spavn Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Witam, Jakiś czas temu regenerowałem w swoim Audi pompę wtryskową. Auto znowu nabrało wigoru i sprawowało się elegancko do teraz. Kilka dni temu zacząłem zauważać, że silnik pracuje inaczej, samochód jest słabszy, przykapca na siwo i zdecydowanie więcej pali. Kąty wtrysku po regeneracji pompy bez zaglądania do vaga tylko przy słuchaniu pracy silnika ustawiłem i autko śmigało. Przez chwilę myślałem, że może uszczelka ale płyn jest czysty, nie ubywa go a bąbelków w zbiorniczku nie ma. Co prawda świece są już lekko wyeksploatowane ale to raczej nie ma większego znaczenia bo auto odpala bez najmniejszego problemu. Obstawiam wtrysk. Słusznie?
QaDo Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Nie słyszałem by ktoś ustawiał kąty na słuch, może tak poprawiłeś, że czeka Cię niedługo generalka. Podpiąc sprawdzić korekcję na cylindrach i prawidłowo kąt.
Hezen Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Mocno przyspieszony kąt wtrysku odbija się na układzie korbowo-tłokowym. Palić będzie od strzała ale zawsze jest pytanie - jak długo? Teraz zostało Ci zrobić to co napisał kolega wyżej. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się