Orleando Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Witam wszystkich ! Tak jak w temacie jak jechałem sobie z pracy to na trasie wyskoczyła kontrolka z oleju , gdy zatrzymałem się zniknęła dla pewności zgasiłem auto popatrzałem na bagnet mokry z oleju był tylko troche dziwnie nie równo myślałem ,że może coś z kompem nie tak jadąc dalej przejechałem ze 30 metrów i znów to samo od razu stanąłem z boku zadzwoniłem po kumpla przywiózł mi olej Castrol Edge 5W40. Stojąc lekko z górki odczekawszy kilkanaście minutek sprawdzam olej pokazuje więcej jadę dalej i to samo ! Wlałem 4L oleju dzwoniłem do mechanika mówił mi że mogło to póść na sprężarkę itd. tylko był zdziwiony że az tak dużo i nie pokazuje ... Pojechaliśmy po jeszcze litr wlałem i to samo tylko że po włączeniu silnika nic nie pokazuje jak przygazowałem do 3k obrotów od razu kontrolka się pokazuje z oleju . Zaglądałem na wałek wyglądał na to że smaruje go olej po przygazowaniu tryskał z niego olej . Jednak że kolega ma automat w multitroniku nie ogarniał jak z holowaniem i zajechałem nim do domu jakieś 5-7 km i nic się nie stało po otwarciu maski zauważyłem , że przy turbinie są dwa białe kabelki każdy z nich podpięty osobno i jeden z nich jest oderwany i nie wiem czy będzie można go przylutować bo przy samym wtyku to jest , zrobie jeszcze fotke tych kabelków i wrzucę.
majkel_majki Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Rozumiem, że przelaliście w sumie 5 litrów oleju ? Po przylutowaniu tego kabelka powinien przestać walić kontrolką ciśnienia. I lepiej sprawdź jaki masz teraz stan oleju i odciągnij nadmiar, zanim porozwala wszystkie uszczelnienia.
GOLI Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Kabelki o których piszesz są własnie do czujnika ciśnienia i temperatury oleju. Skoro jeden z nich sie urwał to jest bardzo duża szansa że to był powód zapalenia się komunikatu. I tak jak pisze kolega wyżej, DOPROWADŹ POZIOM OLEJU DO NORMY, 5 litrów więcej w silniku to zdecydowanie za dużo.
lunatic Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Tak jak kolega wyżej pisał jeden jest od temperatury oleju drugi od czujnika ciśnienia oleju. Ale czemu tyle oleju dolewaliście 5 litrów co tam wogole oleju nie było czy co.
Orleando Opublikowano 26 Października 2015 Autor Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) Wlasnie w tym problem ze nie widzialem wczesniej tego kabelka poniewaz rozgladalem sie bardziej za jakims wyciekiem ...Dolalem tyle bo jak sprawdzalem poziom oleju to wskazywal na 0 nawet po 3 godzinach a gdy rano ponownie sprawdzalem to bylo ponad stan :-D Jutro zlutuje kabelki i sposzcze litr oleju zobacze czy to wystarczy :-) Tylko zastanawia mnie jedno dlaczego bagnet wskazywal na brak oleju przed jak i po dolaniu ? Dopiero na drugi dzien pokazywal ponad stan , a tak nie na temat zapytam czy czujnik walu znajde pod zbiorniczkiem wyrownawczym od plynu chodniczego ? Oraz czy konieczne jest wjechanie na kanal zeby to zrobic ?? Bylem dzis na warsztacie spuscili mi nadmiar oleju oraz zlutowali kabelek dowiedzialem sie jeszczs ze turbina byla zazygana z oleju od dolu jaki to objawy ? Padajace turbo ? Czy moze sprawil to nadmiar oleju ktory byl ? Mechanik stwierdzil ze bylo duzo za duzo oleju ... Bylem dzis na warsztacie spuscili mi nadmiar oleju oraz zlutowali kabelek dowiedzialem sie jeszczs ze turbina byla zazygana z oleju od dolu jaki to objawy ? Padajace turbo ? Czy moze sprawil to nadmiar oleju ktory byl ? Mechanik stwierdzil ze bylo duzo za duzo oleju ... Edytowane 25 Października 2015 przez Orleando
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się