qewqeqw Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Witam, mam problem z moim 1.9 TDI AWX. Auto po wymianie filtra paliwa straciło troche mocy, turbina nie chodzi tak jak prędzej, łapie notlaufa i czuć paliwem w środku. Poniżej podaje logi. Na dynamicznych nie udało sie dojsc do 4500 obrotów, ponieważ wczesniej złapal tryb awaryjny. http://vaglog.pl/log_237818.html http://vaglog.pl/log_237817.html http://vaglog.pl/log_237816.html http://vaglog.pl/log_237823.html http://vaglog.pl/log_237822.html http://vaglog.pl/log_237821.html http://vaglog.pl/log_237820.html http://vaglog.pl/log_237819.html http://vaglog.pl/log_237830.html http://vaglog.pl/log_237829.html http://vaglog.pl/log_237828.html http://vaglog.pl/log_237827.html http://vaglog.pl/log_237826.html http://vaglog.pl/log_237825.html http://vaglog.pl/log_237824.html
goldi Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 szukaj nieszczelności na podciśnieniu
qewqeqw Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 Po dłuższej jeździe na wysokich obrotach już lepiej, ale nie chce żeby sytuacja powróciła. Węże podciśnienia, czy jednak zasyfione turbo?
Lastk Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Hej, na 011 BS turbo praktycznie nie reaguje. Spróbuj włączyć jeszcze raz 011 BS i zaobserwuj czy sztanga turbiny w ogóle pracuje! Jeśli nie to ściągnij wężyk podciśnienia i sprawdź palcem czy ciśnienie się zmienia i czy w ogóle jest. Pozdrawiam
lukaszooo Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Brak sterowania, egr działa N75 nie więc albo złe podłączony albo walnięte n75 lecz obstawiam na złe podłaczenie.
qewqeqw Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 A jeżeli teraz znowu auto odzyskało moc to może być wina N75? Juz kilka razy tak miałem, ze pare tygodni było spoko, a potem znowu zacinało.
lukaszooo Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Wróżka nie jestem ale zarówno n75 jak i geometria moze czasem chodzić jak przegonisz auto a po paru wolniejszych jazdach moze szwankować. Ogarnięty mechanik w 20 min powie ci w czym problem.
qewqeqw Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Dzięki wielkie za pomoc! ;-) Odgrzewam temat. Oddałem auto do mechanika i stwierdził on, że do wymiany jest całe turbo. Do 3,5 tys ciągnie dobrze, dopiero potem łapie notlauf. Szukać innego mechanika czy mu wierzyć?
lukaszooo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Szukaj innego, turbo trzeba tylko wyczyscic. Profesjonalny zaklad za czyszczenie bierze 300zl, ja ca robote + czyszczenie biore ok 250 zl.
qewqeqw Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2016 A skąd jesteś @lukaszooo? A te czyszczenie w profesjonalnym zakładzie czy u normalnego mechanika polecasz?
lukaszooo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Masz napisane w profilu. Raz w życiu na życzenie klienta oddałem turbo na czyszczenie do zakładu, turbo było wyszkiełkowane i wyglądało jak nowe. Ja nie mam profesjonalnych przyrządów do czyszczenia więc robię to ręcznie. Co polecam ??? pełna regeneracja kosztuje 800zł więc 300zł za samo czyszczenie to troche sporo ale napewno jest zrobiona 10 razy dokładniej.
qewqeqw Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 Auto po czyszczeniu turbosprężarki. Zapłaciłem 200zł i auto śmiga super. Polecam spróbować. Niestety po 3 tygodniach auto znowu złapalo awaryjny na trasie. psj nie było, turbo wyczyszczone. Co może być powodem? Przez pierwsze 3 tygodnie było spoko. Nie mam już siły do tego turbo... Czasem mogę jechać na trasie 160, but w podłogę i auto leci, za chwilę trochę zwolnie, chce znowu przyspieszyć i awaryjny.
daros Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Krzywe kierownice, krzywa bieżnia, kleszczenie się pierścienia (za ciasno na obrysie). Ogólnie samo czyszczenie nie zawsze zdaje egzamin. Tu trzeba wiedzieć co się robi.
daros Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Jak sam widzisz czyszczenie pomogło na jakiś czas, więc tutaj bym dopatrywał się problemu. N75 możesz podmienić z n18 i pojeździć jakiś czas. W logach będzie wszystko widać.
lukaszooo Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Nie wiem czy kiedykolwiek widziałeś turbo od środka ale co tam moze być krzywe ????? chyba ze ktos to idiotoleptycznie zniszczył. Podstawowa zasada to awaryjny i zabrudzone kierownice to objaw a nie przyczyna.
daros Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Nie wiem czy kiedykolwiek widziałeś turbo od środka ale co tam moze być krzywe ????? Najwyraźniej nie widziałeś wykrzywionych kierownic lub zwichrowanej muszli gorącej, że piszesz coś takiego. Nie raz w swojej pracy miałem z taką przypadłością do czynienia.
lukaszooo Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Ja tam nie jestem zawodowym mechanikiem ale pare sztuk przeszlo przez moje lapki i widzialem juz ukrecone wirniki, pekniete korpusy ale pogietej nigdy a nawet o takiej nie slyszalem wiec przytaczasz bardzo skrajne przypadki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się