Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] Słabo grzeje.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam mały problem. A więc chodzi o to ze mam zwykły manualny nawiew, i strasznie słabo grzeje praktycznie mówiąc dmucha chłodnym a nie ciepłym powietrzem.. Próbowałem już wlewać wody destylowanej do chłodnicy bo były przypuszczenia ze obwód jest gdzieś zakamieniony. I troche pomogło ale nadal nie jestem zadowolony z efektu. Więc może wie ktoś co może być powodem ? Pozdrawiam ;)

Opublikowano

Temperaturę trzyma na 90* ? Węże przy podszybiu do nagrzewnicy gorące ? Klapa ciepło zimno sie przestawia ?

Opublikowano

Tak, trzyma 90*c wszystkie klapy się przestawiają. przełącze na zimne gdy ma te 90* to daje zimnym gdy na ciepłe przestawię to widać lekka róznice w temperaturze delikatne ciepło.

Opublikowano

Pewnie już jest nagrzewnica za kamieniona i nawet jej płukanie czyszczenie w sposób opisany w dziale warsztat za wiele nie pomoże. Widzę różnice u siebie a u żony w audi u niej ustawie na 19 stopni i jest gorąco a u mnie na 23 i tak średnio niestety wszystko ma swoje lata. Jeśli otwierania ciepło i zimne działa a układ nie jest zapowietrzony to zostaje tylko nagrzewnica wymieniałem kiedyś w audi 80 troszke pracy jest ale efekt bezcenny

Opublikowano

To nic nie zostaje jak kupić funkiel nówke nie smiganą i się pobawić. Dzieki za pomoc ;)

Opublikowano

Miałem taki sam problem u siebie, silnik się rozgrzewał do 90st, układ odpowietrzony, oba węże od nagrzewnicy gorące a powietrze leciało letnie. Kupiłem nagrzewnicę i zabrałem się z kumplem za wymianę, po rozebraniu okazało się, że klapy wykonane są z blachy, w której są dość spore otwory (po ch*j tam otwory?!) i oklejone są gąbką, u mnie ta gąbka z racji swojego wieku spróchniała i się poodklejała, przez co nawet gdy klapy były ustawione na gorącą temperaturę to powietrze przelatywało też przez tą "zimną" część i mieszało się przed samymi kratkami przez co powietrze leciało letnie :wink: Jako że wszystko miałem rozebrane, nagrzewnicę kupiłem to i wymieniłem ją od razu żeby mieć święty spokój i ciepło w samochodzie ;) Także jak rozbierzesz u siebie to obejrzyj dokładnie w jakim stanie jest ta gąbka :) My u mnie wymienialiśmy nagrzewnicę od 14 do 21 ;)

Opublikowano

Też mam ten problem i nie wiem gdzie szukać przyczyny, czy nagrzewnica padła czy klapy ciepło/zimno. Gdzie są zlokalizowane te klapy i jak je sprawdzić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...