janosik2801 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Witam . Posiadam A4 B6 1.8turbo BFB z instalacją stag4. Problem jest następujący: Zaczęło się od sporadycznego wypadania zapłonu . wymieniłem świece na NGK PFR6Q przy wymianie zauważyłem że trzy pływały w oleju. W sobotę mechanik wymienił mi uszczelkę i żeby mieć już święty spokój wszystkie cewki na beru ZSE 043. Po przejechaniu w sumie ok 40 km auto zaczęło szarpać przy mocniejszym dodaniu gazu na niższych biegach. na PB to samo. po podpięciu do kompa wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze. podmieniłem cewki na stare i po wykasowaniu błędów auto dzisiaj jak rakieta. dodam że jeżdziłem na PB . przerzuciłem na gaz i było ok. po postoju i odpaleniu auta ciężko odpaliło i silnik zaczął nierówno pracować. Przeżuciłem na PB i cały czas podczas jazdy szarpało silnikiem. Na jałowym się uspokoiło. Z mechanikiem zczytaliśmy błędy i wyszło błąd 17646 p1238 i 17633 p1235. Jutro jeżdżę na benzynie i zobaczymy. Co o tym myślicie?
Łukasz13 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Myśle że to nie wina cewek tylko problem z instalacją od wtrysków pb, generalnie do sprawdzenia miejsce połączeń instalacji lpg z instalcją wtrysków pb, sprawdz miejśca w którym lutowana była wiązka lpg z wiązką pb, bo tam czasem zdarzają sie babole jak gazownik licho polutuje.
janosik2801 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 Witam . Dzisiaj rano auto jechało normalnie. dopiero po jakichś 20 km znowu szarpnęło. Po pracy odpalam i po chwili jazdy obroty falują i szarpie silnikiem. Myślałem że już nie ruszę . ale po jakichś 2 km jazdy auto się uspokoiło i normalnie jechało i tak na zmianę. Idę zaraz walczyć z tematem.
Rav2323 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Mam podobny temat do przerobienia. Szarpie przy obciążeniu na wysokich biegach. Wymienione świeczki na niekapki z NGK + cewki NGK terqaz jakby szarpie mniej ale nadal czuć że nie chodzi idealnie równo. Na wolnych obrotach w aucie czuć spaliny... POMOCY auto tylko na PB gazu brak Edytowane 21 Października 2015 przez Rav2323
janosik2801 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 auto kupiłem już z gazem i wtryski od gazu leżą na wtryskach pb . wiązka zrobiona przez gazowników od temperatury zrobiła się strasznie twarda. Rozciąłem izolację i tak: kable są twarde i poskręcane w paru miejscach uszkodzona izolacja kabli, miejsca lutowania w miarę ok ale kable koło lutu zaśniedziałe więc trochę odciąłem i polutowałem na nowo uszkodzone miejsca zaizolowałem i zrobiłem prubę. Auto odpaliło i chodzi super. przejechałem ok 30 km i ani razu nie przerwało . narazie jeżdżę na pb i zobaczę jutro co będzie. W piątek mam trasę ponad 500 km i się trochę boję. Ale może to yły te kable:)
tomekb7 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Mam podobny temat do przerobienia. Szarpie przy obciążeniu na wysokich biegach. Wymienione świeczki na niekapki z NGK + cewki NGK terqaz jakby szarpie mniej ale nadal czuć że nie chodzi idealnie równo. Na wolnych obrotach w aucie czuć spaliny... POMOCY auto tylko na PB gazu brak zrob kolego logi z kanlau 31+33 i 2+115+118 i sparwdz jakie sa korekty na 32 kanale
piotrekmdt Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Mam podobny temat do przerobienia. Szarpie przy obciążeniu na wysokich biegach. Wymienione świeczki na niekapki z NGK + cewki NGK terqaz jakby szarpie mniej ale nadal czuć że nie chodzi idealnie równo. Na wolnych obrotach w aucie czuć spaliny... POMOCY auto tylko na PB gazu brak Ja mam podobnie jak kolega,szarpie od 4,5tys obrotów na 4,5 i 6 biegu,1,2,3 kręci się normalnie do "odcinki" u ciebie też tak jest? a wywaliło jakiś błąd? U mnie raz wywaliło,brak zapłonu na drugim cylindrze.Zmieniłem jedną cewkę NGK na drugim cylindrze i szarpanie jest ale błędu nie wyrzuca.Przed wymianą cewki jak przerywał sinik to mrugał check engine,teraz tego nie ma.. Dodam że auto świeżo po zainstalowaniu gazu.Na PB tego nie ma,więc zrobię chyba jeszcze jedna próbę i jadę do gazownika. Możliwe że inne cewki nie dają rady na LPG?.Świece nowe NGK PFR6Q przerwa 0.8MM Pozdrawiam Edytowane 30 Października 2015 przez piotrekmdt
tomekb7 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Mam podobny temat do przerobienia. Szarpie przy obciążeniu na wysokich biegach. Wymienione świeczki na niekapki z NGK + cewki NGK terqaz jakby szarpie mniej ale nadal czuć że nie chodzi idealnie równo. Na wolnych obrotach w aucie czuć spaliny... POMOCY auto tylko na PB gazu brak Ja mam podobnie jak kolega,szarpie od 4,5tys obrotów na 4,5 i 6 biegu,1,2,3 kręci się normalnie do "odcinki" u ciebie też tak jest? a wywaliło jakiś błąd? U mnie raz wywaliło,brak zapłonu na drugim cylindrze.Zmieniłem jedną cewkę NGK na drugim cylindrze i szarpanie jest ale błędu nie wyrzuca.Przed wymianą cewki jak przerywał sinik to mrugał check engine,teraz tego nie ma.. Dodam że auto świeżo po zainstalowaniu gazu.Na PB tego nie ma,więc zrobię chyba jeszcze jedna próbę i jadę do gazownika. Możliwe że inne cewki nie dają rady na LPG?.Świece nowe NGK PFR6Q przerwa 0.8MM Pozdrawiam Mam podobny temat do przerobienia. Szarpie przy obciążeniu na wysokich biegach. Wymienione świeczki na niekapki z NGK + cewki NGK terqaz jakby szarpie mniej ale nadal czuć że nie chodzi idealnie równo. Na wolnych obrotach w aucie czuć spaliny... POMOCY auto tylko na PB gazu brak Ja mam podobnie jak kolega,szarpie od 4,5tys obrotów na 4,5 i 6 biegu,1,2,3 kręci się normalnie do "odcinki" u ciebie też tak jest? a wywaliło jakiś błąd? U mnie raz wywaliło,brak zapłonu na drugim cylindrze.Zmieniłem jedną cewkę NGK na drugim cylindrze i szarpanie jest ale błędu nie wyrzuca.Przed wymianą cewki jak przerywał sinik to mrugał check engine,teraz tego nie ma.. Dodam że auto świeżo po zainstalowaniu gazu.Na PB tego nie ma,więc zrobię chyba jeszcze jedna próbę i jadę do gazownika. Możliwe że inne cewki nie dają rady na LPG?.Świece nowe NGK PFR6Q przerwa 0.8MM Pozdrawiam Zrób przerwę 0.7 mm i zrób dobre strojenie lpg. Jak masz VCDS lub vaga to zrób loga z kanału. 2+33 i berziecwiadomo jak jest instalacja wyregulowana.
janosik2801 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Opublikowano 30 Października 2015 Witam. To znowu ja. Po ostatnich przygodach z moim audi w dwa dni zrobiłem 1300 km . Auto chodziło ok . Raz tylko przerwało na jedynce po ostrzejszym starcie i zaczęła mrygać kontrolka silnika. Umówiłem się z gościem od gazu na wymianę tych kabli . Zmienił i jest dramat. byłem dzisiaj u niego i auto szarpie i co chwilę świeci kontrolka . Problem jak poprzednim razem . Wtryski na pierwszym i drugim cylindrze. To samo na gazie i pb. Nie wierzę żeby wszystkie padły. Ma jeszcze zmienić całe okablowanie od sterownika gazu. Macie jakieś pomysły?
Łukasz13 Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Witam. To znowu ja. Po ostatnich przygodach z moim audi w dwa dni zrobiłem 1300 km . Auto chodziło ok . Raz tylko przerwało na jedynce po ostrzejszym starcie i zaczęła mrygać kontrolka silnika. Umówiłem się z gościem od gazu na wymianę tych kabli . Zmienił i jest dramat. byłem dzisiaj u niego i auto szarpie i co chwilę świeci kontrolka . Problem jak poprzednim razem . Wtryski na pierwszym i drugim cylindrze. To samo na gazie i pb. Nie wierzę żeby wszystkie padły. Ma jeszcze zmienić całe okablowanie od sterownika gazu. Macie jakieś pomysły? Nie czaje tego, poprawiłes kable i było ok, teraz oddałes do gazownika i jest tragedia, ten gazownik wie co robi? może pewne sprawy samemu robić niż oddawać komuś
janosik2801 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Opublikowano 31 Października 2015 Witam. To znowu ja. Po ostatnich przygodach z moim audi w dwa dni zrobiłem 1300 km . Auto chodziło ok . Raz tylko przerwało na jedynce po ostrzejszym starcie i zaczęła mrygać kontrolka silnika. Umówiłem się z gościem od gazu na wymianę tych kabli . Zmienił i jest dramat. byłem dzisiaj u niego i auto szarpie i co chwilę świeci kontrolka . Problem jak poprzednim razem . Wtryski na pierwszym i drugim cylindrze. To samo na gazie i pb. Nie wierzę żeby wszystkie padły. Ma jeszcze zmienić całe okablowanie od sterownika gazu. Macie jakieś pomysły? Nie czaje tego, poprawiłes kable i było ok, teraz oddałes do gazownika i jest tragedia, ten gazownik wie co robi? może pewne sprawy samemu robić niż oddawać komuś No właśnie chyba tak. Myślałem że gościu zna się na gazie to to ogarnie żeby było wszystko pewne. W tych kablach tkwi chyba problem. Ciśnienie na cylindrach wzorowe, cewki nowe beru , świece nowe . Jakaś pierdoła to jest.
Grzegorzk1979 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Witam, janosik2801 możesz napisać czy uporałeś się ze swoim problemem, bo ja mam taki sam niestety.
janosik2801 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam, janosik2801 możesz napisać czy uporałeś się ze swoim problemem, bo ja mam taki sam niest Problem został rozwiązany. Wiązka wtrysków lpg stwardniała od gorąca i popękały przewody . Normalnie co 5 mm przerwana izolacja. Gazownik wymienił całą wiązkę aż do sterownika i auto zapier... już od listopada bez jakichkolwiek szarpnięć.
Grzegorzk1979 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 No to super, U mnie walnęła cewka. żaden z 6 elektryków nie był w stanie na 100% stwierdzić że to cewka nie mówiąc już o wskazaniu, która konkretnie. Skończyło sie na tym, że na czuja wymieniłem wszystkie i auto przynajmniej do dzisiaj chodziło bez zarzutów. Teraz mam inny problem. Mianowicie po dodaniu gazu do 4000 obr zapala się ESP, spadają obroty, wariuje silnik jak by nie palił na wszystkie gary i nie idzie dodać w ogóle gazu. W zgaszeniu i ponownym odpaleni wraca do normy, dodaję gazu do 4000 obr i historia się powtarza. Aż sie boję jechać do elektryka, bo znowu rozłoyż ręce. ktoś ma jakieś sugestie ? sonda lambda czy może coś innego ? Pilnie potrzebuję odp bo w poniedziałek mam wyjazd za miedzę zaplanowany.
Łukasz13 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Potrzebna Ci dobra diagnostyka vag i zrobienie logów dynamicznych.
Grzegorzk1979 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Łukasz13 tyle to ja wiem tylko wyobraź sobie że w moim prawie 230 tys. mieście nie ma elektryka który zrobił by to. Nawet serwis ma problem. Pojechałem kiedyś i poprosiłem elektryka żeby zrobił mi diagnostykę VAG i pokazał parametry to tylko dziwną minę zrobił Załamka. Jedyne co udało się ustalić to to że PRAWDOPODOBNIE uszkodzony jest czujnim położenia wału korbowego,bo na komputerze za każdym razem wyskakuje błąd G28
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się