shin 0 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 WItam. Mam 1.9 tdi 110 km AFN. Kupiłem filtr paliwa jak na obrazku poniżej (numer na filtrze 1 457 434 184). Różni się jedynie kolorem gumek na górze - ja mam zielone. Nie wymieniałem jeszcze osobiście filtra, a chciałbym to zrobić. Proszę o informację czy muszę dokupić jeszcze jakieś uszczelki do wymiany? Jeżeli tak to mogę prosić o jakiś numer?Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Wszystko co potrzebne do wymiany już masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Tylko zalej nowy filtr ropą żeby układ sie nie zapowietrzył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shin 0 Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Tak, wiem, czytałem o tym, żeby zalać. Nie byłem tylko pewny tych uszczelek bo w książce "Audi A4 Sam naprawiam samochód" piszę żeby je wymienić. To tak jeszcze przy okazji - lać normalnie ropę przez te dziurki od góry? Uważać żeby nie polać uszczelek czy nie przejmować się jakby mi się trochę polało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Tak, wiem, czytałem o tym, żeby zalać. Nie byłem tylko pewny tych uszczelek bo w książce "Audi A4 Sam naprawiam samochód" piszę żeby je wymienić. To tak jeszcze przy okazji - lać normalnie ropę przez te dziurki od góry? Uważać żeby nie polać uszczelek czy nie przejmować się jakby mi się trochę polało? odkręcaj stary filtr tak by niczego nie pourywać na smaruj delikatnie uszczelki w nowym filtrze (olej silnikowy) zakręć nowy filtr odkręć śrubkę M 6 na klucz 10mm na obudowie filtra (ostroznie by nie zgubić miedzianej podkładki z pod srubki zalewasz przez otwór po śrubie Olejem napędowym do pełna zakręcasz śrubkę M6 i palisz i gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shin 0 Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 A ja myślałem, że mam najpierw zalać a dopiero potem przykręcać. Na chłopski rozum mi nie pasowało bo można porozlewać ropę itd. Dziękuje bardzo za opis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Możesz też zalać przed montażem, ale będzie wygodniej po bo nic sie nie rozleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 ON najlepiej wlać strzykawką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się