Skocz do zawartości
IGNOROWANY

krecacy sie wiatrak na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oledzy bardzo prosze o pomoc mam audi a4 b5 1.9tdi slabo mi ogrzewa srodek i nie pokazuje temperatury na liczniku termostat jest dobry bo gorny waz jest cieply dolny zimny zastanawia mnie jedno dlaczego na zimnym aucie gdy tylko zapale zaraz sie wlancza wentylator na chlodnicy co to moze byc

Opublikowano

Ciepły górny wąż świadczy o otwartym obiegu przez chłodnice, co przy temperaturze cieczy chłodzącej poniżej 80 st. C nie powinno mieć miejsca :decayed:

Musisz zdiagnozować czy uszkodzony jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej, czy termostat :whistling:

Co do wentylatora elektrycznego chłodnicy, to przy włączonej klimie i temperaturze na dworku powyżej bodajże +5 st. C, to powinien sobie pracować na niskich obrotach :whistling:

Zobacz czy przestanie na klimie z podświetlonym trybem ECON :hi::naughty:

Opublikowano
Ciepły górny wąż świadczy o otwartym obiegu przez chłodnice, co przy temperaturze cieczy chłodzącej poniżej 80 st. C nie powinno mieć miejsca

Tu sie z kolegą nie zgodzę Bo mimo zamkniętego ,sprawnego termostatu temperatura podejdzie górnym wężem pod chłodnice

Gdyby miał uwalony termostat to dolny wąż robił by sie ciepły i to szybko

Co do wskazania temperatury to tak jak Kol. wyzej pisze moze to być czujnik niesprawny. lub uszkodzenie wiazki lub licznika .

Czujnik mozna sprawdzić Vagiem ..

Co do wentylatora to myslę ze chodzi tu o wentylator chłodnicy ktory napędza visko ..Ten wentylator zawsze sie kręci tylko z różnymi obrotami ..Zalezy to od temperatury silnika ..Oczywiście jeśli jest Visko sprawne

Słabe ogrzewanie moze mieć również inne przyczyne ..-zapowietrzony układ ogrzewania, zakamieniona nagrzewnica , nieprawidłowo działajace klapy przy nagrzewnicy ..

A z innej beczki ..disle słabo i wolno sie nagrzewają a szczególnie AFN :decayed: wiem bo mam przy spokojnej jeździe w zimą trzeba czasu by osiągnąć 90* na blacie Ale ogrzewanie grzeje i to dobrze ..Ja nie narzekam :)

Tylko proszę Kolegów by nie wypisywali mi zaraz ze to nie prawda bo im motorki osiagają 90* po 5-7 km :D

Opublikowano (edytowane)

Zobacz czy przestanie na klimie z podświetlonym trybem ECON

W tym roczniku niema ECON

Reszta jak wyżej koledzy piszą : sprawdź czujnik temperatury, termostat i układ pod kątem zapowietrzenia.

Edytowane przez jacek70
Opublikowano

dzieki oliver za odpowiedz pomocna a vagu wyszlo czujnik g52 tamperatura w desce a mozesz mi powiedziec czy ma to cos wspolnego z grzaniem w srodku???

Opublikowano

dzieki oliver za odpowiedz pomocna a vagu wyszlo czujnik g52 tamperatura w desce a mozesz mi powiedziec czy ma to cos wspolnego z grzaniem w srodku???

czujnik niesprawny nie ma wpływu na moc ogrzewania wewnątrz musisz po sprawdzać pozostałe czynności zwiazane z nagrzewnicą ...

Opublikowano

dziwna sprawa dzis doszedl orginalny czujnik tem i po podlaczeniu dalej nie poazuje temp przejechalem 70km i dalej stoi na 60 gdzie jeszcze szukac

Opublikowano

Po zakupie auta miałem podobnie że słabo grzał i temp na liczniku prawie nie drgała .Wymieniłem czujnik nic to nie zmieniło zmieniłem termostat i grzać już grzał ale licznik dalej nic nie pokazywał ostatecznie okazało się że problem był z licznikiem i silniczkiem od kontrolki temp.

Opublikowano

sprawdzilem liczniki vagiem wszystkie wskazowki sie ruszaja ja juz niewiem a jeszcze jedno pytanko na vagu wyszedl mi blad 00785 czujnik temperatury w desce g56 ma to cis wspolnego z ogrzewaniem gdzie on jest wykrecilem klimatronik i nigdzie go nie moge znajsc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...