Kosa93 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Witam, mam mały problem. A więc chodzi o to ze mam zwykły manualny nawiew, i strasznie słabo grzeje praktycznie mówiąc dmucha chłodnym a nie ciepłym powietrzem.. Próbowałem już wlewać wody destylowanej do chłodnicy bo były przypuszczenia ze obwód jest gdzieś zakamieniony. I troche pomogło ale nadal nie jestem zadowolony z efektu. Więc może wie ktoś co może być powodem ? Pozdrawiam
Bartollo Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Temperaturę trzyma na 90* ? Węże przy podszybiu do nagrzewnicy gorące ? Klapa ciepło zimno sie przestawia ?
quadral20004 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 odpowietrz uklad a wszytsko powinno wrocic do normy
Kosa93 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 Tak, trzyma 90*c wszystkie klapy się przestawiają. przełącze na zimne gdy ma te 90* to daje zimnym gdy na ciepłe przestawię to widać lekka róznice w temperaturze delikatne ciepło.
goldi Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Pewnie już jest nagrzewnica za kamieniona i nawet jej płukanie czyszczenie w sposób opisany w dziale warsztat za wiele nie pomoże. Widzę różnice u siebie a u żony w audi u niej ustawie na 19 stopni i jest gorąco a u mnie na 23 i tak średnio niestety wszystko ma swoje lata. Jeśli otwierania ciepło i zimne działa a układ nie jest zapowietrzony to zostaje tylko nagrzewnica wymieniałem kiedyś w audi 80 troszke pracy jest ale efekt bezcenny
Kosa93 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 To nic nie zostaje jak kupić funkiel nówke nie smiganą i się pobawić. Dzieki za pomoc
fanthomas18 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Miałem taki sam problem u siebie, silnik się rozgrzewał do 90st, układ odpowietrzony, oba węże od nagrzewnicy gorące a powietrze leciało letnie. Kupiłem nagrzewnicę i zabrałem się z kumplem za wymianę, po rozebraniu okazało się, że klapy wykonane są z blachy, w której są dość spore otwory (po ch*j tam otwory?!) i oklejone są gąbką, u mnie ta gąbka z racji swojego wieku spróchniała i się poodklejała, przez co nawet gdy klapy były ustawione na gorącą temperaturę to powietrze przelatywało też przez tą "zimną" część i mieszało się przed samymi kratkami przez co powietrze leciało letnie Jako że wszystko miałem rozebrane, nagrzewnicę kupiłem to i wymieniłem ją od razu żeby mieć święty spokój i ciepło w samochodzie Także jak rozbierzesz u siebie to obejrzyj dokładnie w jakim stanie jest ta gąbka My u mnie wymienialiśmy nagrzewnicę od 14 do 21
Boski92 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Też mam ten problem i nie wiem gdzie szukać przyczyny, czy nagrzewnica padła czy klapy ciepło/zimno. Gdzie są zlokalizowane te klapy i jak je sprawdzić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się