skulcz Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam.\ Po podlączeniu Vag`a wyrzuca mi błąd przeładowania turbiny. Ostatnio wymieniłem DV na nową i myslałem ze problem zniknie. :gwizdanie: Niestety tak nie jest . Po wcisnieciu pedału gazu do podłagi atko pieknie przyśpiesza ale za chwilke rozłącza turbo i kicha. pokazuje sie własnie powyższy błąd. Zastanaiwam sie czy to ma jakiś związek z WG? Jak ktoś zna temat prosze o pomoc. Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 pewnie WG nie otwiera sie i dlatego przeladowuje,jak mozesz to zrob loga na 115 i zobaczymy jak duzo laduje
skulcz Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 pewnie WG nie otwiera sie i dlatego przeladowuje,jak mozesz to zrob loga na 115 i zobaczymy jak duzo laduje SOrki ale tak biegły w vagu nie jestem moze masz chwilke aby opisac jak to zrobić bede bardzo wdzieczny.
Dev Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 sprawdzasz blok 115 powinno byc 0.55-0.60 bar jezeli jest wiecej trzeba sprawdzic mechanizm od WG lub przewód który do niego idzie moze sie zagiał
domjenick Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 jak wyzej-chociaz u mnie WG otwiera sie przy chyba 0,45 bara(na VAGu pokaze ok 1600 przy 0,6 bara)
skulcz Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 Ok sprawdze Jeszcze jedno: Macie moze schemat podciśnien jak mają sie rozchodzić ? np do DV idzie z przekaznika czy bezpośrednio z kolektora ssącego?
domjenick Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 powiedz mi,kiedy wystapil ten problem-moze sie zagial waz,albo przytkal w jakis sposob,posprawdzaj wezyk od turbo i N75 znajdziesz ten zawor na dolocie z filtra do turbo,odchodza od niego trzy wezyki i jest wtyczka(kolo chlodnicy)
skulcz Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 Problem zaczął sie jak wrzyciłem druga turbalke. Auto kupiłem z "uszkodzonym turbo" jedyną oznaką jego uszkodzenia był świst przy załączaniu. Wziełem od kumpla sprawna turbinke o tych samych symbolach i po kilku dniach zaczą sie cyrk. Ostatnio zmienilem DV bo miałem to Prychanie powietrza i to już sie skończyło , ale dalej jest problem z przeładowaniem. Do 3500 obr idzie ślicznie a potem rozłącza turbine i wskakuje bład przeładowania. Musze podłączyć jakieś cisnionko i zobaczyc czy WG działa . Tak wyglada cała ta sytuacja.
domjenick Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 tak,jak wczesniej pisalem sprawdzilbym WG czy sie otwiera
poziek Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 tak,jak wczesniej pisalem sprawdzilbym WG czy sie otwiera dokładnie, bardzo możliwe, że walnięta jest gruszka/aktuatror od westegata no i musisz podpiąć jakiś wskaźnik doładowania (kup sobie jakiś najprostszy i miej zamontowany
szogun0 Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Ewentualnie niepoprawna regulacja.
domjenick Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 tak,czy inaczej musisz wykrecic turbine
skulcz Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 niestety myślę że bez wyciągania się nic nie uda zrobić
skulcz Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 Witam. Nareście miałem trochę czasu i zacząłem zabawę. 1. Miałem zawór na podmiane N75, 2. Sprawdziłem działanie WG. Efekt jest taki: WG działa poprawnie , ale przewód łączący turbinę z zaworem N75 był nieszczelny( miał pęknięcie). Po wymianie przewodu Wow wszystko wróciło do normy. A ile to człowiek miał pomysłów. Dziekuje za podpowiedzi , ale obyło się bez wyciągania Turbiny. Pozdrawiam
lukas_ss Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 koledzy powiedzecie co to jest WG i DW i jak to sprawdzic czy dobrze dziala bo u mnie jest taki dziwne dzwiek z kolektora cos w stylu siorbania!!
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 gdzieś masz nieszczelność na wydechu DV to zawór sterowany podcisnieniem WG to klapa "przelewowa" w turbinie poszukaj na forum pełno jest tutaj info na ten temat
lukas_ss Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 nie moge nic znalezc o tym wg i dv mozecie powiedziec jak to mozna sprawdzic i co to jest ta klapa?
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 w turbinie są dwa kanały na wydechu na jednym jest klapa która otwiera sie w momencie osiągniecia zadanego cisnienia w przypadku twojego auta jest to 0,55 - 0.60 bara Natomiast Dump Valve (DV) to jest taki zawór, którego zadaniem jest utrzymywanie turbiny na wysokich obrotach. Z kolektora dolotowego idzie wężyk z przodu silnika do DV. Kiedy przepustnica zostaje zamknięta, tworzy się podciśnienie, które poprzez wężyk "wciąga" membranę zaworu DV. powoduje to, że powietrze tłoczone przez turbinę zostaje przez otwarty DV wtłoczone na powrót przed turbinę, dokładnie w rurę łączącą przepływomierz z turbiną. Wirnik turbiny kręci się z wysoką prędkością, bo nie zostaje wyhamowany przez blokujące go powietrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się