JUZEK1991 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Witam pierwszym problemem jaki mam to piszczenie przy uruchamianiu silnika piszczy poki sie nie rozgrzeje , kolejny problem to ze cieżko pali jak jest cieply silnik jak zimny elegancko, nastepny problem to turbina tak jakby raz sie zalaczyla i auto odrazu czuc ze jest zywsze a raz wogole mul straszny ... nieraz tez widze jak by ropa lekko skapywala skads ale skad to nie mam pojecia . . .
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Co do turbiny to do sprawdzenia sztanga o ile jest ze zmienna geometrią, jeśli tak to również n75, możesz podmienić z n18. Sprawdzić też trzeba kąt początku wtrysku, powinien być z tego co pamiętam 48-59. Co do pisków to co konkretnie piszczy i gdzie. bo pasek to raczej nie ?
syra86 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 W 90 KM raczej bez zmiennej. Najlepiej podpiąć kompa i sprawdzić czy coś podpowie.
Hezen Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Według profilu to kolega ma 98r afn, a ten silnik ma 110KM (81kW) i jest z turbiną ze zmienną geometrią. Do sprawdzenia wszystko to co napisał kolega Mateuszek1001. Od siebie dodam żebyś sprawdził układ podciśnienia. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Października 2015 przez Hezen
Lukasz_N Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Co do piszczenia to podejrzane jest sprzęgło jednokierunkowe na rozruszniku. Miałem podobne objawy i wymiana bendixa załatwiła sprawę. Co do turbo, to napisz jaki masz silnik, bo samo 90 KM nic nie znaczy. Są 90 KM ze zmienna geometrią turbo (AHH) i bez (1Z, AHU).
cabanmat Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Piszczeć może wszystko... pasek, napinacz paska, łożysko alternatora... u mnie przykładowo piszczała pompa wody, która miała luzy. Co do muła... wchodzi Ci na wszystkie obroty ? Albo czy bynajmniej przekracza 3tyś obr. PS. Ja mam 90KM i mam VNT (zmienną geometrię turbosprężarki) Na początek podepnij kompa i zobacz jakie błędy wywala. Tak jak koledzy piszą zapobiegawczo możesz wymienić wszystkie przewody podciśnienia. Edytowane 21 Października 2015 przez cabanmat
JUZEK1991 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Ja mam 90km AHU wjechalem dzisiaj na kanal odpalilem i strasznie kapie z pompy wtryskowej . Samemu to raczej tego jakos nie uszczelnie chyba, jaki mniej wiecej koszt by byl robota + pompa ?? ;//// Edytowane 21 Października 2015 przez JUZEK1991
goldi Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 jak ma odpalać dobrze jak z pompy się leje uszczelnienie jej jeśli cieknie z górnego dekielka to grosze jeśli niżej to od 150 zł w górę. Jeśli chodzi o problem z odpalaniem na ciepłym silniku czujnik temperatury do sprawdzenia i rozrusznik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się