kondi169 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Witam panowie po wymianie hamulcow mam słaby ręczny. Z jednej strony wymienialem tloczek z gumami odpinalem linke. Przed wymiana ręczny był dobry. Ma ktoś jakiś pomysł
quadral20004 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 moze zle odpowietrzyles
kondi169 Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 Ale wtedy ręczny byłby słaby a nożny wporzadku?
darko Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 ręczny ma samoregulator i powinien sie sam ustawić
kondi169 Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 Tylko teraz jak patrzę na lewa a prawa stronę to z jednej strony z tyłu zacisku te blachy to z jednej strony jedna opiera się o drugą a z drugiej się nie opiera jest z 2-3cm przerwy i niewiem które jest prawidłowo.
quadral20004 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 ta co sie opiera jest ok.wyreguluj linke.moze tam jest problem
kondi169 Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 Ale wyregulowac przy zaciskach?
maniekaudia4 Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) obstawiałbym uszkodzony samoregulator przy wymianie może coś źle zamontowałeś, obie strony hamują z taką samą siłą?tutaj jest wszystko wyjaśnione Edytowane 14 Października 2015 przez maniekaudia4
Kolo91 Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 a jak wyglądała obudowa zacisku od strony wewnętrznej. Zrób fotkę tej części
kondi169 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Okej później zrobię i wrzuce fotkę jak to wygląda Pierwsze oraz drugie zdjęcie przed i po zaciągnięciu ręcznego to lewy zacisk w którym wymieniałem tłoczek wraz z gumkami czyszczone wszystko i smarowane. Blacha z tyłu zacisku nie opiera się o drugą cały czas w tym samym miejscu. Po podniesieniu auta i zakręceniu kołem, koło obraca się bez oporu. http://www.directupload.net/file/d/4140/faqd6i5k_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4140/3vc8akjy_jpg.htm Trzecie oraz czwarte zdjęcie to zacisk z prawej strony czyszczone prowadnice smarowane przy tłoczku nic nie ruszane wcześniej nic się nie działo. Widać że przed i po zaciągnięciu ręcznego blacha się odchyla a następnie wraca do swojej pozycji. Po podniesieniu auta i zakręceniu kołem koło słabo się kręci jest opór. Mam pytanie przy montażu zacisku nie cofnąłem tłoczka do końca i zacisk wskoczył mi z dużym oporem czy to może być przyczyna? czy ten tłoczek później się automatycznie nie dopasowuje? http://www.directupload.net/file/d/4140/cjz9vbip_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4140/4jdt3g7v_jpg.htm Edytowane 14 Października 2015 przez kondi169
Kolo91 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 A rozbierałeś tłoczek? Z tych zdjęć wynika, że obudowy dobre są z tyłu jest rant do zapierania ręczneg. Jak się utleni to czasem ręczny jest na chwilę i puszcza.
kondi169 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 Napisałem wyżej ze z jednej strony tloczek z gumkami wymienilem z tej wlasnie strony z ktorej sie przycina
quadral20004 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 moze fakycznie cos zle poskladales
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się