Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepalajacy sie bezpiecznik 34 Audi B6 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

Mam nastepujący problem.

Po przekreceniu kluczyka zapłonu przepala sie bezpiecznik 34 (sterowanie silnika), czasami dzieje się to po odpaleniu( gdy krece rozrusznikiem). Po odpieciu po kolei wtyczek od zaworka odpowietrzenia z filtrem aktywowanym, zaworku kierownicy powietrza, zauważyłem, że nie wywala bezpiecznika gdy zciągne wtyczke przepływomierza. kable wygldają na Ok, na innym przepływomierzu dzieje sie tak samo.. Co dziwne jak przejade około 3 km, auto zagrzeje sie, wkladam bezpiecznik nowy i wszystko jest ok. do momemtu jak auto wyłacze ostygnie i znów....

Ma ktoś jakieś sugestie??

Edytowane przez Kaspian
Opublikowano

Pewnie nie będę oryginalny ale...zacznij od podłączenia vag-a i sprawdzenia błędów,od czegoś trzeba zacząc

Opublikowano (edytowane)

Pewnie nie będę oryginalny ale...zacznij od podłączenia vag-a i sprawdzenia błędów,od czegoś trzeba zacząc

zero błedów....oczywiście wtedy gdy bezpiecznik nie jest spalony..

Czy dysponuje ktoś schematem połaczeń idących od tego bezpiecznika??

Edytowane przez Kaspian
Opublikowano (edytowane)

Ogrzewanie obu sond lambda, przepływomierz, przekaźnik pompy paliwa, elektrozawór N80 - filtr z węglem aktywowanym i N156 - zawór w kolektorze dolotowym :wink:

Edytowane przez Bromchit
Opublikowano

Ogrzewanie obu sond lambda, przepływomierz, przekaźnik pompy paliwa, elektrozawór N80 - filtr z węglem aktywowanym i N156 - zawór w kolektorze dolotowym :wink:

sondy również??? o kurde.. to może być trop.. bo jak pisalem wyzej po przejechaniu kilku kilometrow mam spokuj jak sie auto zagrzeje.. tyle, że zastanawia mnie ze jak wyciagnę wtyczkę przepływomierza to jest spokuj, również.. chyba rozepne tą wiązkę od przepływki do komputera na czynniki pierwsze, nie ma wyboru... a pózniej sprawdzę sondy

Opublikowano

Koledzy jaki macie prad na bezpieczniku 34 ja mam 1.6 a powinno byc tyle co ma bateria? Jak moze byc tego przyczyna ? Ten bezpiecznik idzie kablem do przekaznika 167 od pompy paliwa czyli taki prad daje mi po przekreceniu kluczyka na pompe.  Kable posprawdzalem jak tylko moglem. Wtgladaja ok od tego bezpiecznika kabel idzie gora za licznik i tam ginie w plastikowej szynie . Wiecie moze gdzie on prowadzi?  Raczej nie do stacyjki  bo do stacyjki kable wchodza od dolu kolumny a tamte ida za licznikiem gdzies jakby w strone pasazera.  Pomocy bo auto juz stoi dlugi czas . Dodam ze na kompie nie ma blegow. Pompa podlaczona na krotko dziala. Koncza mi sie pomysly . Pomocy!!!!!!:((

Opublikowano

Kabel ktory mnie interesuje to zielony z zoltym paskiem

Opublikowano

Ten kabel idzie do pompy paliwa. 

Opublikowano

Dzieku za zainteresowanie tematem ale kabel ktory idzie do pompy paliwa wychodzi z bezpiecznika 28 a mi chodzi o kabel ktory wychodzi z bezpiecznika 34 jeden idzie do przekaznika a drugi gdzies za deske i nie wiem gdzie 

Opublikowano

Wazna sprawa o ktorej nie napisalem auto ma lpg 

Opublikowano

A sorki skupilem się na kolorze przewodu ?

Auto jak w opisie? 

Ten kabel idzie do brązowej kostki przy sterowniku silnika, a dalej do kilku czujników. Przekaźnik pompy paliwa podaję zasilanie na trzy bezpieczniki 28, 32, 34, jeżeli na wszystkich jest niskie napięcie, to problem jest gdzieś przed bezpiecznikami, np. ten przekaźnik. 

Opublikowano

Auto 1.8 bfb  kurcze znalazlem ta kjste i faktycznie jest taki kabelek ale jak mierzylem przejscie na nim i tym z bezpiecznika to nie ma. Miales na mysli to miejsce gdzie jest komp pod szyba z lewej strony ?  Tam znalazlem jeszcze 2 przekazniki  219  i 373 po ich wyjeciu prad nadal jest  w bezpieczniku 34  tak jak pisałem 1.6 zas na bezpieczniku 32 prad 3.3 v  

Opublikowano (edytowane)

Jeden to przekaźnik zasilanie ecu, a drugi to pompa SAI. 

A mierzyłeś napięcie na tych bezpiecznikach podczs kręcenia rozrusznikem? 

Dziwne że masz różne napięcia na tych bezpiecznikach, bona  schemacie zasilanie maja z jednego punktu. 

Edytowane przez Bromchit
Opublikowano

No wlasnie tez to mnie zdziwilo. Bo juz nic z tego nie kumam no wlasnie nie mierzylem bo sie sugerowalem tym ze po przekreceniu kluczyka u mnie pompa pompuje przez chwile wiec stwierdzilem ze napiecie  bedzie odpowiednie tak jak przy rozruchu silnika a gdzie znajde ten schemat  podeslesz linka wlasnie tak pomyslalem ze moze  cos ze stacyjka sie dzieje ostatnio zapadka  nie pukala po wyjeciu kluczyka i moze problem jest tam . Chyba jednak bez fachowca sie nie obejdzie  ale jak cos przyjdzie komus do glowy to piszcie  kazda rada jest cenna .

Opublikowano

Dzieki kolego bede przegladal . Podpialem pompke na krotko z aku zeby go zapalic  i co sie okazuje  nie pali . Paliwo dochodzi  ale teraz iskry nie ma na zadnej swiecy . Masakra czy ktos cos z tego rozumie ? 

Opublikowano

Podlaczylem kompa i wtskoczyl ten blad 16708 czy te wszystkie objawy moga byc wina walnietego czujnika g28? 

Opublikowano

Zle napisalem blad 16706

Opublikowano

Ja u siebie jak odpinałem wtyczkę g28, to ciężko ale silnik odpalał.

Opublikowano

Dzieki kolego za kazda informacje zamowolem nowy czujnik jesli nie pomoze to oddam.  Mam cos zle przeczucie  ze chyba sterownik padl i dlatego te problemy w przyszlym tyg jestem umowiony do elektyka  zobaczymy co zdziala napewno napisze co i jak. 4 lara bez awarii a teraz jak juz jeblo to wszystko na raz 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...