Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Przeładowanie Turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.\

Po podlączeniu Vag`a wyrzuca mi błąd przeładowania turbiny.

Ostatnio wymieniłem DV na nową i myslałem ze problem zniknie. :gwizdanie:

Niestety tak nie jest .

Po wcisnieciu pedału gazu do podłagi atko pieknie przyśpiesza ale za chwilke rozłącza turbo i kicha.

pokazuje sie własnie powyższy błąd.

Zastanaiwam sie czy to ma jakiś związek z WG?

Jak ktoś zna temat prosze o pomoc. :wallbash:

Pozdrawiam

Opublikowano

pewnie WG nie otwiera sie i dlatego przeladowuje,jak mozesz to zrob loga na 115 i zobaczymy jak duzo laduje

Opublikowano

pewnie WG nie otwiera sie i dlatego przeladowuje,jak mozesz to zrob loga na 115 i zobaczymy jak duzo laduje

SOrki ale tak biegły w vagu nie jestem moze masz chwilke aby opisac jak to zrobić bede bardzo wdzieczny.

Opublikowano

sprawdzasz blok 115

powinno byc 0.55-0.60 bar

jezeli jest wiecej trzeba sprawdzic mechanizm od WG

lub przewód który do niego idzie moze sie zagiał

Opublikowano

jak wyzej-chociaz u mnie WG otwiera sie przy chyba 0,45 bara(na VAGu pokaze ok 1600 przy 0,6 bara) :wink4:

Opublikowano

Ok sprawdze

Jeszcze jedno:

Macie moze schemat podciśnien jak mają sie rozchodzić ?

np do DV idzie z przekaznika czy bezpośrednio z kolektora ssącego?

Opublikowano

powiedz mi,kiedy wystapil ten problem-moze sie zagial waz,albo przytkal w jakis sposob,posprawdzaj wezyk od turbo i N75 znajdziesz ten zawor na dolocie z filtra do turbo,odchodza od niego trzy wezyki i jest wtyczka(kolo chlodnicy)

Opublikowano

Problem zaczął sie jak wrzyciłem druga turbalke.

Auto kupiłem z "uszkodzonym turbo" jedyną oznaką jego uszkodzenia był świst przy załączaniu.

Wziełem od kumpla sprawna turbinke o tych samych symbolach i po kilku dniach zaczą sie cyrk.

Ostatnio zmienilem DV bo miałem to Prychanie powietrza i to już sie skończyło , ale dalej jest problem z przeładowaniem. Do 3500 obr idzie ślicznie a potem rozłącza turbine i wskakuje bład przeładowania.

Musze podłączyć jakieś cisnionko i zobaczyc czy WG działa .

Tak wyglada cała ta sytuacja.

Opublikowano

tak,jak wczesniej pisalem sprawdzilbym WG czy sie otwiera

Opublikowano

tak,jak wczesniej pisalem sprawdzilbym WG czy sie otwiera

dokładnie, bardzo możliwe, że walnięta jest gruszka/aktuatror od westegata

no i musisz podpiąć jakiś wskaźnik doładowania (kup sobie jakiś najprostszy i miej zamontowany :good:

Opublikowano

Ewentualnie niepoprawna regulacja.

Opublikowano

tak,czy inaczej musisz wykrecic turbine :wink4:

Opublikowano

niestety myślę że bez wyciągania się nic nie uda zrobić :decayed:

Opublikowano

Witam.

Nareście miałem trochę czasu i zacząłem zabawę.

1. Miałem zawór na podmiane N75,

2. Sprawdziłem działanie WG.

Efekt jest taki:

WG działa poprawnie , ale przewód łączący turbinę z zaworem N75 był nieszczelny( miał pęknięcie).

Po wymianie przewodu Wow wszystko wróciło do normy.

A ile to człowiek miał pomysłów.

Dziekuje za podpowiedzi , ale obyło się bez wyciągania Turbiny.

Pozdrawiam

Opublikowano

ostatnio miałem taki sam zgryz :confused4:

Opublikowano

koledzy powiedzecie co to jest WG i DW i jak to sprawdzic czy dobrze dziala bo u mnie jest taki dziwne dzwiek z kolektora cos w stylu siorbania!!

Opublikowano

gdzieś masz nieszczelność na wydechu

DV to zawór sterowany podcisnieniem

WG to klapa "przelewowa" w turbinie

poszukaj na forum pełno jest tutaj info na ten temat

Opublikowano

w turbinie są dwa kanały na wydechu

na jednym jest klapa która otwiera sie w momencie osiągniecia zadanego cisnienia

w przypadku twojego auta jest to 0,55 - 0.60 bara

Natomiast Dump Valve (DV) to jest taki zawór, którego zadaniem jest utrzymywanie turbiny na wysokich obrotach.

Z kolektora dolotowego idzie wężyk z przodu silnika do DV.

Kiedy przepustnica zostaje zamknięta, tworzy się podciśnienie, które poprzez wężyk "wciąga" membranę zaworu DV. powoduje to, że powietrze tłoczone przez turbinę zostaje przez otwarty DV wtłoczone na powrót przed turbinę, dokładnie w rurę łączącą przepływomierz z turbiną.

Wirnik turbiny kręci się z wysoką prędkością, bo nie zostaje wyhamowany przez blokujące go powietrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...