Skocz do zawartości

Rav2323

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rav2323

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wadowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

322 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rav2323

0

Reputacja

  1. Mam sprawne cewki za 100zł oddam 4 sztuki + przesyłka oczywiście
  2. Temat do zamknięcia udało się dopaść głowę od BFB w cenie 900zł kompletną z łańcuchem i napinaczem. wszystko wiadomo kupione na ryzyko ale... Okazało się sprawne i na dodatek w bardzo dobrym stanie oczywiście dawcą był anglik Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za rady dzięki wam byłem spokojniejszy hehe jakby ktoś potrzebował do BFB zawory, wałki lub inne kuklimenty to zapraszam
  3. Czyli co bym nie kupił musi pasować bez żadnych przeróbek? tak? BEX, AVJ, AMB ???
  4. A czy np. po zmianie na AVJ pasuje reszta? tzn. rozrząd, napinacze itp... ???
  5. witam Mam malutki problem a mianowicie przy wymianie łańcucha rozrządu moim oczom ukazał się taki oto widok I teraz pyanie, kto miałby na sprzedaż głowice do BFB Lub Czy można dać inna bo słyszałem że jest opcja, jeśli tak to jaką? BEX,AVJ ????? Z jakimi dodatkowymi przeróbkami sie to wiążę?? Czy regenerowaliście kiedyś coś takiego? i czy to w ogóle możliwe? Z góry dziękuje za pomoc
  6. Mam podobny temat do przerobienia. Szarpie przy obciążeniu na wysokich biegach. Wymienione świeczki na niekapki z NGK + cewki NGK terqaz jakby szarpie mniej ale nadal czuć że nie chodzi idealnie równo. Na wolnych obrotach w aucie czuć spaliny... POMOCY auto tylko na PB gazu brak
  7. Od wstecznych trzeba przerobić wtyczkę, co to parktronikia to pewnie powiązany on jest właśnie z czujnikiem tych że świateł. Tempomat jak i całe auto trzeba przeprogramować na manuala, z tego co wiem to jest tam inny czujnik położenia sprzęgła i hamulca jak w automacie i też trzeba go zmienić. Ale na 100% pewny nie jestem wiec się nie wymądrzam. Najlepiej zadzwoń do serwisu Polewczaka on ci wszystko wyjaśni
  8. Jakbyś chciał to mam dwumasa w stanie idealnym do multitronica z 1.8T BFB jeśli by ci podeszło daj znać, robiłem SWAPA na manual i mam na sprzedaż za dobre pieniądze
  9. No moje auto już po SWAPIE i powiem wam że nareszcie czuć ze to auto chce jechać i jest te 163 km bo na multitronicu to była masakra w porównaniu z manualem Generalnie mając w tej chwili porównanie Multi > Manual wyglada tak: Spalanie: minus 1L/100km, szarpanie: brak, przyśpieszenie na: +, zabawa bezcenna Jakby był ktoś chętny to mam kompletną skrzynie z półosiami, komputerem itp.. multi do tego modelu oddam za grosze bo chce się pozbyć a na pewno nie wszystkie części są do wyrzucenia. Dodatkowo koło dwumasowe do multi w stanie perfekcyjnym bo okazało się że było wymieniane tuż przed sprzedażą także oddam za dobre pieniądze Polecam taką operacje wszystkim którzy maja problemy z multi szkoda czasu, nerwów i zachodu Ja ze swojej strony już nigdy auta z tą skrzynią nie kupie choćby była w stanie perfekcyjnym i nie wiadomo jak mi to ktoś zachwalał
  10. Kolego jakie koszty? Bo prawdopodobnie zrobię to samo
  11. Witaj mam do ciebie strasznie (Wadowice) daleko wiec proszę o poradę online Od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem A4 B6 z 2003 styczeń przebieg 187kkm (już sprawdzony i potwierdzony) 1.8T BFB 163km zaobserwowałem teraz dopiero jak dłużej pojeździłem bo przy kupnie człowiek tępa dzida i wszystkiego na krótkiej jeździe nie wychwyci że multi u mnie szarpie. Objawy są takie: Na zimnym jest teoretycznie OK ale czuć minimalne poszarpywania przy jeździe pod górę. Natomiast na ciepłym: - Przy ostrym starcie pod górę walnie ze 2 kangury zanim się zbierze, jak już obroty lecą wyżej to jest płynnie. - Przy delikatnym łaskotaniu gazu na trasie okolice 2000rpm i prędkości 80-90kmh obroty falują +-200rpm zarówno na D jak i na biegach w trybie tiptronic - Przy prędkości 70-100kmh słychać delikatne wycie ale nie jestem pewien czy to skrzynia bo nasila się to przy hamowaniu, a poniżej 70kmh jest OK. - Przy zjeździe z górki około 10kmh i do hamowaniu do 0kmh potrafi szarpnąć i nie wysprzeglić do końca ale nie gaśnie. - Jak obchodzę się z nim delikatnie działa OK nawet jak puszczam hamulec pod sporą górkę to ładnie i płynnie się wdrapuje bez szarpnięć na wstecznym również. Mam w związku z tym pytania: 1) Nie mam jeszcze żadnego kabelka i przymierzam się do polskiego vag-a http://www.obd2.pl/index.php?p28,polski-vag-2-5-usb-obd2-kkl<--- takie coś. Czy na tym sprawdzę skrzynie? Przeczytałem jakieś 80 stron o VAG-u na forum i w tym śmietniku który tam jest nie znalazłem odpowiedzi, mało tego teraz już chyba wiem mniej jak wiedziałem przed tą lekturą Jeśli nie sprawiło by ci to kłopotu podesłał byś mi link do czegoś co działa i jest w miarę ludzkich pieniądzach. 2) Od czego zacząć ogarniać biznes? Odnośnie mojej skrzyni myślisz że wystarczy adaptacja? Czy to już zakrawa o jakąś poważną usterkę? Dodam też że nic nie miga na czerwono, fioletowo i w innych kolorach i od strony softu wygląda ok. 3) Nie wiem kiedy był zmieniany olej i jaki jest jego poziom bo książka serwisowa okazała się z d... wyciągnięta i dziękuje Bogu że rozrząd zrobiłem od razu mimo wpisu że był robiony, bo pewnie już nie myślał bym teraz nad skrzynią. 4) Czy wiesz może do kogo warto podjechać z taką skrzynią w Małopolsce? Polecasz kogoś? Bo jak czytam na temat "FACHOWCÓW" to się boje z domu wychodzić. 5) Ze względu na koszty, jeśli by się okazało że ta skrzynia to szit zastanawiam się nad swapem na manuala czy to skomplikowana operacja? I czy wiesz może jak to cenowo wygląda? Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedzi
  12. dziękować Nawet nie wiecie jaki człowiek jest tępy, jak jeździ tylko jedną marką cały czas. O oplach mogę pisać powieści i epopeje. A w audi (mam nadzieje że chwilowo bo się pomalutku doktoryzuje) każda drobnostka sprawia problem bo człowiek nie wiek jak to zrobić. A jest jeszcze jedna sprawa bo jak go kupiłem to mi doliczał średnie spalanie cały czas do poprzednich wyników, a teraz coś poklikałem i za każdym razem po nocy startuje od zera wiem ze dla was to chleb codzienny i obsługujecie swoje auta intuicyjnie ale ja mam cały czas jakieś dziwne problemy w jaki sposób da rade to zmienić s powrotem ? Mam jeszcze wersje z navi, tylko nie ma płytki oczywiście, gdzie kupić i ile takie coś kosztuje ? Kabelki zlutowane i wszystko gra dzięki wszystkim za info
  13. Dzwoniłem do Bełtowskiego trochę im się cennik zmienił bo teraz biorą 150zł co do kabli w drzwiach dalej nie zrobione ehhh... marnie stoję z czasem a później już ciemno, garażyk tylko blaszaczek bez oświetlenia, może się w sobotę uda to dam znać jak poszło.
  14. Nie bardzo mam jak bo pracuje, ale jak by było coś w weekend najlepiej w niedziele bo sobota też oczywiście praca to bardzo chętnie napiszę też jak my będziemy w niedzielę w maczku pod KR może się ktoś z was skusi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...