli to miejsce gdzie jest komp pod szyba z lewej strony ? Tam znalazlem jeszcze 2 przekazniki 219 i 373 po ich wyjeciu prad nadal jest w bezpieczniku 34 tak jak pisałem 1.6 zas na bezpieczniku 32 prad 3.3 v
Bromchit Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) Jeden to przekaźnik zasilanie ecu, a drugi to pompa SAI. A mierzyłeś napięcie na tych bezpiecznikach podczs kręcenia rozrusznikem? Dziwne że masz różne napięcia na tych bezpiecznikach, bona schemacie zasilanie maja z jednego punktu. Edytowane 9 Maja 2019 przez Bromchit
wkam Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 No wlasnie tez to mnie zdziwilo. Bo juz nic z tego nie kumam no wlasnie nie mierzylem bo sie sugerowalem tym ze po przekreceniu kluczyka u mnie pompa pompuje przez chwile wiec stwierdzilem ze napiecie bedzie odpowiednie tak jak przy rozruchu silnika a gdzie znajde ten schemat podeslesz linka wlasnie tak pomyslalem ze moze cos ze stacyjka sie dzieje ostatnio zapadka nie pukala po wyjeciu kluczyka i moze problem jest tam . Chyba jednak bez fachowca sie nie obejdzie ale jak cos przyjdzie komus do glowy to piszcie kazda rada jest cenna .
Bromchit Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Wrzucam tutaj. Schemat 1.8T AVJ, BFB BEX 1.8 l - Fuel injection engine AVJ,BFB,BEX.pdf
wkam Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Dzieki kolego bede przegladal . Podpialem pompke na krotko z aku zeby go zapalic i co sie okazuje nie pali . Paliwo dochodzi ale teraz iskry nie ma na zadnej swiecy . Masakra czy ktos cos z tego rozumie ?
wkam Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Podlaczylem kompa i wtskoczyl ten blad 16708 czy te wszystkie objawy moga byc wina walnietego czujnika g28?
Bromchit Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Ja u siebie jak odpinałem wtyczkę g28, to ciężko ale silnik odpalał.
wkam Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Dzieki kolego za kazda informacje zamowolem nowy czujnik jesli nie pomoze to oddam. Mam cos zle przeczucie ze chyba sterownik padl i dlatego te problemy w przyszlym tyg jestem umowiony do elektyka zobaczymy co zdziala napewno napisze co i jak. 4 lara bez awarii a teraz jak juz jeblo to wszystko na raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się