Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi Audi A4 B6 AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

szukaj nieszczelności na podciśnieniu

Opublikowano

Po dłuższej jeździe na wysokich obrotach już lepiej, ale nie chce żeby sytuacja powróciła. Węże podciśnienia, czy jednak zasyfione turbo?

Opublikowano

Hej, na 011 BS turbo praktycznie nie reaguje. Spróbuj włączyć jeszcze raz 011 BS i zaobserwuj czy sztanga turbiny w ogóle pracuje! Jeśli nie to ściągnij wężyk podciśnienia i sprawdź palcem czy ciśnienie się zmienia i czy w ogóle jest. Pozdrawiam

Opublikowano

Brak sterowania, egr działa N75 nie więc albo złe podłączony albo walnięte n75 lecz obstawiam na złe podłaczenie.

Opublikowano

A jeżeli teraz znowu auto odzyskało moc to może być wina N75? Juz kilka razy tak miałem, ze pare tygodni było spoko, a potem znowu zacinało.

Opublikowano

Wróżka nie jestem ale zarówno n75 jak i geometria moze czasem chodzić jak przegonisz auto a po paru wolniejszych jazdach moze szwankować. Ogarnięty mechanik w 20 min powie ci w czym problem.

Opublikowano

Dzięki wielkie za pomoc! ;-)

Odgrzewam temat. Oddałem auto do mechanika i stwierdził on, że do wymiany jest całe turbo. Do 3,5 tys ciągnie dobrze, dopiero potem łapie notlauf.

Szukać innego mechanika czy mu wierzyć?

Opublikowano

Szukaj innego, turbo trzeba tylko wyczyscic. Profesjonalny zaklad za czyszczenie bierze 300zl, ja ca robote + czyszczenie biore ok 250 zl.

Opublikowano

A skąd jesteś @lukaszooo? A te czyszczenie w profesjonalnym zakładzie czy u normalnego mechanika polecasz?

Opublikowano

Masz napisane w profilu. Raz w życiu na życzenie klienta oddałem turbo na czyszczenie do zakładu, turbo było wyszkiełkowane i wyglądało jak nowe. Ja nie mam profesjonalnych przyrządów do czyszczenia więc robię to ręcznie. Co polecam ??? pełna regeneracja kosztuje 800zł więc 300zł za samo czyszczenie to troche sporo ale napewno jest zrobiona 10 razy dokładniej.

Opublikowano

Auto po czyszczeniu turbosprężarki. Zapłaciłem 200zł i auto śmiga super. Polecam spróbować.

Niestety po 3 tygodniach auto znowu złapalo awaryjny na trasie. psj nie było, turbo wyczyszczone. Co może być powodem? Przez pierwsze 3 tygodnie było spoko. Nie mam już siły do tego turbo... Czasem mogę jechać na trasie 160, but w podłogę i auto leci, za chwilę trochę zwolnie, chce znowu przyspieszyć i awaryjny.

Opublikowano

Krzywe kierownice, krzywa bieżnia, kleszczenie się pierścienia (za ciasno na obrysie). Ogólnie samo czyszczenie nie zawsze zdaje egzamin. Tu trzeba wiedzieć co się robi.

Opublikowano

A N75 lub węże podciśnieniowe?

Opublikowano

Jak sam widzisz czyszczenie pomogło na jakiś czas, więc tutaj bym dopatrywał się problemu. N75 możesz podmienić z n18 i pojeździć jakiś czas. W logach będzie wszystko widać.

Opublikowano

Nie wiem czy kiedykolwiek widziałeś turbo od środka ale co tam moze być krzywe ????? chyba ze ktos to idiotoleptycznie zniszczył.

Podstawowa zasada to awaryjny i zabrudzone kierownice to objaw a nie przyczyna.

Opublikowano

Nie wiem czy kiedykolwiek widziałeś turbo od środka ale co tam moze być krzywe ?????
Najwyraźniej nie widziałeś wykrzywionych kierownic lub zwichrowanej muszli gorącej, że piszesz coś takiego. Nie raz w swojej pracy miałem z taką przypadłością do czynienia.
Opublikowano

Ja tam nie jestem zawodowym mechanikiem ale pare sztuk przeszlo przez moje lapki i widzialem juz ukrecone wirniki, pekniete korpusy ale pogietej nigdy a nawet o takiej nie slyszalem wiec przytaczasz bardzo skrajne przypadki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...