bartekzaw Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Witam, jak w temacie; mam duzy problem z Bexem, wydaje mi sie, ze nie jedzie tak jak trzeba. Zrobiłem logi, może ktoś podpowie gdzie lezy przyczyna. DYNAMICZNE: Grupa 115, 118: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 032, 033: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 011, 020: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 002, 003: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Przed logami kasowany błąd 16683 boost presure regulation- lower limit exceeded Edytowane 20 Października 2015 przez bartekzaw
jacek70 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Sprawdź szczelność układu i przepływkę bo trochę mało pokazuje.
bartekzaw Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 jak zrobie to w ten sposob bedzie dobrze?
jacek70 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Powinno być. Albo będzie szczelnie,albo gdzieś będzie dmuchać.
bartekzaw Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 jutro bd walczyl, zobaczymy. Dv-ce nic sie nie stanie jak zrobie w ten sposob jak na filmiku?i jeszcze jedno w jaki sposob najlepiej podać cisnienie, bo mam tylko zwykły kompresor z pistoletem do pompowania kół? nie zrobie stalego ciśnienia o konkretnej wartości
jacek70 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Czy Dv- ce nic się nie stanie tego nie wiem. Może się jeszcze ktoś wypowie i coś podpowie. Ja szczelności osobiście nie sprawdzam (robi to kumpel mechanik).
bartekzaw Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 no nic moze ktoś podpowie.
Łukasz13 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Dv nic nie będzie, zrób szczelność, potem dobrze by było wyjąć samą dv i sprawdzić czy nie ma pękniętej membrany. Błąd wynika z tego że w całym zakresie turbo niedoładowuje.
bartekzaw Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 podpowiesz mi konkretnie jak sprawdzić tą DV-ke?
Łukasz13 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 wystarczy że zrobisz test z wciśnieciem tłoczka i zatkaniem malego krócca jak tłoczek nie opada dv ok.
bartekzaw Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 sprawdziłem szczelność; wszędzie cicho nic nie syczy. wyglada na szczelne., sprawdzilem wężyki przy tipie, od turbiny, niby ok. zastanawia mnie jedynie zaworek n75; pomiedzy dwoma wyjściami powietrze swobodnie przechodzi, natomiast dmuchając w 3 delikatnie puszcza przez 1 i 2. nie wiem czy tak powinno byc.? sprawdzilem też DV tak jak pisał Łukasz trzyma jak należy tłoczek wciskałęm palcem jednak z lekkim oporem. Jutroi planuje jeszcze raz sprawdzić szczelność ale na kanale moze gdzies przy ic puszcza. i chce wymienic weżyki od n75 do gruszki i turbiny bo sa dość mocno naciągniete i załamane na króccach. Te wężyki muszą mieć określoną długość czy moge zrobićje dłuższe zeby były bez zagieć?
Łukasz13 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Co do n75 jak dmuchasz to powinien swobodnie przepuszaczać przez dwa krótsze króćce, a przez najdłuższy nie, dopiero po podaniu napięcia powinien puszczać na wszystkie trzy. Wężyki mogą być dłuższe ważne żeby miały taką samą średnice wewnętrzną jak org. Edytowane 23 Października 2015 przez ?ukasz13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się